پرینتر HP m125a

تعمیر پرینتر HP m125a شارژ کارتریج پرینتر HP m125a تعمیر کاغذ کشی پرینتر HP m125a تعمیر پرینتر hp m125a در محل نمایندگی تعمیر پرینتر hp m125a


تعمیر پرینتر HP m125a

پرینتر HP m125a

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی m125a:

نام محصول HP LaserJet Pro M125A
فن آوری فناوری چاپگر: لیزر، فناوری اسکن: سنسور تصویر تماسی (CIS)، نوع اسکن: تخت
سرعت چاپ: سیاه (A4): حداکثر ۲۰ برگ در دقیقه، اسکن: حداکثر ۷ برگ در دقیقه (۰۶w)، حداکثر ۵ برگ در دقیقه (رنگی)، کپی: سیاه (W): حداکثر ۲۰ صفحه در دقیقه سیاه (گرافیک): تا ۴۰۰ x 600 نقطه در اینچ؛ مشکی
پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز
حافظه ۱۲۸ مگابایت
وضوح چاپ: سیاه (بهترین): حداکثر ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، فناوری های وضوح چاپ: FastRes 600؛ FastRes 1200
زمان خروج از صفحه اول با سرعت ۹٫۵ ثانیه
چاپ دوبلکس دفترچه راهنما (پشتیبانی درایور ارائه شده)
حداکثر چاپ ماهانه حداکثر ۸۰۰۰ صفحه، حجم صفحه توصیه شده ماهانه: حداکثر ۲۵۰ تا ۲۰۰۰
ظرفیت ورود کاغذ ورودی: سینی ورودی ۱۵۰ برگ
نرخ زوم ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
عمق رنگ ۲۴ بیت/۲۵۶
منطقه اسکن حداکثر اندازه اسکن: ۲۱۶ x 297 میلی متر (۸٫۵ x 11.7 اینچ)
فرمت فایل خروجی JPG، RAW (BMP)، PDF، TIFF، PNG؛ Mac Scan SW از فرمت فایل پشتیبانی می کند: TIFF، PNG، PEG، PEG-2000، PDF، PDF-Searchable، RTF TXT Solution
نوع رسانه کاغذ (ساده، لیزرجت)، پاکت نامه، شفافیت، برچسب، کارت پستال
اندازه رسانه A4; مانند؛ BS-ژاپنی; پاکت نامه (ISO DL، C5، B5، Coma 810، Monarch 87 3/4)؛ ۱۶ هزار کارت پستال (استاندارد ۸۱۰، JIS تک و دو نفره).
وزن رسانه ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر
ظرفیت خروجی کاغذ  ۱۰۰ برگ رو به پایین
پورت اتصال پورت پرسرعت USB 2.0
صفحه نمایش نمایشگر LED عددی دو رقمی؛ دکمه ها (بالا، پایین، لغو، راه اندازی، کپی، روشن/خاموش)؛ ۷ چراغ نشانگر LED (آماده، توجه، تونر، کپی، تیره‌تر/روشن‌تر، کاهش/بزرگ‌کردن، قدرت)
ولتاژ ولتاژ ورودی: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 12%)، ۶۰ هرتز (+/- ۳ هرتز)؛ ولتاژ ورودی: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 12%)، ۵۰/۶۰ هرتز (+/- ۳ هرتز) (ولتاژ دوگانه نیست، منبع تغذیه بر اساس شماره قطعه با # شناسه کد گزینه متفاوت است)
مصرف برق ۴۶۵ وات (چاپ)، ۱۱۰ وات (کپی)، ۲٫۲ وات (آماده)، ۰٫۷ وات (خواب/خاموش خودکار)، ۰٫۲ وات (خاموش دستی)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر لیزر جت اصلی مشکی HP 83A، شماره قطعه: CF283A
سازگاری با سیستم عامل نصب نرم افزار کامل بر روی: ویندوز ۸ (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز ۷ (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز ویستا (۳۲ بیت/۶۴ بیت)، ویندوز XP (32 بیت) ( SP2 یا بالاتر)؛ درایور فقط بر روی: Windows Server 2012 نصب می شود. ویندوز سرور ۲۰۰۸ (۳۲ بیتی/۶۴ بیتی)، Win
محدوده رطوبت کاری توصیه شده محدوده دمای کاری توصیه شده: ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
لوازم جانبی موجود در جعبه HP Lasedet Pro MFP M125a; کارتریج مشکی HP LaseJet از پیش نصب شده (-۷۰۰ صفحه)؛ راهنمای نصب، راهنمای شروع، راهنمای کاربر، بروشور پشتیبانی، راهنمای گارانتی. نرم افزار چاپگر و مستندات روی سی دی. سیم برق؛ کابل یو اس بی
ابعاد ۴۲۰ × ۳۶۵ × ۲۵۴ میلی متر
وزن ۸٫۰ کیلوگرم

نقد و برسی پرینتر اچ پی m125a:

پرینتر اچ پی m125a از امکانات کپی همچون چاپ بهره می برد . بر روی پنل طراحی شده پرینتر اچ پی m125a کلید هایی تعبیه شده است که برای دسترسی آسان کاربران به امکانات فراهم شده است. شاید نبود تنوع در اتصالات و صفحه نمایش LCD از معایب پرینتر hp 125a باشد اما از مزیت های این پرینتر اچ پی کاسته نمی شود .

پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M125a از دسته پرینترهای hp چندکاره ساخت شرکت hp است که جزو کوچک ترین مدل های چندکاره شرکت است و برای استفاده اداری طراحی شده است و دارای قابلیت های اسکن ، کپی و پرینت می باشد. پرینتر اچ پی ۱۲۵a به راحتی قابل نصب و راه اندازی برای کاربران و ادارات است و برای نصب پرینتر hp m125a نیازی به وجود تکنسین های نمایندگی پرینتر اچ پی نیست و کاربران عزیز به تنهایی میتوانند پرینتر اچ پی ۱۲۵a خود را راه اندازی کنند.پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro M125a قابلیت چاپ اسناد با کیفیت بالا را دارد و از کیفیت چاپ مناسبی برخوردار است.

پرینتر اچ پی ۱۲۵a به نسبت مدل های دیگر از ابعاد کوچک تری برخوردار است و سرعت چاپ آن حدود ۲۰ برگ در دقیقه است که در مقایسه با مدل های دیگر رضایت بخش می باشد همچنین برای چاپ اولین برگه تقریبا ۹ ثانیه زمان میبرد. از ویژگی های اصلی این پرینتر hp m125a میتوان به سرعت نسبتا بالا، صدای کم و کم هزینه بودن این پرینتر اچ پی اشاره کرد. اسکنر پرینتر اچ پی ۱۲۵a در هر دقیقه ۷ برگ را با رزولوشن ۱۲۰۰ dpi اسکن می کند. طبق گفته شرکت hp کارکرد ماهانه این پرینتر ۸۰۰۰ برگ است که بهتر است جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و کاهش طول عمر دستگاه تعداد پرینت اعلام شده از سوی شرکت تولید کننده رعایت شود.

در کل می توان گفت که پرینتر hp مدل m125a از مدل های پر توان و کاربردی می باشد که با سرعت بالا و کیفیت چاپ خوب نظر کاربران را به خود جلب کرده است و در مصارف خانگی و اداری و دفاتر کوچک می توان از آن بهره برد .

تعمیر پرینتر hp m125a

تعمیر پرینتر اچ پی m125a یک فرایند چند مرحله ای است که شامل مراحل بررسی، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده این محصول می شود. گاهی هم ممکن است تنها با اصلاح تنظیمات نرم افزاری یا اقداماتی از این دست، مشکل و ایراد پرینتر اچ پی ۱۲۵a برطرف شود. آنچه اهمیت دارد این است که تعمیر پرینتر hp m125a توسط تعمیرکاران ماهر و با تجربه انجام شود.

اگر خطایی در روند ترمیم و تعمیر پرینتر اچ پی ۱۲۵a رخ دهد، احتمال آسیب دیدن سایر بخش ها نیز وجود دارد و ممکن است شما متحمل هزینه بیشتری برای تعمیر شوید. در نمایندگی پرینتر اچ پی، فرایند تعمیر پرینتر hp به همراه خدمات شارژ کارتریج اچ پی انجام می شود. یعنی علاوه بر ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده، کارتریج هم شارژ می شود. به  این ترتیب، کیفیت چاپ نیز به حالت عادی باز می گردد و شما عزیزان می توانید بدون هیچ نقص و ایرادی از پرینتر اچ پی ۱۲۵a خود استفاده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما