تعمیر پرینتر کانن lbp6020

تعمیر پرینتر کانن lbp6020 خرید پرینتر کانن lbp6020 فروش پرینتر کانن lbp6020 انجام تعمیرات پرینتر کانن lbp6020 شارژ کارتریج پرینتر کانن lbp6020


تعمیر پرینتر کانن lbp 6020

 

تعمیرات پرینتر کانن lbp 6050 یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی پرینتر کانن است که به دلیل رعایت اصول و استانداردهای این حوزه سبب بازیابی کیفیت بسیاری از دستگاه های معیوب گشته است. نمایندگی پرینتر کانن lbp 6020 در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز کاربران کانن را در حوزه تعمیر به آنان عرضه کند.پشتوانه نمایندگی کانن در این راه تلاش های تیمی از بهترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات است که باعث شده خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

تعمیر پرینتر کانن lbp6020

مشکلات شایع و عیب یابی پرینتر canon lbp 6020

چاپ سفید برگه پرینتر canon lbp 6020

چاپ سفید، معمولا نشان دهنده بروز مشکل خاصی در پرینتر کنون lbp 6020 نیست. بسیاری از پرینترها قابلیتی دارند که در صورت فعال بودن آن، پس از چاپ هر برگه یک کاغذ سفید بیرون می آید که این آپشن برای جداسازی دسته های چندتایی کاغذ از یکدیگر کاربرد دارد و بسیاری از افراد از وجود آن بی اطلاع هستند. لذا اگر دیدید که برگه سفید لابه لای کاغذهای چاپ شده در پرینتر کانن وجود دارد، اول مطمئن شوید که این تنظیمات فعال نیستند. اگر مسئله مربوط به تنظیمات نبود، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر پرینتر کانن از متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر کانن کمک بگیرید.

 

چاپ کمرنگ پرینتر canon lbp 6020

بر خلاف مورد قبلی، چاپ کمرنگ اهمیت بسیار زیادی در عیب یابی پرینتر lbp 6020 کانن دارد. کمرنگ شدن برگه های چاپ شده در پرینترها معمولا نشان دهنده افت کیفیت جوهر و تونر یا کاهش حجم آن است. البته گاهی احتمال خرابی درام پرینتر کنون lbp 6020 یا آلودگی آن هم  وجود دارد. حتی آلودگی مگنت و بلید مگنت و سلامت فیوزینگ هم در این شرایط مورد بررسی قرار می گیرد. متخصصان تعمیر پرینترlbp 6020 canon، تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به ایرادات موجود، اقداماتی همچون شارژ کارتریج پرینتر کانن lbp 6020، تعویض درام و یا پاکسازی مگنت و بلید را انجام می دهند.

 

کار نکردن پرینتر کنون lbp 6020

اگر پرینتر کنون lbp 6020 به طور کلی کار نمی کند، اول چراغ Error را بررسی کنید و از روشن یا خاموش بودن آن مطمئن شوید. سپس وضعیت قرارگیری کاغذ را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که آن را به درستی در محل خود قرار دارد. همچنین باید اطمینان پیدا کنید که کارتریج کانن پر است یعنی جوهر یا تونر ان تمام نشده و به درستی در جایش نصب شده است. گاهی هم هیچ مشکل جدی وجود ندارد و علت کار نکردن پرینتر کانن ۶۰۲۰، به هم ریختن تنظیمات ان است.

 

گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن lbp 6020

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران برای برطرف کردن آن به نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن مراجعه می کنند، گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن lbp 6020 است. این مشکل معمولا در اثر خرابی غلطک های گیرنده یا همان کاغذ کش پرینتر کنون lbp 6020 است که کاغذ یا نادرست قرار گرفتن کاغذ ایجاد می شود. کاغذهای مچاله شده، تا خورده و دارای سنجاق منگنه هم در پرینتر canon lbp 6020 گیر کرده و ایجاد دردسر می کنند. اصلاح کاغذ و درست قرار دادن آن در پرینتر کانن اقدامات بسیار ساده ای هستند که با انجام دادن آنها می توانید مشکل را برطرف کنید.

گیر کردن کاغذ داخل پرینتر کاننlbp6020

 

تعمیر درام پرینتر canon

درام یکی از بخش های مهم کارتریج پرینتر canon lbp 6020 است که به این قطعه در جهت ارائه عملکردی بهتر و با کیفیت تر کمک می کند و نقش مهمی نیز در تعمیر پرینتر کانن lbp 6020 دارد. این قطعه همچنین در کیفیت چاپ تاثیر مستقیم دارد و چنانچه از کار بیفتد، شاهد وجود خطوط یا لکه های روی برگه چاپ شده خواهیم بود. معمولا درام را هر چند وقت یک بار تمیز می کنند و پس از هر چند بار شارژ کارتریج، اقدام به تعویض آن می نمایند. تعمیر درام پرینتر کانن lbp 6020 معمولا ممکن نبوده و در اکثر موارد انرا تعویض میکنند.

جالب است بدانید که برای تعویض این قطعه، باید دستگاه باز شده و قطعاتی مثل فوم رولر و مگنت بیرون آورده شوند. اگر در طول انجام هریک از این مراحل اشتباهی رخ دهد، ممکن است قطعات ذکر شده بشکنند و کاربر متحمل هزینه های گزافی گردد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، کلیه مراحل تعمیر و تعویض قطعه مورد بحث در نمایندگی مجاز کانن، توسط افراد با تجربه انجام می گردد.

درام پرینتر کاننlbp6020

تعمیر برد پاور پرینتر کانن lbp 6020

انرژی قطعات در پرینتر lbp 6020 کانن برای فرایند چاپ، توسط برد پاور تامین می شود. این قطعه بر اثر عواملی همچون ورود ولتاژ بیش از حد یا عدم توجه کاربر به ظرفیت کار دستگاه، خراب شده و یا به طور کلی از کار می افتد. تیم تعمیر پرینتر canon lbp 6020، برای ترمیم برد پاور اول آن را به خوبی بررسی می کنند تا ببینند که قابلیت ترمیم دارد یا نه.معمولا این قطعه قابل تعمیر است اما اگر امکان تعمیر برد پاور چاپگر کانن ۶۰۲۰ وجود نداشته باشد، تکنسین آن را با نمونه جدید تعویض می کند تا دستگاه عملکرد بهتر و روان تری داشته باشد.اگر این برد سوخته باشد نمی توان آن را ترمیم کرد.

برد درام پرینتر کاننlbp6020

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما