پرینتر لیزری سه کاره HP m28w

تعمیر پرینتر لیزری سه کاره HP m28w شارژ کارتریج پرینتر لیزری سه کاره HP m28w فروش پرینتر لیزری سه کاره HP m28w تعمیر برد پرینتر لیزری سه کاره HP m28w


تعمیر پرینتر HP m28w

پرینتر لیزری سه کاره HP m28w

 

مشخصات پرینتر HP m28w:

نام محصول HP LaserJet Pro M28W
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M28w; کارتریج تونر لیزری مشکی اصلی مقدماتی HP از پیش نصب شده (~۵۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ راه اندازی پوستر؛ بروشور پشتیبانی؛ راهنمای گارانتی؛ درایورهای نرم افزار و مستندات روی CD-ROM. سیم برق؛ کابل یو اس بی
پورت اتصال پورت USB 2.0 با سرعت بالا؛ Wifi داخلی ۸۰۲٫۱۱b/g/n
اتصال به wifi دارد
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
محدوده رطوبت غیر عملیاتی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۳۲ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی ۳۲ مگابایت
پروتکل های شبکه، پشتیبانی می شود TCP/IP: IPv4؛ IPv6؛ حالت IP مستقیم؛ LPD; SLP; Bonjour; WS-Discovery; BOOTP/DHCP/AutoIP؛ SNMP نسخه ۱/۲/۳; HTTP/HTTPS
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4; A5; A6; پاکت نامه (C5، DL)؛ سفارشی
اندازه رسانه، سفارشی ۱۰۵ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ تا ۲۹۷ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال، برچسب
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۶۰ x 427 x 347 میلی‌متر
وزن ۵٫۴ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار
نوع منبع تغذیه برق مورد نیاز بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای عملیاتی را تبدیل نکنید. این به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را باطل می کند.
منبع تغذیه ۱۱۰ ولت – ۱۲۷ ولت اسمی @ +/-۱۰% (دقیقه ۹۹ ولت، حداکثر ۱۴۰ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)، ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت، حداکثر ۱۹ ولت (حداکثر ۱۹ ولت) ), ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (حداقل ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)
مصرف برق ۳۶۵ وات (چاپ فعال)، ۲٫۹ (آماده)، ۰٫۶ وات (خواب)، ۰٫۱ وات (خاموش خودکار / روشن دستی)، ۰٫۱ وات (خاموش دستی)، ۰٫۶ وات (خاموش خودکار/بیدار شدن در USB)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر سیاه HP 48A LaserJet (~ 1000 صفحه)
تکنولوژی چاپ لیزری
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 x 1 dpi
حداکثر مساحت چاپ ۲۱۶ x 297 میلی متر
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLmS؛ URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۱۰، ۸٫۱، ۸، ۷: ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر.
سیستم عامل های شبکه سازگار ویندوز ۱۰، ۸٫۱، ۸، ۷: ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. AppleOS X EI Capitan (v10.11) macOS Sierra (v10.12) macOS High Sierra, (v10.13); 1.5 گیگابایت HD; اینترنت مورد نیاز؛ USB Linux (برای اطلاعات بیشتر به https://developers.hp.com/hp-linux-imaging-and-printing مراجعه کنید )
قابلیت کپی دارد
تنظیمات دستگاه کپی تعداد کپی ها؛ روشن تر/تیره تر؛ بهینه سازی؛ کاغذ
حداکثر تعداد کپی حداکثر ۹۹ نسخه
تنظیمات کاهش/بزرگنمایی را کپی کنید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
سرعت کپی (سیاه، معمولی) تا ۱۹ cpm
وضوح کپی ۶۰۰ x 400 نقطه در اینچ
قابلیت اسکن دارد
وضوح اسکن، سخت افزار حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
سطوح خاکستری ۲۵۶
عمق بیت ۲۴ بیت
حداکثر اندازه اسکن تخت (متریک) ۲۱۶ تا ۲۹۷ میلی متر
نسخه تواین نسخه ۲٫۱ (ویندوز ۷ یا بالاتر)

 

معرفی پرینتر لیزری HP m28w

پرینتر اچ پی m28w با قابلیت چندکاره می‌تواند نیازهای یک واحد سازمانی را برطرف کند. این پرینتر توانایی پرینت کردن ۱۸ برگه را در یک دقیقه داشته و توان ماهانه آن برابر با ۸۰۰۰ برگه است. از دیگر مزایایی این دستگاه می‌توان به چندکاره بودن آن اشاره کرد؛ شما در کنار پرینتر hp 28w، دستگاه کپی، فکس و اسکنر خواهید داشت. رزولوشن پرینت این دستگاه برابر با ۶۰۰dpi بوده و کیفیت اسکن آن نیز برابر با ۶۰۰dpi است. پرینتر چند کاره اچ پی مدل LaserJet Pro M28w، چاپی تک رنگ و به رنگ مشکی داشته و توانایی چاپ دو رو ندارد؛ شما برای چاپ کردن مطلبی به صورت دورو باید کاغذ را در آورده و دوباره در دستگاه قرار دهید. این دستگاه پورت شبکه ندارد اما می‌تواند از طریق Wifi به اینترنت و شبکه متصل شود. این پرینتر به دلیل داشتن ابعاد کوچک مناسب برای محیط‌های اداری کوچک است.

 

طراحی و ساخت پرینتر اچ پی m28w

بدنه پرینتر اچ پی m28w از جنس پلاستیک و کاملاً سفید طراحی شده و رنگ دیگری ندارد. پنل دکمه ها و یک نمایشگر LED تک رنگ نیز در سمت چپ و بالای دستگاه تعبیه شده است. این پنل شامل دکمه های تخت مدیریتی کپی، روشن کردن دستگاه، اتصال بی سیم و… می باشد.

اسکنر پرینتر اچ پی m28w از نوع Flatbed بوده و با باز کردن درب آن به شیشه آن دسترسی پبدا خواهید کرد. پایین تر از آن خروجی پرینت و کپی قرار دارد که قابلیت نگهداری ۱۰۰ برگ را خواهد داشت. درب جلویی و پایین دستگاه پرینتر اچ پی M28w وقتی باز شود، ظرفیت نگهداری ۱۵۰ برگ کاغذ A4 را داراست. پشت دستگاه هم به جز دو درگاه برق و USB دیگر چیز خاصی دیده نمی شود.

پسوند W در نامگذاری تمام پرینترها به معنی قابلیت داشتن اتصال بی سیم (Wireless) است. اتصال بی سیم در دو حالت در پرینترها امکان پذیر است، یکی اتصال بی سیم به شبکه بی سیم (مودم یا روتر بی سیم) و دیگری امکان اتصال مستقیم به دستگاه هایی همچون موبایل و تبلت است که به آن Wifi Direct می گویند. پرینتر HP LaserJet Pro M28w هر دو قابلیت را داراست و نرم افزار اتصال مستقیم و اجرای دستورات چاپی آن از طریق موبایل و تبلت براحتی امکان پذیر است.

کیفیت چاپ اسناد متنی شفاف بوده و ایرادی نمی توان از آنها گرفت، در مورد چاپ عکس هم نباید بحث کرد چرا که این پرینتر و اکثر چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس طراحی نشده اند. اما برای تصاویر گرافیکی با جزئیات کمتر و البته سیاه و سفید، مشکلی پیش نخواهد آمد.به گفته سازنده، پرینتر hp m28w از کوچکترین پرینتر های لیزری موجود در بازار است و البته اقتصادی ترین آنها!. کارکرد کارتریج پرینتر اچ پی m28w برگ ۱۰۰۰ در طول مصرف است که البته کارتریج اچ یی اولیه (هنگام خرید) آن ۵۰۰ برگ به چاپ می رسد.

 

کیفیت چاپ پرینتر اچ پی m28w و صفحه نمایش

پرینتر اچ پی m28w مجهز به صفحه نمایش LED تک رنگ میباشد که در بالای دستگاه کنار سینی اسکنر سمت چپ دستگاه قرار گرفته. در کنار صفحه نمایش این پرینتر کلید بردهای دستگاه نیز قرار دارند که میتوانید از طریق کلید ها دستگاه را مدیریت کنید و فرمان کپی و یا اسکن و حتی اتصال به wifi را به دستگاه ارسال کنید.

رزولوشن اسکنر پرینتر اچ پی m28w نیز برابر است با ۶۰۰*۶۰۰ dpi که برای اسکن اسناد بهترین گزینه میباشد که کیفیتی بسیار بالا به شما عزیزان هدیه میکند. شاید تعجب کرده باشید که این پرینتر با این ابعاد و قیمت چطور ممکن است که این امکانات را داشته باشد. در نظر داشته باشید که کمپانی hp قدرتمند ترین پرینتر های لیزری را توسعه میدهد.

 

قابلیت اتصال پرینتر لیزری سه کاره اچ پی m28w

پرینتر لیزری m28w سه‌کاره hp قابلیت اتصال به wifi را دارد و میتوانید به زدن یک دکمه پرینتر خود را به دستگاه مورد نظر وصل کنید و دستور چاپ را به دستگاه ارسال کنید. از طرفی میتوانید این پرینتر را از طریق کابل USB نیز به دستگاه خود متصل کنید و همزمان از قابلیت wifi پرینتر استفاده کنید.

پرینتر HP m28w به دلیل داشتن آپشن wifi از لحاظ قیمت کمی با پرینتر m28a گران تر است شاید شما به wifi نیازی نداشته باشید و همان کابل USB برای شما کافی باشد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما