نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی تعمیر پرینترلیرزی اچ پی, قیمت پرینتر لیرزی اچ پی, خرید پرینتر لیرزی اچ پی, فروش پرینتر لیرزی اچ پی, شارژ پرینتر لیرزی اچ پی, انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی اچ پی,


 تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران

در نمایندگی تعمیرات پرینتر HP ، خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر اچ پی انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره دغدغه ی اصلی نمایندگی است؛ به همین دلیل تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، امکان انجام تعمیرات به شکل تخصصی و با کیفیت را برای تکنسین ها فراهم کرده است.

نمایندگی پرینتر اچ پی

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ،  شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی hp و انواع دستگاه های چند کاره به کاربران گرامی ارائه می دهد. تعمیرات هریک از محصولات اچ پی در واحدی مجزا به مشتریان ارائه می گردد و برای تعمیر پرینتر از متخصصان کار بلد برای تعمیر استفاده میشود.

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیر پرینتر HP ضمن تجهیز کارگاه های خود به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر HP، از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می گیرد. تکنسین های فنی این مرکز از باتجربه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر اچ پی در تهران هستند که با تمامی مشکلات ریز و درشت پرینتراچ پی آشنایی داشته و قادرند با روش های مختلف آن را برطرف کنند. در این مجموعه تعمیر پرینترهای لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای مجزا انجام می شود.این موضوع سبب شده تا میزان موفقیت تعمیرات افزایش یافته و رفع مشکل دستگاه به صورت کاملاً تخصصی انجام شود. لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرینتر HP ، در این مجموعه سرویس های دوره ای و مورد نیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج، تعویض درام، پاک سازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام می گیرد.

انواع کارتریج پرینتر HP

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

درصورتی که به طور منظم و دوره‌ای اجزاء و قطعات پرینتر را تمیز نکنید به مرور زمان مشکلات کوچکی در پرینتر اچ پی شما به وجود می‌آید که شما متوجه آن‌ها نمیشوید اما با گذشت زمان این مشکلات کوچک، بزرگ و بزرگتر شده و آن وقت است که پرینتر شما خراب شده و خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. دقیقاً همینجاست که سرویس دوره‌ای پرینتر که از نظر برخی کاربران خیلی موضوع قابل توجهی نیست اهمیت پیدا میکند.

منظور از سرویس دوره ای پرینتر اچ پی تمیز کردن این دستگاه رفع ایرادات و تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است که از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگتر و جدی تر در پرینتر hp جلوگیری می‌کند. با این وجود می‌توان گفت که سرویس پرینتر اچ پی از اهمیت بالا و قابل توجهی برخوردار است. اگر پرینتر شما هم به سرویس نیاز دارد می‌توانید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت سرویس این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

 

 

تعمیر کارتریج پرینتر اچ پی

کارتریج چیست؟

به زبان ساده کارتریج منبع جوهر یا تونر در پرینتر hp است. همانطور که می‌دانید پرینترها یا از نوع جوهرافشان هستند که با تونر یا جوهر روی برگه تصویر یا نوشته را چاپ میکنند. پرینترهای جوهرافشان برای اینکه بتوانند تصاویر و اسناد مختلف را چاپ کنند به جوهر نیاز دارند که جوهر آن‌ها در قطعه‌ای به نام کارتریج نگهداری می‌شود. اما در مقابل پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد و تصاویر به جای جوهر از پودری به نام تونر استفاده می‌کنند. پودر تونر نیز در محفظه کارتریج در پرینترهای لیزری نگهداری می‌شود.

تعمیر کارتریج پرینتر اچ پی

چرا جوهر کارتریج پرینتر اچ پی خشک می‌شود؟

مطمئناً این سوال از ذهن شما نیز عبور کرده که چه چیزی باعث می‌شود جوهر کارتریج پرینتر hp خشک شود؟ همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم استفاده نکردن از پرینتر اچ پی جوهرافشان در مدت زمان طولانی موجب می‌شود که جوهر موجود در کارتریج این دستگاه خشک شود. البته این تمام ماجرا نیست چراکه عوامل دیگری هم هستند که موجب خشک شدن جوهر کارتریج می‌شوند. یکی از این عوامل رسیدن تاریخ انقضاء کارتریج است. خیلی از کاربران پرینتر اچ پی نمی‌دانند که مخزن کارتریج تاریخ انقضاء دارد و زمانی که به بازه زمانی مشخصی برسد، خاصیت خود را از دست می‌دهد.

وارد شدن هوا به داخل کارتریج و قرار دادن پرینتر hp جوهرافشان در کنار وسایل گرمایشی یا زیر آفتاب نیز از دیگر عواملی هستند که موجب خشک شدن جوهر کارتریج این دستگاه می‌شوند. درواقع اگر شارژ کارتریج پرینتر اچ پی به درستی انجام نشود، هوا وارد کارتریج این دستگاه شده و جوهر آن خشک می‌شود.با این وجود بهتر است شارژ کارتریج پرینتر اچ پی را به متخصصان نمایندگی پرینتر اچ پی بسپارید تا با چنین مشکلی مواجه نشوید. علاوه‌بر این سعی کنید حداقل هفته‌ای یک بار با پرینتر خود، اسنادی را چاپ کنید و این دستگاه را در معرض وسایل گرمایشی و تابش نور مستقیم آفتاب قرار ندهید تا جوهر آن سفت و خشک نشود.

 

جوهر کارتریج پرینتر اچ پی

هد پرینتر اچ پی

نقش و کاربرد هد در پرینتر چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی علائمی که نشان می دهند زمان تعویض هد پرینتر اچ پی رسیده است یا نه .برویم لازم است شما را با نقش و کاربرد هد در پرینتر hp آشنا کنیم. درواقع همه پرینتر های جوهر افشانی که در بازار موجود می باشند، دارای قطعه مشترکی به نام هد هستند. نقش هد در پرینتر های جوهر افشان منتقل کردن جوهر بر روی انواع کاغذ است؛ چراکه هد پرینتر دارای اتاقکی است که این اتاقک محل ذخیره‌سازی جوهر است و همینطور دارای نازل های کوچکی است که جوهر را بر روی کاغذ اسپری می کنند.قبل از اینکه پای تکنولوژی هد به پرینتر های جوهر افشان باز شود، پروسه چاپ از طریق پرس و فشار انجام می‎ شد و در نتیجه بخشی از پرینتر در تماس مستقیم با کاغذ قرار می‎گرفت.از آن جایی که این فرآیند اغلب موجب خراب شدن پروسه چاپ می شد، هد های چاپی مدرن به وجود آمدند که در تماس مستقیم با مواد چاپی قرار نمی‎ گیرند و همین مسئله موجب کاهش خرابی پروسه چاپ می شود و درنتیجه کاهش هزینه های پرینتر می شود.

هد پرینتر اچ پی

هد پرینتر اچ پی

هد پرینتر دارای دو نوع اصلی می باشد که شامل: هد حرارتی پرینتر اچ پی های جوهر افشان و هد پیزو پرینتر جوهر افشان می باشند. تفاوت هر یک از انواع هد های پرینتر در روش اسپری کردن جوهر بر روی کاغذ است. این مسئله بدین معناست که نازل ها هر یک از انواع هد های پرینتر ساختار متفاوتی دارند؛ چراکه این نازل ها هد های پرینتر هستند که وظیفه اسپری کردن جوهر بر روی کاغذ را برعهده دارند.

هد حرارتی پرینتر های جوهر افشان

همانطور که از نام این مدل از هد های پرینتر hp جوهر افشان پیداست، هد حرارتی پرینتر hp های جوهر افشان برای ایجاد فشار و فشردن جوهر بر روی کاغذ، از حرارت استفاده می‎‌کنند؛ به گونه ای که هد حرارتی با استفاده از حرارت، جوهر را به جوش می آورد و موجب می شود حباب هایی از بخار جوهر ایجاد شوند. سپس این حباب ها در طول فرآیند چاپ منفجر می شوند و نیروی لازم را به نازل هد وارد می کنند. بعد از اینکه جوهر از هد خارج شد، محفظه به سرعت سرد شده و این فرآیند از اول اجرا می شود. ویژگی مثبت هد حرارتی پرینتر اچ پی این است که درصورت بروز مشکلی برای آن، امکان تعویض آن به راحتی وجود دارد و نیازی به تعویض هد پرینتر اچ پی توسط تکنسین های متخصص نیست و خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید.

هد پیزو پرینتر های جوهر افشان

هد پیزو پرینتر های جوهر افشان اچ پی بر خلاف هد حرارتی پرینترهای hp جوهر افشان برای خارج کردن جوهر از گرما استفاده نمی کند بلکه از لایه ای که در معرض بار الکتریکی قرار می گیرد، استفاده می کند. هد پرینتر های جوهرافشان پیزو، در هر دو فرمت کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‎گیرند. یک هد معمولی پیزو دارای ۷۲۰ نازل برای هر رنگ است که این مسئله سرعت چاپ در پرینتر های جوهر افشان را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین مزیت های هد های پیزو این است که با طیف گسترده ای از جوهرها سازگار می باشند؛ چراکه هد های پیزو همانطور که اشاره کردیم از گرما استفاده نمی‌کنند.

 

زمان تعویض هد پرینتر اچ پی چه موقعی است؟

پاسخ دقیق این سوال به عیب یابی هد پرینتراچ پی بستگی دارد اما با بروز یکسری علائم مانند آماده نشدن دستگاه برای چاپ یا بهتر است بگوییم قرار نگرفتن پرینتر در حالت Ready، عدم شناسایی کارتریج، قفل شدن حامل هنگام چاپ و روشن شدن همزمان دو چراغ جوهر و کاغذ و … می توان گفت که هد پرینتر اچ پی سوخته است و جز تعویض آن راه دیگری وجود ندارد. با این وجود در صورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر اچ پی می توانید، عیب یابی و تعویض هد پرینتر اچ پی را به نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران بسپارید.

 

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

 

دلیل افت کیفیت چاپ در پرینتر اچ پی چیست؟ علت سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی چیست؟ یکی از مسائلی که موجب بروز چنین مشکلاتی در پرینتر اچ پی می‌شود، اتمام تونر یا جوهر کارتریج است. بنابراین درصورت مشاهده هر یک از این مشکلات در پرینتر خود باید بدانید که وقت شارژ کارتریج آن رسیده است. البته پرینترهای مدل جدید اچ پی که دارای نمایشگر هستند و انها ارورهایی را هنگام اتمام تونر کارتریج به کاربر نمایش می‌دهند که کاربر با توجه به آن‌ ارور ها می‌تواند متوجه شود که تونر یا جوهر کارتریج پرینترش به اتمام رسیده است و نیاز به شارژ دارد.

 

 

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

تشخیص بهترین زمان برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

تشخیص بهترین زمان برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خیلی هم کار مشکلی نیست.تمامی پرینترهای مدرن hp یک نمایشگر دارند که درصورت اتمام تونر یا پودر کارتریج آن‌ها، پیغامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج بر روی نمایشگر آن‌ها نمایش داده میشود. پرینترهایی هم که قدیمی هستند و نمایشگر ندارند با بروز علائمی مانند چاپ کم رنگ صفحات و کاهش کیفیت چاپ به کاربر نشان می‌دهند که پرینتر به شارژ کارتریج نیاز دارد.اگر شما هم از پرینتر اچ پی در خانه یا محل کار خود استفاده میکند و میخواهید از زمان شارژ و نحوه شارژ یا محل های انجام خدمات کارتریج یا شارژ مطلع شوید با ما از قسمت ارتباط با ما سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

نکات مهم در شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.  بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بیهوده به بخش های مختلف کارتریج ، باعث خرابی کارتریج می‎شود. در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی اچ پی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است.

توجه داشته باشید که روش شارژ کارتریج یک کار سلیقه ای نیست بلکه یک کار علمی است و باید با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام گیرد. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید. نوعِ عملیات شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در این مرکز بسته به نوع دستگاه متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد.

 

نحوه عملکرد کارتریج

کارتریج یا تونر همان منبع تأمین رنگ در پرینتر اچ پی است. بسته به نوع دستگاه چاپ، تعداد تونر و رنگ موجود در آنها متفاوت است. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی –چاپگرهای معمولی جوهرافشان- دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگر هستند. این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود.

در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌ های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی مراجعه نمایید.

 

 

تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی

کاغذکش یکی از قطعات اصلی پرینتر hp محسوب می شود که در دو نوع دستی و کاست موجود است.

این قطعه شامل سه بخش می شود.کاغذکش ورودی که وظیفه کشیدن و برداشتن کاغذ را به داخل دارد، کاغذ کش داخلی که وظیفه هدایت کاغذ در داخل دستگاه را دارد و کاغذ کش خروجی که و وظیفه هدایت کاغذ به خارج از دستگاه را برعهده دارد.که

خرابی هریک از این بخشها عمل انتقال کاغذ را مختل می نماید.اما در صورت بروز این مشکل چه باید کرد؟

نخستین توصیه ی ما در صورت بروز هر مشکل یا خرابی برای پرینتراچ پی، مراجعه به نمایندگی و کارشناسان متخصص است.

با این حال در این مطلب توضیحاتی در مورد رفع این مشکل ارائه می شود. به این امید که برای کاربران مفید باشد.

کاغذکش پرینتر hp مانند قطعات دیگر ممکن است بر اثر استهلاک و یا موارد دیگر دچار خرابی شود.مشکلات مختلفی ممکن است هنگام کشیده شدن کاغذ به داخل دستگاه وجود داشته باشد.گاهی تنها با تمیز کردن کاغذکش مشکل برطرف می شود.

اما گاهی حتی نیاز به تعویض این قطعه می باشد.

 

تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی

 

 

مشکلات کاغذکش پرینتر اچ پی

_ سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذکش:این مشکل معمولا بدلیل نازکی زیاد کاغذ اتفاق می افتد.استفاده از کاغذهای استاندارد یا گرماژ بالا برای چاپ از بروز این مشکل جلوگیری می کند.

_ صداهای بلند یا ناهنجار هنگام کشیده شدن کاغذ:اگر از کاربران حرفه ای پرینتر hp نیستید دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص بسپارید.چرا که در این حالت احتمال آسیب دیدگی چرخدنده های دستگاه زیاد است.حتما ضمن سرویس دستگاه باید چرخدنده ها نیز تعویض شود.این یک عمل تخصصی بوده و به کاربران غیر متخصص توصیه نمی شود.

_ کرکره ای و چروک شدن کاغذ در ADF:در این حالت سیستم ADF کاغذ را به جلو هدایت می نماید.ولی کاغذ گیر کرده و چروک می شود.محتمل ترین حالت در بروز این مشکل گیر کردن کاغذ بدلیل وجود قطعه ای کاغذ یا شیء دیگر است.بدیهی است که باید شیء را خارج و قطعه را سرویس نمایید.

_ گیر کردن برگه زیر بلت کاغذکش ADF:معمولا این مشکل تنها با پاکسازی قطعات برطرف می شود.

_ گیر کردن کاغذ در وررودی ADF:فرسودگی کاغذکش یا یونیت قطعه می تواند موجب گیر کردن برگه شود.تعمیر یا تعویض قطعه مذکور مشکل را برطرف می سازد.

_ گیر کردن برگه هنگام خروج از ADF:اگر کاغذ وارد ای دی اف شده ولی خارج نمیگردد، مشکل به کاغذ کش و فیدهای عبوری مربوط می گردد.گاهی با تمیز کردن این قطعات مشکل برطرف می شود.در غیر اینصورت باید این قطعات تعویض شود.

 

 

تعویض غلطک کاغذکش پرینتر hp

تعویض غلطک کاغذکش پرینتر hp گاهی اجتناب ناپذیر است.چرا که تنها راه برطرف شدن مشکل کشیده شدن برگه به داخل چاپگر می باشد.برای تعویض غلطک کاغذکش پرینتر اچ پی به شکل زیر عمل کنید.

_ ابتدا کابل برق پرینتر را جدا نموده و صبر کنید دستگاه خنک شود.

_ در تونر کارتریج را باز کرده و تونر کارتریج را خارج نمایید.

_ پس از یافتن غلطک کاغذکش آنرا به آرامی خارج کنید.برای اینکار خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذکش را به سمت بیرون فشار دهید.سپس غلطک را به سمت بیرون بچرخانید.

_ غلطک کاغذ کش جدید را در جای خود قرار دهید.

_ از قسمت بالا غلطک کاغذکش را بچرخانید تا در جای خود قفل شود.

_ تونر کارتریج را در محل خود قرار داده و در آنرا ببندید.

_ کابل برق پرینتر را متصل نموده و چاپگر را روشن کنید.

_ در صورت برطرف نشدن مشکل به نمایندگی پرینتر های اچ پی hp مراجعه نمایید.

تعویض پد کاغذکش پرینتر hp

تعویض پد کاغذکش پرینتر hp آخرین مرحله از تعمیرات این قطعه است.پیش از آن بهتر است کاغذکش و غلطک آنرا تمیز نمایید. اما اگر پس از اینکار هربار بیش از یک کاغذ به داخل پرینتر کشیده شد باید پد کاغذکش تعویض شود.

 

تعویض پد کاغذ کش پرینتر اچ پی

برای اینکار طبق توضیحات زیر عمل نمایید:

پرینتر اچ پی را از برق جدا نموده و صبر کنید دستگاه خنک شود.سپس سینی ورود کاغذ را از چاپگر hp جدا نمایید.پد کاغذکش به رنگ آبی را پیدا کنید. برای آزاد شدن پد کاغذکش یک پیچ گوشتی دو سو را از زیر پد کاغذکش وارد و نیم دور بچرخانید. پایه ی پد کاغذکش را از محل سینی کاغذ به سمت پایین فشار دهید. سپس پد کاغذکش را با دست دیگر خارج کنید. پایه ی پد کاغذکش را از محل سینی کاغذ به سمت پایین فشار دهید.سپس پد کاغذکش نو را با دست دیگر در محل خود قرار دهید. هر دو طرف پد کاغذکش را فشار دهید تا در جای خود بطور صحیح قفل شود.(حتما دقت نمایید هیچ فاصله ای بین پد کاغذکش و پایه ی زیر آن نباشد.)

سینی ورودی کاغذ در جای خود قرار دهید. کابل برق پرینترhp را متصل و چاپگر را روشن نمایید.در صورت بروز مشکل به نمایندگی پرینتر اچ پی hp مراجعه نمایید. کارشناسان پرینترهای اچ پی در مرکز نمایندگیتعمیر پرینتر اچ پی همواره آماده ی رفع ایراد کاغذکش پرینترهای اچ پی hp در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

 

 

ریست پرینتر اچ پی

اگر بخواهید تمام تنظیمات چاپگر اچ پی خود را پاک کنیند چکار باید انجام دهید؟ مثلا ممکن است بخواهید پرینتر اچ پی خود را بفروشید یا به هر دلیل دیگری، لازم باشد که تنظیمات دستگاه را پاک کنید. بهترین روش برای انجام این کار، ریست کردن پرینتر اچ پی است. این کار شبیه ریست فکتوری لپ تاپ ، تبلت و موبایل باعث میشود که تمام تنظیمات چاپگر به حالت پیش فرض برگردد؛  درست مثل روز اولی که دستگاه را خریداری کرده اید. حالا به نظر شما چطور میشود این کار را انجام داد؟ با ما همراه باشید تا نحوه ریست پرینتر اچ پی را به صورت کانل و شفاف برای شما کاربر عزیز توضیح بدهیم.

 

 

ریست اصولی پرینتر اچ پی

 

نکات مهم ریست پرینتر اچ پی

ریست پرینتر hp یا هر برند دیگری، زمانی کاربرد دارد که دستگاه یک ایرادی دارد یا تنظیمات خاصی انجام شده که روند کاری چاپگر رو مختل کرده است. حتی گاهی میشود بعضی از ارورهای این دستگاه رو با ریست کردن برطرف کرد. یکی از نکاتی که موقع بازگشت به تنظیمات کارخانه در پرینتر اچ پی باید به ان توجه کنید این  است که با انجام این کار، تمام تنظیمات از جمله تنظیمات مربوط به شبکه و تنظیمات IP کاملا به حالت پیش فرض برمیگردد. بنابراین بعد از پایان فرایند ریست پرینتر اچ پی ، باید تنظیمات مورد نظرخود را در بخش های مختلف مجددا اصلاح کنید.

روش اصولی ریست پرینتر اچ پی

روند کلی ریست پرینتر اچ پی در مدل های مختلف به ترتیب زیر میباشد:

۱٫برای بازگردانی تنظیماتی پرینتر اچ پی به حالت کارخانه، اول وارد منوی Settings پرینتر شوید.وگزینه Printer Services رو انتخاب کنید.

۲٫در مسیر فعلی گزینه Reset to Default Factory رو انتخاب کنید. با انتخاب گزینه ریست پرینتر اچ پی ، یک اخطار روی صفحه نمایش چاپگر نمایش داده میشود که باید روی گزینه yes کلیک کنید و پرینتر شما ریست خواهد شد.

 

ریست چاپگر اچ پی به روش Hard Reset

اگه به هر دلیلی نتوانستید روش قبلی را برای ریست پرینتر hp خود انجام بدهید ، میتوانید از روش هارد ریست استفاده کنید.

 

 

ریست پرینتر اچ پی

برای ریست سخت افزاری پرینتر اچ پی باید به روش زیر عمل کنید:

پرینتر اچ پی را خاموش کرده و از برق جدا کنید. زمان بدهید که چاپگر حدود ۳۰ ثانیه در حالت خاموش بماند. مجددا دستگاه رو به برق زده و پرینتر را روشن کنید. هنگام روشن شدن پرینتر، یکی از انگشتانتان رو حدود ۲۰ ثانیه روی دکمه OK یا Resume فشار دهید تا چراغ های پرینتر شروع به چشمک زدن کند. چند دقیقه ای به پرینتر زمان بدهید تا به صورت اتوماتیک فرایند ریست رو انجام دهد. در ادامه مراحل ریست پرینتر اچ پی ، منتظر باشید تا دستگاه به صورت کامل راه اندازی شود و آماده استفاده قرار گیرد. ممکن است در هین این عمل پرینتر اچ پی شما چند بار خاموش و روشن شود که نیاز به نگرانی ندارد.

تعمیر پرینتر اچ پی در تمام نقاط تهران

تعمیر پرینتراچ پی در تهران ،  تعمیر پرینتر اچ پی در شرق تهران ، تعمیر پرینتر hp در محل در تهران ، پرینتر اچ پی در شمال تهران ، تعمیر پرینتر اچ پی در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر hp در گیشا ، تعمیر پرینترhp در شهرآرا ،تعمیر پرینتر اچ پی در آزادی ، تعمیر پرینتر اچ پی در انقلاب ، تعمیر پرینتر اچ پی در فردوس شرق ، تعمیر پرینتر اچ پی در فردوس غرب ، تعمیر پرینتر اچ پی در بلوار فردوس ، تعمیر پرینتر hp درولیعصر تعمیر پرینتر hp در منیریه ، تعمیر پرینتر اچ پی در مطهری ، تعمیر پرینتر اچ پی در امیرآباد  ، تعمیر پرینتر اچ پی در یوسف آباد ، تعمیر پرینتر اچ پی در میرداماد ، تعمیر پرینتر اچ پی در سهروردی ، تعمیر پرینتر اچ پی در فاطمی ، تعمیر پرینتر اچ پی در بهشتی ، تعمیر پرینتر اچ پی در شریعتی ، تعمیر پرینتر اچ پی در لواسانات ،  تعمیر پرینتر اچ پی در سیدخندان ، تعمیر پرینتر hp در رسالت ، تعمیر پرینتر hp در هفت تیر ، تعمیر پرینتر hp در امام حسین ،  تعمیر پرینتر اچ پی در هفت حوض ، تعمیر پرینتر اچ پی در پیروزی ، تعمیر پرینتر اچ پی در کریم خان ، تعمیر پرینتر اچ پی در محل ایرانشهر ، تعمیر پرینتر اچ پی در شادمان ،تعمیراچ پی در ولیعصر تهران ، تعمیر تعمیر پرینتر اچ پی در مرکز تهران ، تعمیر تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی در بلوار کشاورز و همه مناطق استان تهران.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما