پرینتر HP m125nw

تعمیر پرینتر HP m125nw شارژ کارتریج پرینتر HP m125nw تعمیر پرینتر HP m125nw در محل انجام سرویس های دوره ای پرینتر HP m125nw تعمیر کاغذ کشی پرینتر HP m125nw


تعمیر پرینتر HP m125nw

 

پرینتر HP m125nw

مشخصات پرینتر لیزری HP m125nw:

نام محصول HP LaserJet Pro M125NW
فن اوری چاپ لیزر
چاپ دورو ندارد
حداکثر وضوح چاپ ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ
سرعت چاپ ۲۰ ppm
سرعت چاپ معمولی (صفحه اول) ۹٫۵ ثانیه
اندازه رسانه پشتیبانی شده A4، A5
پورت اتصال اترنت، USB 2.0، شبکه بی سیم
قابلیت اتصال به wifi دارد
استاندارد های wifi ۸۰۲٫۱۱b، ۸۰۲٫۱۱g، Wi-Fi 4 (802.11n)
فناوری چاپ مستقیم دارد
نوع فناوری Apple AirPrint، HP ePrint
حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت
پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز
صفحه نمایش LCD دارد
متوسط مصرف یرق ۴۶۵ وات
مصرف در حالت خواب ۲٫۲ وات
مصرف برق در حالت خاموش ۰٫۱ وات
سازگاری با سیستم عامل نصب نرم افزار کامل بر روی: ویندوز ۸ (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز ۷ (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز ویستا (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز XP (32 بیت) ( SP2 یا بالاتر)؛ درایور فقط بر روی: Windows Server 2012 نصب می شود. ویندوز سرور ۲۰۰۸ (۳۲ بیتی/۶۴ بیتی)، Win
حداکثر چاپ ماهانه ۸۰۰۰ برگ در ماه
کل ظرفیت ورودی کاغذ ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی کاغذ ۱۰۰برگ
حداکثر اندازه چاپ ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
انواع رسانه های سینی کاغذ پاکت نامه، برچسب، کاغذ ساده، شفاف
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۴۲۰x365x254 mm
وزن دستگاه ۸ کیلوگرم
قابیلت کپی دارد
حداکثر وضوح کپی ۳۰۰ x 300 نقطه در اینچ
سرعت کپی (سیاه، کیفیت معمولی، A4) ۲۰ cpm
حداکثر تعداد کپی ۹۹ نسخه
تغییر اندازه دستگاه کپی ۲۵ – ۴۰۰٪
قابلیت اسکن دارد
اسکن رنگی دارد
وضوح اسکن نوری ۱۲۰۰ x 1200 DPI
حداکثر منطقه اسکن A4 / حرف (۲۱۶ x 297)
سرعت اسکن (رنگی) ۵ppm
سرعت اسکن(سیاه و سفید) ۷ppm
فرمت های تصویر پشتیبانی می شود BMP، JPG، PNG، TIF
فرمت های سند پشتیبانی می شود PDF، RTF، TXT
عمق رنگ ورودی ۲۴ بیت
سطوح خاکستری ۲۵۶
نسخه TWAIN ۱٫۹

 

نقد و برسی پرینتر hp m125nw:

پرینتر چندکاره اچ پی HP LaserJet Pro MFP M125nw کارکرده یا استوک اروپا بوده با کاربری ۳ کاره با قابلیت اسکن ، کپی و پرینت با تکنولوژی لیزری سیاه و سفید. پرینتر hp m125nw دارای سرعت بالا و و قابلیت اتصال با USB شبکه و همینطور (Wifi) است. پرینتر اچ پی چندکاره M125nw استوک با امکانات مختلف و تنوع در اتصالات خود برای محیط‌ های اداری و تجاری و مصارف خانگی اگر احتیاج به فکس نداشته باشند، بسیار مناسب می‌باشد. پرینتر اچ پی ۱۲۵nw توان چاپ ماهانه ۸۰۰۰ صفحه را دارد. این چاپگر چندکاره دارای ابعاد ۳۴x23x19 سانتی متر و وزن ۸ کیلوگرم جزء کوچکترین پرینترهای چندکاره است.

پرینتر اچ پی ۱۲۵nw برای استفاده از کاغذ بازیافتی مطابق با استاندارد DIN 19309 مناسب است. قطعات پلاستیکی بیش از ۲۵ گرم بر اساس استانداردهای بین المللی علامت گذاری شده اند که توانایی شناسایی پلاستیک برای اهداف بازیافت را در پایان عمر محصول افزایش می دهد.

 

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی m125nw

مین برد یا مادربرد قطعه ی آشنایی است که حتما یک بار نام آن را شنیده اید، مین برد نیز یکی از اجزای داخلی هر پرینتر از جمله پرینتر اچ پی m125nw است. مین برد در پرینتر ۱۲۵nw همانند مین برد در هر دستگاه الکترونیکی دیگری، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ این قطعه سایر قطعات را به یکدیگر وصل می کند و در نهایت پردازش اطلاعات را انجام می دهد. هرگز وظایف و مسئولیت های مین برد را دست کم نگیرید و همیشه به سلامتی آن توجه کنید.

مین برد پرینتر لیزری hp m125nw

همواره این احتمال وجود دارد که مین برد پرینتر hp m125nw خراب شود؛ بله این احتمال وجود دارد که مین برد پرینتر اچ پی ۱۲۵nw شما به هر دلیلی از کار بیفتد و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض داشته باشد؛ اما مهم این است که برای تعمیر مین برد پرینتر اچ پی ۱۲۵nw خود به کجا و چه مرکزی مراجعه کنید؛ قطعا جایی را معتبر تر و مطمئن تر از نمایندگی پرینتر اچ پی نخواهید یافت. در این نمایندگی تعمیر مین برد پرینتر hp m125nw به کمک روش تست محتوایی و پایه ای اختلالات انجام می شود و مین برد یا هر قطعه اسیب دیده از پرینتر اچ پی ۱۲۵nw شما با بروز ترین ایزار ها و افراد و متخصصین تعمیر خواهد شد.

 فیوزینگ پرینتر اچ پی m125nw

فیوزینگ پرینتر hp m125nw به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم داخلی پرینتر اچ پی m125nw به شمار میرود، قطعه ای است که اصولا و اساسا قابلیت تعمیر ندارد و پس از محرز شدن خرابی آن باید تعویض شود. کاربر می تواند به کمک هشدار زمان تعویض فیوزینگ توسط خود پرینتر و یا با مشاهده خطوط اضافی روی برگه چاپی متوجه اختلال فیوزینگ پرینتر اچ پی شود و آن را در زمان مناسب به یک مرکز معتبر مثل نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تحویل دهد تا کارشناسان ما انرا برای کاربر تعویض کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما