کارتریج لیرزی 725 کانن

کارتریج لیرزی ۷۲۵ کانن تعمیر کارتریج لیرزی کانن ۷۲۵, قیمت کارتریج لیرزی کانن ۷۲۵, خرید کارتریج لیرزی کانن ۷۲۵, فروش کارتریج لیرزی کانن ۷۲۵, شارژ کارتریج لیرزی کانن ۷۲۵,


کارتریج لیرزی ۷۲۵ کانن

رنگ: مشکی

 کارتریج لیزری ۷۲۵ کانن (Canon 725 Toner Cartridge) از پرینتر کانن های زیر پشتیبانی میکند:

Canon i-SENSYS LBP-6000, LBP-6000B, LBP-6020, LBP-6020B, LBP-6030, LBP-6030B, LBP-6030w, MF-3010

برای خرید کارتریج لیرزی ۷۲۵کانن با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۵۴۶۸۱ تماس بگیرید.

 

 

کارتریج لیرزی 725 کانن

کارتریج لیرزی ۷۲۵ کانن

 

این کارتریج کانن ساخت کشور چین بوده و از کیفیت Grade A برخوردار است. بجای استفاده از کارتریج کانن های گران قیمت اصلی، از کارتریج با کیفیت ارزان تر میتوانیم استفاده کنیم که این کارتریج می تواند جایگزین به صرفه ای برای کارتریج استفاده شده اصلی پرینترکانن  شما باشد.

کارتریج ۷۲۵ کانن در بازار در ۲ نوع موجود است.

کارتریج ۷۲۵ اورجینال یا اصلی که کارتریجی است که توسط شرکت سازنده پرینترکانن  شما، با هولوگرام اصلی به فروش میرسد. این نوع کارتریج با پرینترکانن شما سازگاری بالای دارد که  به دلیل کیفیت عالی و بالای کارتریج اصلی است.

کارتریج  ۷۲۵کانن طرح با غیر اورجینال کارتریجی است که توسط کارخانه های غیر سازنده پرینتر اصلی تولید شده که همه قطعات آن تولید اول هستند که امروزه با استفاده از بهترین قطعات در تولید کارتریج کانن توانسته اند کارتریجی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه مصرف کننده  تولید کنند . یکی از خصوصیات مهم کارتریج طرح فابریک، قابل شارژ بودن آن تا حداکثر ۴ دفعه است . پیشنهاد ما  خرید کارتریج طرح فابریک به جای اورجینال است. چون شما می توانید با خرید کارتریج ۷۲۵ طرح فابریک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. کارتریج های با کارایی بالاتر در همان رنج کارتریج های  استاندارد جا می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما