کارتریج لیرزی EP25 کانن

کارتریج لیرزی EP25 کانن تعمیر کارتریج لیرزی کانن EP25, قیمت کارتریج لیرزی کانن EP25, خرید کارتریج لیرزی کانن EP25, فروش کارتریج لیرزی کانن EP25, شارژ کارتریج لیرزی کانن EP25,


کارتریج لیرزی EP25 کانن

رنگ: مشکی

کارکرد: ۲۵۰۰ برگه A4

کارتریج لیزری EP25 کانن (Canon EP-25 Black Toner Cartridge) از پرینتر کانن زیر پشتیبانی میکند:

LBP1210

برای خرید کارتریج EP25 کانن با شماره تلفن۰۲۱۶۶۴۵۴۶۸۱ تماس بگیرید.

"<yoastmark

کارتریج لیزری EP25 کانن در دو مدل به بازار عرضه میشود.

کارتریج EP25کانن  اورجینال یا اصلی که کارتریجی است که توسط شرکت سازنده پرینترکانن شما، با هولوگرام اصلی به فروش میرسد. این نوع کارتریج با پرینترکانن شما سازگاری بالای دارد که  به دلیل کیفیت عالی و بالای کارتریج اصلی است.

کارتریج  EP25 کانن طرح با غیر اورجینال کارتریجی است که توسط کارخانه های غیر سازنده پرینتر کانن اصلی تولید شده که همه قطعات آن تولید اول هستند. که امروزه با استفاده از بهترین قطعات در تولید کارتریج کانن توانسته اند کارتریجی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه مصرف کننده  تولید کنند . یکی از خصوصیات مهم کارتریج طرح فابریک، قابل شارژ بودن آن تا حداکثر ۴ دفعه است . پیشنهاد ما  خرید کارتریج طرح فابریک به جای اورجینال است. چون شما می توانید با خرید کارتریج EP25کانن طرح فابریک در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. کارتریج کانن های با کارایی بالاتر در همان رنج کارتریج کانن های  استاندارد جا می گیرند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما