نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر لیرزی برادر قیمت پرینتر لیرزیبرادر خرید پرینتر لیزری برادر فروش پرینتر لیرزیبرادر شارژ کارتریج لیرزیبرادر انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی برادر


تعمیر پرینتر برادر

همانطور که مطلع هستید شرکت برادر یکی از شرکت های خوش نام در زمینه ساخت پرینتر برادر و دیگر ماشین های اداری است. پرینترهای این شرکت در انواع مدل های مختلف به بازار و کاربران عرضه شده و خریداران قابل توجهی دارد. با این حال تولیدات این شرکت نیز گاهی نیازمند تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای خواهند شد.

به طور کلی چاپگرها از قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل میشوند که به دلیل کاربرد بالایی که دارند معمولاً هر از چند گاهی نیاز به سرویس و تعمیر خواهند داشت.البته لازم به ذکر است که بعضی از قطعات این دستگاه مصرفی بوده و خواه و ناخواه پس از مدتی باید تعویض شوند. اگرچه تعمیر و سرویس پرینتر Brother در برخی مواقع غیرقابل اجتناب است اما سرویس دستگاه در یک مرکز معتبر و قابل اطمینان، می تواند به افزایش عمر دستگاه کمک بسزایی کند. تعمیر مین برد، تعمیر کاغذکش، تعمیر فیوزینگ، تعمیر لیزر و سایر تعمیرات مورد نیاز پرینتر اگر در یک مرکز تخصصی انجام شود،باعث افزایش عمر پرینتر برادر شما خواهد شد.

 

نمایندگی پرینتر برادر

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر پرینتر برادر با سابقه بالا و درخشان با کمک متخصصین و  کارشناسان این کار، خدمات خود را در زمینه تعمیر تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، جو هر افشان، چند کاره و هد انواع پرینتر در کم ترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر پرینتر برادر در تهران تمامی خدمات مربوط به پرینتر برادر شما را انجام میدهد. شما کافیست برای اطلاع از نحوه تعمیر، قیمت و… از راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

تعویض کارتریج پرینتر برادر

 

نمایندگی پرینتر برادر

یکی از سرویس های مورد نیاز همه پرینترها، تعمیر و تعویض کارتریج است. کارتریج منبع ذخیره تونر یا جوهر پرینتر بوده و پس از دستور چاپ، میزان رنگ مورد نیاز را برای چاپ به بیرون میفرستد. زمانی کارتریج عملکر خوبی دارد که پودر یا جوهر را در داخل خود نگه داشته و تنها هنگام چاپ، اجازه خروج آن را بدهد. بنابراین چنانچه کارتریج نشتی داشته باشد و یا اینکه هنگام پرینت نتواند رنگ مورد نیاز را از خود بیرون بفرستد، در این شرایط باید کارتریج را تعمیر یا تعویض کرد.

 

نمایندگی پرینتر برادر

البته تولید کنندگان بزرگ پرینتر برادر همچون کمپانی برادر توصیه می کنند پس از اتمام تونر دستگاه، علاوه بر تونر، کارتریج نیز تعویض شود تا کیفیت چاپ آن افت نکند. در هر صورت باید بدانید که کارتریج از جمله قطعاتی است که به تدریج و در طی زمان دچار فرسودگی می شود و نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. اما در کشور ما پس از اتمام تونر یا جوهر کارتریج انرا برای بارها شارژ میکنند و مورد استفاده قرار میدهند.

 

تعمیر درام پرینتر برادر

 

درام همان لوله استوانه ای فلزی است که با چرخش روی کاغذ، تصویر یا متن مورد نظر را روی آن انتقال می دهد. از این رو درام نقش مهمی در چاپ و کیفیت چاپ دارد.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

بدیهی است در صورت خرابی درام، خراشیدگی یا وجود خط و خش، استهلاک و یا فرسودگی درام، کیفیت پرینت افت کرده و در برخی مواقع فرآیند پرینت به درستی انجام نمی شود. خرابی درام معمولاً با نشانه هایی از جمله ایجاد خطوط و یا نقاطی غیرعادی روی کاغذ چاپ شده و یا سر و صدای زیاد پرینتر همراه است. در این شرایط باید درام بررسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شود. البته بخاطر داشته باشید که درام یک قطعه مصرفی است و پس از هر سه بار شارژ کارتریج بهتر است که تعویض شود تا پرینتر برادر شما از نظر طول عمر و کیفیت چاپ دچار مشکل نشود.

تعمیر مین برد پرینتر برادر

مین برد قطعه ای مهم در پرینتر برادر محسوب می شود. کاربرد این قطعه همانند مادر برد در لپ تاپ یا کامپیوتر و مین برد در سایر لوازم الکترونیکی است و دستورات لازم را به بخش های مختلف دستگاه منتقل می کند. به عبارت دیگر، مین برد مشخص می کند هر قسمت چه کاری را باید انجام دهد. از طریق مین برد، تمامی قطعات جریان الکتریکی خود را دریافت می کنند.بنابراین خرابی این قطعه در پرینتر برادر به این معنی است که پرینتر عملا از کار خواهد افتاد.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

چنانچه مین برد دستگاه خراب شود، ممکن است دستگاه روشن نشده و یا در بهترین حالت، دستگاه روشن می شود اما هیچ عملکردی از خود نشان نمی دهد. در این صورت باید برای تعمیر پرینتر برادر اقدام کنید. تعمیر مین برد یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر در تهران است.

 

 تعمیر یونیت لیزر پرینتر برادر

یوینت لیزر یکی از اصلی ترین قطعات پرینتر برادر می باشد که تأثیر بسزایی در کیفیت چاپ دارد. خرابی این قطعه، تأثیر بالای بر عملکرد سایر قطعات داشته و کیفیت چاپ را تحت تأثیر قرار می دهد. یونیت لیزر از قطعات برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی تشکیل شده است. وجود اشکال در هرکدام از این قطعات، عملکرد کلی یونیت لیزر را با مشکل مواجه می کند. با توجه به نوع اشکال و نحوه بروز ان مشکل در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر کارشناسان اقدام به تعمیر یا تعویض یونیت لیزر پرینتر برادر می کنند.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر

چنانچه یک کاغذ در هر قسمت از پرینتر برادر شما مچاله شود و گیر کند پرینتر شما از کارکردن باز خواهد ایستاد. مچاله شدن کاغذ می تواند دلایل متعددی داشته باشد، مثل: آسیب دیدگی غلطتک های کاغذکش ، مرطوب یا کثیف بودن کاغذ ،بارگزاری اشتباه کاغذ در پرینتر و همچنین گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر میتواند به دلایل دیگری نیز وابسته باشد مانند این مسئله که محفظه کاغذ با بیش از یک نوع کاغذ بارگذاری شده باشد و یا یک شی مانع مسیر کاغذ باشد و در آخر کاغذ در هنگام چاپ به محفظه کاغذ اضافه شده باشد.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال راه حل مربوط به مشکل پرینتر برادر خود در مورد چگونگی رسیدگی به مچاله شدن کاغذ در ان باشید. اما در حالت کلی شما باید پرینتر برادر خود را باز کنید، کارتریج را بیرون بیاورید و کاغذ را به آرامی بکشید. گاهی اوقات تکه ی کوچکی از کاغذ درون پرینتر گیر کرده است که در این صورت با یک پنس بلند  می توان آن را بیرون بکشید. اگر مشکل حل نشد با یک متخصص تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید. شما می توانید با نمایندگی تخصصی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما برطرف کنند.

 

ویروسی شدن پرینتر برادر

ویروسی شدن یا ویروس گرفتن پرینتر برادر مربوط به ان پرینتر ها یا دستگاه کپی های میشود که به شبکه اینترنت متصل هستند.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

 

اگرچه قابلیت وصل شدن به اینترنت امکانات بسیاری را در اختیار کاربران این دستگاه‌ها قرار می‌دهد اما از طرف دیگر امکان بروز اشکال در این دستگاه‌ها را نیز بالا می‌برد و ویروسی شدن دستگاه ممکن است فرایند چاپ در پرینتر برادر را با اخلال و یا توقف روبرو کند. نمایندگی تعمیر پرینتر برادر، با کادر مجرب از کارشناسان این دستگاه برای رفع مشکل ویروسی شدن پرینتر کانن شما اماده همکاری است.در صورت بروز چنین مشکلی برای پرینتر برادر شما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

 

ارور های پرینتر برادر

یکی از شایع ترین مشکلاتی که کاربران پرینترهای برادر نیز ممکن است با آن مواجه شوند، مشاهده‌ی ارور در نمایشگر یا پنل لمسی دستگاه پرینترشان است. هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی ازمشکلات و اخلال های پرینتر است.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

این اختلالات انواع مختلفی دارند و میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند. به عنوان مثال ارور ها  گاهی میتوانند به  تغذیه ی نادرست دستگاه، زمان نصب کارتریج جدید، قرار نگرفتن کاغذ به صورت صحیح در دستگاه، عدم توانایی در انجام فرایند چاپ، پر بودن سینی داخلی، نیاز به اضافه ی کاغذ و بسیاری دیگر از مشکلات مربوط شوند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر، با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف ساختن انها، قادرند هر گونه مشکل مرتبط را در حداقل زمان شناسایی و رفع کنند.

 

مشکل روشن نشدن پرینتر برادر

پرینترهای برادر نیز ممکن است به دلایل فراوانی از قبیل استفاده‌ی بیش از حد از دستگاه و یا عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه و خرابی‌های سخت افزاری جزیی و کلی قادر به روشن شدن نباشند.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

 

این مشکل احتمالا کاربران را با نگرانی های زیادی روبرو میسازد. در چنین مواقعی توصیه می‌شود با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس گرفته و از طریق مشاوره تلفنی با کارشناسان ما اقدام به رفع مشکل پرینتر برادر خود کنید.

کارشناسان این مجموعه، آماده‌اند تا با عیب یابی دقیق دستگاه پرینتر شما، اقدامات لازم جهت تعمیر و بازیابی آن را به صورت ضمانت شده، به انجام برسانند. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی پرینتر و تحویل آن به نمایندگی تعمیر را نداشته باشید می‌توانید از خدمات تعمیر پرینتر در محل استفاده نمایید.

 

 

مشکلات شایع پرینتر برادر

-وجود خط های عمودی و افقی در پرینتر برادر

-خالی بودن کاغذ بعد از پرینت گرفتن

-عدم چاپ پرینتر برادر

-وجود خرابی در پرینت های متعدد

-عدم گرفتن هدر و فوتر در برگه چاپ شده

-نقص در اسکن پرینتر برادر

-گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر

-کمرنگ بودن متن های چاپ شده

-کار نکردن اسکن شبکه پرینتر برادر

-مشکلات نرم افزاری پرینتر برادر

-بارگیری نکردن کاغذ و نمایش خطای عدم وجود کاغذ در پرینتر برادر

-نمایش خطاهای TWAIN هنگام اسکن

 

برای تعمیر هر توع دستگاه برادر اعم از پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر و… از طریق راه های ارتباطی سایت با نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما