پرینتر لیزری HP m15w

تعمیر پرینتر لیزری HP m15w شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m15w تعمیر کاغذ کشی پرینتر لیزری HP m15w انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیزری HP m15w


تعمیر پرینتر HP m15w

 

پرینتر لیزری HP m15w

مشخصات پرینتر HP m15W:

نام محصول HP LaserJet Pro M15w
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M15w; کارتریج تونر لیزری مشکی اصلی مقدماتی HP از پیش نصب شده (~۵۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ راه اندازی پوستر؛ بروشور پشتیبانی؛ راهنمای گارانتی؛ درایورهای نرم افزار و مستندات روی CD-ROM. سیم برق؛ کابل یو اس بی
پورت اتصال پورت USB 2.0 با سرعت بالا؛ Wifi داخلی ۸۰۲٫۱۱b/g/n
اتصال به wifi دارد
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
محدوده رطوبت غیر عملیاتی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۱۶ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی ۱۶ مگابایت
قابلیت چاپ با موبایل Apple AirPrint؛ Google Cloud Print 2.0; دارای گواهی موپریا؛ Wi-Fi Direct، برنامه هوشمند HP
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده نامه، پاکت (شماره ۱۰); سفارشی
اندازه رسانه، سفارشی ۱۰۵ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ تا ۲۹۷ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال، برچسب
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۴۶ x 348 x 280 میلی‌متر
وزن ۳٫۸ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار
نوع منبع تغذیه برق مورد نیاز بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای عملیاتی را تبدیل نکنید. این به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را باطل می کند.
منبع تغذیه ۱۱۰ ولت – ۱۲۷ ولت اسمی @ +/-۱۰% (دقیقه ۹۹ ولت، حداکثر ۱۴۰ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)، ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت، حداکثر ۱۹ ولت (حداکثر ۱۹ ولت) ), ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (حداقل ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)
مصرف برق ۲۱۰ وات (چاپ فعال)، ۲٫۲ وات (آماده)، ۰٫۴ وات (خواب)، ۰٫۱ وات (خاموش دستی)، ۰٫۱ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۴ وات (خاموش خودکار/بیدار شدن در USB)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر سیاه HP 48A LaserJet ( 1000 صفحه)
تکنولوژی چاپ لیزر
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 x 1 dpi
حداکثر مساحت چاپ ۲۱۶ x 297 میلی متر
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLmS؛ URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز AppleOS X EI Capitan (v10.11) macOS Sierra (v10.12) macOS High Sierra, (v10.13); 1.5 گیگابایت HD; اینترنت مورد نیاز؛ یو اس بی
سیستم عامل های شبکه سازگار Windows10، ۸، ۷: ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک موجود، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. AppleOS X EI Capitan (v10.11) macOS Sierra (v10.12) macOS High Sierra, (v10.13); 1.5 گیگابایت HD; اینترنت مورد نیاز؛ USB Linux (برای اطلاعات بیشتر به https://developers.hp.com/hp-linux-imaging-and-printing مراجعه کنید )

 

معرفی پرینتر HP m15w

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15w ، یک پرینتر با کیفیت است که طرفداران زیادی دارد. اندازه و ابعاد و وزن پرینتر اچ پی M15W به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده در منزل و شرکت های کوچک، مناسب باشد. پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15w البته قیمت خوبی هم دارد و بودجه زیادی برای خرید آن لازم نخواهید داشت. در مجموع باید گفت که پرینتر LaserJet Pro M15w یک پرینتر حرفه ای خانگی است که به همراه بسیار خوبی برای شما تبدیل می شود.

کمپانی HP در پرینتر LaserJet Pro M15w، از فناوری لیزر استفاده کرده است. سرعت چاپ در این پرینتر، ۸ ثانیه است و هر صفحه سیاه و سفید را با رزولوشن بالای ۶۰۰×۶۰۰ dpi چاپ می ‌کند. بهتر است از پرینتر لیزری اچ پی برای چاپ اسناد متنی استفاده کرده و روی کیفیت آن در چاپ عکس، زیاد حساب نکنید. بدنه پلاستیکی سفید رنگ پرینتر اچ پی m15a به شما کمک می کند که آن را روی میز کار خود جای داده و دکوراسیون اتاق تان را زیباتر کنید. خبری از دکمه های اضافی در این پرینتر نیست و بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است.

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15w، نمایشگر LCD ندارد و دکمه های پاور ان در قسمتت بالای دستگاه تعبیه شده است. پورت USB و کابل آن در پشت و پایین دستگاه قرار دارند و دسترسی به آنها راحت است. پرینتر لیزری اچ پی m15w دارای سینی کاغذ ورودی و خروجی است که سینی کاغذ ورودی ۱۵۰ برگ و سینی خروجی ۱۰۰ برگ ظرفیت دارد.

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M15w همچنین با سیستم عامل های ویندوز و iOS سازگاری دارد و کاربران هردو سیستم عامل، می توانند به راحتی با آن کار کنند. البته از ظرفیت پایین کارتریج هم نباید غافل شد که باعث می شود خیلی زود ناچار به تعویض یا شارژ کردن آن باشید. علاوه بر این بیشترین اندازه کاغذ چاپی که این پرینتر می‌تواند آن را چاپ کند کاغذ A4 است.

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی m15w تا ۱۰۰۰ کاغذ ظرفیت چاپ دارد. از جمله قابلیت های کاربردی این پرینتر میتوان به  برخورداری از وای فای (WIFI) اشاره کرد. به این ترتیب می توانید چاپگر را به گوشی یا تبلت وصل کرده و فایل های مورد نظرتان را مستقیما پرینت بگیرید. حتی در صورت عدم دسترسی به مودم و شبکه بی‌ سیم هم قابلیت Wifi Direct مشکل شما را حل می کند. اپلیکیشن اچ پی هم امکان اسکن کردن اسناد از طریق موبایل و چاپ کردن آنها را فراهم می کند.

 

تعمیر پرینتر اچ پی m15w

برای تعمیر پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15w و رفع ایرادات این دستگاه به شکل تخصصی و حرفه ای، می توانید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید. این مرکز به تجهیزات پیشرفته ای مجهز است و همگام با آخرین استانداردهای روز دنیا، خدمات تخصصی را به کاربران ارائه می دهد. همکاران ما در این مرکز، از دانش فنی و تجربه بسیار بالایی در حوزه تعمیرات ماشین های اداری برخوردار هستند. به همین دلیل می توانند پرینتر لیزری hp LaserJet Pro M15w و هر مدل دیگری را به بهترین شکل عیب یابی کرده و متناسب با شدت و نوع آسیب دیدگی، آن را ترمیم نمایند.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w شرکت اچ پی برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه تک کاره با کیفیت چاپ بالا هستند یک انتخاب ایده آل است.این پرینتر تک کاره برای ادارات، دفاتر و مصارف خانگی با حجم کاری متوسط ارائه شده است و کیفیت فوق العاده اسناد و متون این چاپگر سریع، آن را به یک دستگاهی ایده آل تبدیل کرده است.طراحی شیک و زیبای آن در رنگ سفید جایی برای فکر در مورد این چاپگر لیزری باقی نمی گذارد.

طراحی و ساخت پرینتر اچ پی m15w

کمپانی HP، با در نظر گرقتن کاربری خانه و دفاتر کوچک اداری پرینتر اچ پی m15w را طراحی و تولید کرده است. خبری از LCD و دکمه های مدیریتی فراوان نیست. خب البته نمی توان این نوع طراحی و عدم داشتن LCD را عیب نامید. پرینتر در حالت Standby سر و صدای زیادی ندارد و یکدفعه تمرکز کاربر را بهم نمی زند. هنگام چاپ، پرینتر صدای کمی ندارد اما سرعت چاپ آن، این مورد را بی اهمیت می کند.

سینی ورودی کاغذ پرینتر لیزری HP m15w ظرفیت ۱۵۰ برگ را دارد. اما سینی خروجی آن تا ۱۰۰ برگ را درون خود جای می دهد. کارتریج تونر این دستگاه بصورت کشویی در قلب پرینتر اچ پی m15w جای می گیرد. کارتریج اولیه دستگاه بصورت کاملاً اورجینال همراه دستگاه عرضه می شود.

نصب پرینتر اچ پی m15w

به لطف داشتن اپلیکیشن قدرتمند ارائه شده توسط کمپانی HP، اتصال به گوشی و تبلت های اندرویدی و IOS بسیار سریع تر اتفاق می افتد. فقط کافی است که پرینتر اچ پی ۱۵w را روشن کنید تا به شبکه داخلی شما توسط Wifi متصل شود. نصب به کامپیوتر از طریق پورت USB نیز که برای همه آشناست و نیازی به تعریف ندارد.

 

جمع بندی: یک پرینتر لیزری تک کاره کوچک معمولاً نباید کاری جز پرینت داشته باشد. اگر یک کاربر و یا اداره چیزی فراتر از پرینت مثل اسکن، کپی و فکس می خواهد، باید از این نوع پرینتر ها چشم پوشی کند. اما اگر چاپ سیاه و سفید اسناد متنی کافیست، پرینتر HP LaserJet Pro M15w گزینه ای مناسب است. این پرینتر یک انتخاب ارزان و مقرون به صرفه است.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما