پرینتر لیزری HP m15a

تعمیر پرینتر لیزری HP m15a خرید پرینتر لیزری HP m15a فروش پرینتر لیزری HP m15a شارز کارتریج پرینتر لیزری HP m15a انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیزری HP m15a


تعمیر پرینتر HP m15a

 

پرینتر لیزری HP m15a

مشخصات پرینتر HP m15a:

نام محصول HP LaserJet Pro M15a
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M15a: کارتریج تونر لیزری مشکی اصلی معرفی HP از پیش نصب شده (۵۰۰ صفحه); راهنمای شروع؛ نصب پوستر؛ بروشور پشتیبانی؛ راهنمای گارانتی؛ درایورهای نرم افزار و مستندات روی CD-ROM. سیم برق
پورت اتصال پورت پرسرعت USB 2.0
اتصال به wifi ندارد
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
محدوده رطوبت غیر عملیاتی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۸ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی  ۸ مگابایت
قابلیت چاپ با موبایل ندارد
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4; A5; A6; پاکت نامه (C5، DL)؛ سفارشی
اندازه رسانه، سفارشی ۱۰۵ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ تا ۲۹۷ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال، برچسب
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۴۶ x 348 x 280 میلی‌متر
وزن ۳٫۸ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار
نوع منبع تغذیه برق مورد نیاز بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای عملیاتی را تبدیل نکنید. این به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را باطل می کند.
منبع تغذیه ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی در +/-۱۰٪ (دقیقه ۱۹۸ ولت، حداکثر ۲۶۴ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی در +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)
مصرف برق ۲۱۰ وات (چاپ فعال)، ۲٫۲ وات (آماده)، ۰٫۴ وات (خواب)، ۰٫۱ وات (خاموش دستی)، ۰٫۱ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۴ وات (خاموش خودکار/بیدار شدن در USB)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر لیزر جت اصلی سیاه و سفید CF244A HP 44A(1000 صفحه)
تکنولوژی چاپ لیزری
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 x 1 dpi
حداکثر مساحت چاپ ۲۱۶ x 297 میلی متر
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLmS؛ URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۱۰، ۸٫۱، ۸، ۷: ۳۲/۶۴ بیت، ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر.
سیستم عامل های شبکه سازگار ویندوز ۱۰، ۸٫۱، ۸، ۷: ۳۲ بیت/۶۴ بیت، ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک موجود، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. Apple® macOS High Sierra (نسخه ۱۰٫۱۳)، macOS Sierra (نسخه ۱۰٫۱۲)، OS X EI Capitan (نسخه ۱۰٫۱۱). ۱٫۵ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک؛ اینترنت مورد نیاز؛ USB Linux (برای اطلاعات بیشتر به https://developers.hp.com/hp-linux-imaging-and-printing مراجعه کنید )

 

تعمیر پرینتر hp m15a

برای تعمیر پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15a ابتدا لازم است این پرینتر را بطور کامل بشناسید. این چاپگر تک منظوره بزرگترین سایز کاغذی که پشتیبانی میکند A4 است. قابلیت اسکن، کپی، فکس را ندارد و این دستگاه موجب شده است تا کسانی که قصد خرید پرینترهای چند کاره را دارند، به هیچ وجه به این گزینه فکر نکنند. پورت ارتباطی پرینتر hp m15a به کامپیوتر USB2.0 میباشد. از دیگر نقاط ظعف پرینتر اچ پی ۱۵a میتوان به نداشتن wifi و چاپ دورو اشاره کرد.

 

خدمات تعمیر پرینتر لیزری hp مدل LaserJet Pro M15a

پرینترهای مختلف با ویژگی ها و مشخصه های فنی مختلف دارای ساختارهای یکسان و ثابتی هستند و از نظر بدنه و قطعات تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارند. تعمیر پرینتر اچ پی m15a نیز متد ثابت و یکسانی دارد. تعمیر پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a نیز از این قواعد پیروی میکند. این دستگاه شامل قطعات یکسان با دیگر پرینتر های هم رده خود است و خدمات تعمیری اعمال شده بر آن نیز تقریبا برابر با پرینتر اچ پی های دیگر است. شارژ کارتریج، تعویض درام، تعمیر مین برد و تعمیر کاغذکش از جمله خدمات تعمیری پرکاربرد برای پرینتر اچ پی m15a هستند که در این بخش مختصری به آنها خواهیم پرداخت.

 

تعمیر کاغذکش پرینتر لیزری hp M15a

همان طور که از نام این قطعه پیداست ورود و خروج کاغذ در پرینتر hp m15a ارتباط مستقیمی با کاغذکش دارند و خرابی های مربوط به این قطعه معمولا بر اثر استهلاک و گذر زمان، حادث میشوند. گیر کردن کاغذ در زیر بلت کاغذ کش ADF، ایجاد صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ و چروک و کرکره ای شدن برگه در هنگام ورود به ADF از جمله نشانه های خرابی در عملکرد این قطعه هستند. نحوه تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی m15a به دلیل ساختار آن، ساده به نظر میرسد اما در نظر داشته باشید که عدم تخصص و تجربه در تعمیر میتواند آسیب های جدی تری را به قطعه وارد کند؛ در نتیجه توصیه میکنیم در صورت بروز اختلال در کاغذکش برای تعمیر پرینتر لیزری LaserJet Pro M15a hp به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی نراجعه کنید.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری اچ پی M15a

کارتریج در پرینتر hp 15a منبع تامین رنگ است. برای مثال شارژ کارتریج پرینتر های لیزری و جوهری hp با یکدیگر فرق دارند. در شارژ کارتریج پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a،ابتدا پیچ‌های کارتریج باید باز شود و سپس بعد از جداسازی دو قسمت و خارج کردن درام و مگنت و بررسی آن‌ها، قسمت تانک مخصوص پودر یا تونر را پر کرد و در نهایت پس از تمیز کردن درام توسط یه پارچه یا دستمال تمیز انهارا به همون صورت که باز کردیم سر جای خود میبندیم.

کارتریج لیزری پرینتر HP m15a

افتادن خط‌های افقی روی کاغذ و همچنین روشن شدن چراغ خطر روی پرینتر اچ پی m15a از علائمی هستند برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی هشدار میدهند. شارژ کارتریج یکی از شایع ترین بخش های تعمیر چاپگر لیزری hp مدل LaserJet Pro M15a میباشد.

 

تعمیر مین برد پرینتر لیزری اچ پی M15a

تعمیر مین برد پرینتر لیزری hp مدل LaserJet Pro M15a یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی است؛ چرا که مین برد وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده توسط پرینتر hp m15a را برعهده دارد و از لحاظ ساختار دچار پیچیدگی های است. بررسی مین برد از اولین اقدامات در روند تعمیر چاپگر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a میباشد.

 

جمع بندی مختصر پرینتر اچ پی m15a

پرینتر اچ پی M15a با سرعت و کیفیت مطلوب و وزن کم یک پیشنهاد و انتخاب خوب برای ادارات کوچک و منازل با حجم کاری سبک می‌باشد. این محصول از قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-fi بهره‌مند نیست. پرینتر لیزری HP m15a از نظر قیمت خرید با توجه به امکاناتش مقرون به صرفه و اقتصادی است. بعد از مطالعه مشخصات پرینتر hp M15a شاید بهتر باشد برای تصمیم‌ گیری درست و مطمئن برای انتخاب خود درباره مدل‌های دیگر پرینتر های اچ پی و یا دیگر برندهای محبوب نیز در فنی تک مطالعه داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما