تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر لیرزی اچ پی, قیمت پرینتر لیرزی اچ پی, خرید پرینتر لیرزیاچ پی, فروش پرینتر لیرزی اچ پی, شارز کارتیج پرینتر لیرزی اچ پی, انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی اچ پی,


تعمیرات  تخصصی پرینتر

  • چاپگرهای جوهر افشان
  • چاپگر لیزری / اندازه MFP A4
  • Laserdrucker / MFP اندازه A3
  • چاپگر خطی / چاپگر ماتریس نقطه ای
  • چاپگر بزرگ / MFP

 زمان نصب مدیریت در تعمیر پرینتر

ما متولی توسعه هر یک از نکاتی هستیم که در پروژه خود برجسته کرده ایم به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن ، زیرا می دانیم که چقدر مهم است که مدیریت کسب و کار شما متوقف نشود.

هم سخت افزار و هم نرم افزاری که ما ارائه می دهیم به درستی نصب و با دستگاه های موجود یکپارچه شده و عملکرد صحیح و ارتباط بین تمام بخش های تشکیل دهنده شرکت شما را تضمین می کند.

ما یک سرویس جامع فناوری اطلاعات در اختیار شرکت شما قرار می دهیم که با بهترین مارک های موجود در بازار کار می کند و در همه پرینتر های فعالیت می کند.

ما چاپگرهای لیزری ، چاپگرهای جوهر افشان ،  چاپگرهای نگی ای را تعمیر   می کنیم…

قطعات آسیب دیده مانند غلطک های جوهر  را جایگزین می کنیم و قطعات الکترونیکی مانند صفحات و اتصالات را تعمیر می کنیم.

ما عملاً انواع ماشین آلات موجود در بازار ، چاپگرهای برتر ، چاپگرهای اداری ، چاپگرهای شخصی ، چاپگرهای چند منظوره را تعمیر می کنیم…

ما چاپگرهای لیزری سیاه و سفید ، چاپگرهای لیزری رنگی ، چاپگرهای جوهر افشان ، چاپگرهای ماتریس نقطه ای ، چاپگرهای جوهر جامد را تعمیر می کنیم

 

تعمیرات پرینتر شامل تعویض قطعات آسیب دیده ، مانند غلطک ، سرپوش ، فیدر ، سینی و غیره است و همچنین قطعات الکترونیکی آسیب دیده مانند صفحات و اتصالات را تعمیر می کنیم.

برخی از مارک ها و تولیدکنندگان چاپگر که ما تعمیر می کنیم عبارتند از: HP ، Canon ، Epson ، Brother ، Kyocera ، Ricoh ، Konika ، و غیره.

به عنوان یک سرویس پشتیبانی اضافی ، فروش لوازم مصرفی و همچنین قطعات یدکی یا مجموعه نیز گنجانده شده است. این حتی مواد مصرفی را نیز شامل می شود که به لطف توافقات ما با ارائه دهندگان و تولیدکنندگان اصلی ملی و بین المللی یافتن آنها دشوار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما