پرینتر اچ پی 428dw

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۲۸dw شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ۴۲۸dw فروش پرینتر اچ پی ۴۲۸dw انجام سرویس های دوره ای پرینتر اچ پی ۴۲۸dw در تهران


تعمیر پرینتر اچ پی ۴۲۸dw

 پرینتر اچ پی 428dw

 

مشخصات پرینتر اچ پی ۴۲۸dw:

سرعت چاپ – سیاه (معمولی) حداکثر ۴۰ ppm (پیش‌فرض)؛ حداکثر ۴۲ صفحه در دقیقه (HP High Speed)
صفحه اول (مشکی) با سرعت ۶٫۱ ثانیه
وضوح خطوط ظریف(نقطه در اینچ ۱۲۰۰x1200)
فناوری رزولوشن HP FastRes 1200، HP ProRes1200، Economode
چرخه کار ماهانه ۸۰۰۰۰ برگ
چرخه کار ماهانه توصیه شده ۷۵۰-۴۰۰۰برگ
فناوری چاپ لیزر
نمایش دادن صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی (۶٫۸۶ سانتی متر) (CGD)
تعداد کارتریج چاپ ۱عدد
کارتریج های جایگزین ۵۹A
زبان های چاپ HP PCL 6, HP postscript level 3 emulation, PDF, URF, Native Office, PWG Raster
سنسور کاغذ خودکار ندارد
سینی های کاغذ، استاندارد ۲عدد
سینی کاغذ، حداکثر ۳عدد
کمترین سیستم مورد نیاز ۲ GB available hard drive space, Internet connection or USB port, OS hardware requirements see apple.com;2 GB available hard disk space, Internet connection, USB port
سیستم عامل های سازگار Windows 11; Windows 10; Windows 8; Windows 8.1; Windows 7
حافظه، استاندارد ۵۱۲ مگابایت
حافظه، حداکثر ۵۱۲ مگابایت
هارد دیسک ندارد
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ۱۰۰ برگه ۱، سینی ورودی ۲۵۰ برگه ۲; تغذیه کننده خودکار اسناد ۵۰ برگ (ADF)
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
چاپ دورو دارد
ظرفیت ورودی پاکت تا ۱۰ پاکت
اندازه رسانه، سفارشی سینی ۱: ۳ × ۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ، سینی ۲، ۳: ۴٫۱۳ × ۵٫۸۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ
انواع رسانه ها کاغذ (ساده، EcoEFFICIENT، سبک، سنگین، باند، رنگی، سربرگ، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافت شده، خشن)؛ پاکت نامه برچسب ها؛
وزن رسانه پشتیبانی شده سینی ۱: ۱۶ تا ۴۶٫۶ پوند؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۱۶ تا ۳۲ پوند
وزن رسانه بر اساس مسیر کاغذ سینی ۱: ۶۰ تا ۲۰۰ گرم در متر مربع؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۶۰ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
قدرت ۱۱۰-volt input voltage: 110 to 127 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz); 220-volt input voltage
مصرف برق ۵۱۰ watts (active printing), 7.5 watts (ready), 0.9 watts (sleep), 0.9 watts (Auto Off/Wake on LAN
محدوده دمای عملیاتی ۵۰ تا ۹۰٫۵ درجه فارنهایت
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۵۴ x 15.35 x 12.72 اینچ
حداکثر ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۹۳ x 25 x 12.8 اینچ
وزن  بسته ۳۴٫۱ پوند
وسایل موجود در جعبه HP LaserJet Pro M428; تونر کارتریج از پیش نصب شده HP Black LaserJet (58A برای AMS، بازده ~۳۰۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ بروشور پشتیبانی راهنمای گارانتی؛ بروشور مقرراتی؛ سیم برق؛ سیم تلفن. نرم افزار چاپگر HP موجود است
قابلیت اتصال wifi دارد
کارکرد چاپ
کپی دارد
اسکن دارد

 

معرفی پرینتر لیزری اچ پی hp laserjet pro m428dw

پرینتر اچ پی m428dw از محصولات سه کاره کمپانی اچ پی میباشد. پرینتر اچ پی m428dw توانایی کپی ،پرینت ،اسکن را با سرعت و کیفیت مناسب دارد و برای کار های اداری با حجم کاری متوسط و حتی بالا یک گزینه عالی برای کار است. پرینتر اچ پی ۴۲۸ dw دارای یک صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی که لمسی است را دارد و اطلاعات و تنظیمات و… را از این طریق در اختیار شما قرار میدهد.

سرعت چاپ پرینتر اچ پی ۴۲۸dw به ۳۸ برگ در دقیقه با رزولوشن ۶۰۰×۴۸۰۰ dpi میرسد که از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است. این پرینتر پس از روشن شدن تنها با گذشت زمان ۶٫۱ ثانیه اولین برگه سیاه و سفید را چاپ میکند.

پرینتر اچ پی m428dw قابلیت چاپ دورو اتوماتیک هم دارد که در وقت شما بسیار صرفه جویی میکند. سرعت چاپ پرینتر اچ پی ۴۲۸dw در حالت دورو زن ۳۱ برگ در دقیقه است که سرعت بسیار بالا و مناسبی برای این دستگاه میباشد. ظرفیت کاغذ ورودی این دستگاه ۳۵۰ برگ است.و تا ۸۰۰۰۰ برگ در ماه ظرفیت چاپ دارد.

پرینتر اچ پی ۴۲۸dw میتوانید با تکنولوژی (Apple Air Print, Ethernet, HP ePrint, Network Card, USB, Wireless) از طریق گوشی موبایل هوشمند میتواند از اسناد خود پرینت بگیرید و یا اسناد اسکن شد را ذخیره و یا ایمیل کنید.این دستگاه قابلیت اتصال در شبکه را دارد و چندین نفر به راحتی متیوانند از این دستگاه استفاده کنند چون طرز کار با پرینتر hp 428dw بسیار ساده و کاربردی است و حتی کاربرانی که خیلی با طرز کار پرینتر ها اشنایی ندارند به راحتی میتوانند از این پرینتر استفاده کنند.

 

کارتریج پرینتر hp 428dw

پرینتر اچ پی ۴۲۸dw برای چاپ از کارتریج HP 59A Black LaserJet Toner Cartridge استفاده میکند که تا ۳۰۰۰برگ پس از هر بار شارژ کارتریج پرینتر اچ پی برگه چاپ میکند.

کارتریج پرینتر hp 428dw

پرینتر لیزری سه کاره HP مدل M428dw از اتصالات شبکه بی سیم Wi-Fi، پورت اترنت و USB 2.0 برای بر قراری ارتباط استفاده می کند. این پریننر از یک صفحه  LCD لمسی بهره می برد که به انجام آسان تر امور چاپ، اسکن، کپی کمک می کند.

 

دلیل گیر کردن کاغذ داخل پرینتر اچ پی ۴۲۸dw چیست؟

به طور کل دلایل گیر کردن کاغذ داخل پرینتر اچ پی ۴۲۸dw دلایل سلده و پیش پا افتاده است که به راحتی عیب یابی و تعمیر میشود که یا به دلیل مسائل نرم افزاری یا به دلایل سخت‌افزاری پیچیده‌ای که تنها تعمیر کاران و متخصصان ذبده در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی می‌توانند آن را رفع کنند. ابتدا برویم به سراغ دلایل ساده‌ای که موجب گیر کردن کاغذ درون پرینتر می‌شوند. استفاده از کاغذ چروکیده، تاخورده، مچاله شده و همچنین کاغذ دارای سوزن منگه‌ یا گیره کاغذ موجب گیر کردن آن درون پرینتراچ پی ۴۲۸dw می‌‌شود.

گاهی اوقات هم برخی کاربران به این فکر میروند که با خرید کاغذهای ارزان‌ تر می‌توانند هزینه‌ های دستگاه پرینتر خود را کنترل و پایین بیاورند درصورتی که ارزان قیمت بودن برخی از کاغذها بی‌حکمت نیست چراکه چنین کاغذهایی دارای جنس نامناسب و وزن و گرماژ پایین هستند و همین عامل موجب گیر کردن آن‌ها درون پرینتر اچ پی ۴۲۸dw شما می‌شود.

عدم تنظیم اندازه کاغذ در پرینتر نیز از دیگر عوامل بروز این مشکل است، چراکه چاپ اسناد مختلف نیاز به سایز چاپ مختلفی دارد، زمانی که سایز چاپ برای هر یک از اسناد را در پرینتر تعیین نکنید، کاغذ درون پرینتر اچ پی گیر میکند. این یکی از عوامل نرم افزاری گیر کردن کاغذ درون پرینتر اچ پی ۴۲۸dw است.

دلایل سخت افزاری گیر کردن کاغذ داخل پرینتر اچ پی ۴۲۸dw

پرینتر دارای قطعه‌ای به نام پیکاپ که به اصلاح خودمانی به آن کاغذکش می‌گویم است وهمانطور که از نام کاغذکش پرینتر اچ پی ۴۲۸dw مشخص است این قطعه وظیفه کشیدن کاغذ را به درون دستگاه را دارد.کاغذکش از سه بخش اصلی تشکیل شده که بخش ورودی وظیفه کشیدن کاغذ به داخل دستگاه را دارد.

کاغذ کش پزینتر اچ پی 428dw

دو بخش دیگر کاغذکش پرینتر hp 428dw از بخش میانی و بخش خروجی تشکیل شده است که بخش میانی وظیفه رد و بدل کردن کاغذ بین بخش ورودی و خروجی کاغذکش را برعهده دارد و بخش خروجی هم وظیفه خارج کردن کاغذ از پیکاپ را برعهده دارد. اگر بخش ورودی کاغذکش با مشکل روبه‌رو شود، کاغذ به داخل پرینتر hp 428 dw کشیده نمی‌شود اما اگر یکی از بخش‌های میانی یا خروجی پیکاپ دچار ایراد و مشکل‌ شوند، کاغذ درون پرینتر گیر می‌کند.

درنتیجه اگر مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر بارها برای شما اتفاق افتاده است دلیل آن هم از موارد پیش پا افتاده‌ای که به آن اشاره کردیم نیست مطمئناً مشکل از پیکاپ پرینتر است؛ در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیر پرینتر hp تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی بپردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما