کارتریج لیرزی 303 کانن

کارتریج لیرزی ۳۰۳ کانن تعمیر کارتریج لیرزی کانن ۳۰۳, قیمت کارتریج لیرزی کانن ۳۰۳, خرید کارتریج لیرزی کانن ۳۰۳, فروش کارتریج لیرزی کانن ۳۰۳, شارژ کارتریج لیرزی کانن ۳۰۳,


کارتریج لیرزی ۳۰۳ کانن

رنگ: مشکی

کارکرد:۲۰۰۰ برگه

 کارتریج لیزری ۳۰۳ کانن ( Canon 303 Toner Comfortable Cartridge ) از پرینتر کانن های زیر پشتیبانی میکند:

Canon LBP-2900, LBP-3000 Printer

برای خرید کارتریج لیزری ۳۰۳ کانن با شماره تلفن۰۲۱۶۶۴۵۴۶۸۱ تماس بگیرید.

کارتریج لیرزی 303 کانن

کارتریج لیرزی ۳۰۳ کانن

قیمت آن نسبت به کارتریج کانن اصلی مناسب بوده و همچنین قابل شارژ می باشد. این کارتریج از نوع Grade A است بدین معنی که مواد تشکیل دهنده آن از سایر کارتریج کانن های چینی موجود در بازار، مرغوب تر می باشد.

کارتریج ۳۰۳ کانن در بازار در ۲ نوع موجود است.

کارتریج ۳۰۳کانن اورجینال یا اصلی که کارتریجی است که توسط شرکت سازنده پرینتر شما، با هولوگرام اصلی به فروش میرسد. این نوع کارتریج با پرینترکانن شما سازگاری بالای دارد که  به دلیل کیفیت عالی و بالای کارتریج اصلی است.

کارتریج ۳۰۳کانن طرح با غیر اورجینال کارتریجی است که توسط کارخانه های غیر سازنده پرینتر کانن اصلی تولید شده که همه قطعات آن تولید اول هستند. که امروزه با استفاده از بهترین قطعات در تولید کارتریج توانسته اند کارتریجی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه مصرف کننده  تولید کنند . یکی از خصوصیات مهم کارتریج طرح فابریک، قابل شارژ بودن آن تا حداکثر ۴ دفعه است . پیشنهاد ما  خرید کارتریج طرح فابریک به جای اورجینال است. چون شما می توانید با خرید کارتریج ۳۰۳ کانن طرح فابریک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. کارتریج های با کارایی بالاتر در همان رنج کارتریج های  استاندارد جا می گیرند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما