تعمیر پرینتر کانن 6000

تعمیر پرینتر کانن ۶۰۰۰ شارژ کارتریج پرینتر کانن ۶۰۰۰۰ سرویس دوره ای پرینتر کانن۶۰۰۰ تعمیر هد و مین برد پرینتر کانن ۶۰۰۰


تعمیر پرینتر کانن ۶۰۰۰

تعمیر پرینتر کانن ۶۰۰۰ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی پرینتر کانن است که به دلیل رعایت اصول و استاندارد های این حوزه عامل بازیابی کیفیت بسیاری از دستگاه های معیوب شده است. نمایندگی تعمیر پرینتر ۶۰۰۰ کانن در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز کاربران کانن را در حوزه تعمیر به آنان ارائه نماید. پشتوانه نمایندگی کانن در این راه تلاش های تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر پرینتر canon 6000 و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات است که سبب گشته خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پرینتر کانن در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

 

 

تعمیر پرینتر کانن 6000

 

سرویس پرینتر canon 6000

سرویس پرینتر canon 6000 در محل یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی پرینتر کانن است که در راستای رضایت مندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان کارآمد این حوزه انجام می پذیرد. هدف از ارائه این سرویس بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش پرینتر ۶۰۰۰ کانن و جلب رضایت مشتریان گرامی با به کارگیری بالاترین استانداردهای کیفیتی و برترین ابزار آلات و تجهیزات روز دنیا بوده است.

 

مزایای استفاده از سرویس کانن ۶۰۰۰ در محل

تعمیر پرینتر ۶۰۰۰ canon در محل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌ های این نمایندگی افزوده شده است. کاربران گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه های کانن خود، جستجوی‌های زمان‌بر به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. کارشناسان تعمیر پرینتر کنون ۶۰۰۰ که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام سرویس پرینتر کانن در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر پرینتر کانن ۶۰۰۰ اطلاع یابید. کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی (قطعات تقلبی را که ممکن است تهیه کرده اید تا در حین تعمیر به کار رود) به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.کارشناس سرویس پرینتر ۶۰۰۰ کانن در محل پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.

 

 

تعمیر پرینتر کانن 6000

 

 

پیکاپ پرینتر لیزری کانن CANON 6000

رولر پیکاپ پرینتر canon 6000 قطعه ای استوانه ای شکل می باشد که درون پرینتر لیزری کانن ۶۰۰۰ قرار می گیرد. وظیفه این قطعه کشید کاغذ و هدایت ان به داخل پرینتر کنون ۶۰۰۰ در هنگام چاپ است . رولر پیکاپ نزدیک سینی شماره ۱ پرینتر قرار دارد و با غلطیدن کاغذ را به درون پرینتر ۶۰۰۰ می کشد. نام دیگر این قطعه کاغذ کش می باشد. کاغذ کش یا پیکاپ پرینتر کانن ۶۰۰۰ از جنس پلاستیک می باشد و دارای شکل استوانه است. رولر پیکاپ با توجه به نوع و مدل پرینتر، در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شوند.

رولر پیکاپ و یا کاغذ کش CANON 6000 محصولی با کیفیت و درجه یک از برند canon می باشد. این قطعه در کشور چین تولید شده و سازگار با پرینتر لیزری کانن CANON 6000 می باشد. این پرینتر چند کاره بوده و قابلیت چاپ سیاه و سفید با سرعت ۱۸ برگ در دقیقه می باشد. کارتریج به کار رفته در چاپ توسط این پرینترها، CANON 725 است که ظرفیت چاپ تا ۵۰۰۰ برگ در هر بار شارژ مجدد را دارد.

پیکاپ پرینتر کانن6000

گاهی اوقات حالتی پیش می آید که قطعه کاغذ کش، درست کار نکرده و کاغذ به درون پرینتر کانن ۶۰۰۰ کشیده نمی شود. در این حالت باید طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید تا مشکل برطرف گردد:

۱٫پرینتر را خاموش کرده و از برق بکشید

۲٫در پرینتر را باز کرده و کارتریج آن را خارج نمایید

۳٫پیکاپ پرینتر را خارج نموده و با دستمالی که کمی نم دار باشد تمیز کنید

۴٫با دستمال خشک، خیسی کاغذ کش را پاک کنید و اجازه دهید تا کامل خشک شود

۵٫حال پیکاپ و کارتریج را درون پرینتر canon 6000 قرار داده و پرینتر را روشن نمایید

۶٫قطعه رولر پیکاپ یا کاغذ کش CANON 6000 با کیفیت عالی و قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر در فروشگاه موجود می باشد.

 

شارژ کارتریج پرینتر کانن ۶۰۰۰

شارژ کارتریج پرینتر کانن ۶۰۰۰ یکی از اقداماتی است که اکثر کاربرانی که از این دستگاه استفاده میکنند با آن روبرو خواهند شد. شارژ کاریتج پرینتر ۶۰۰۰ کانن در بین پرینتر های سیاه و سفید لیزری با جوهر افشان رنگی تقاوت زیادی دارد .در پرینتر کانن های سیاه و سفید لیزری هر کارتریج قادر به چاپ ۲ هزار برگ است . از انجا که پرینتر های سیاه و سفید غالبا برای چاپ متن مورد استفاده قرار میگیرد و وضوح چاپ و کیفیت در آنها چندان اهمیتی ندارد ، شارژ کارتریج آنها مقرون به صرفه تر است .

 

شیوه و زمان تعویض کارتریج پرینتر canon 6000

معمولاً تمامی پرینترهای کانن پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند که کارتریج به انتهای شارژ رسیده و باید شارژ شود. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد اما در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج لیزری کانن حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است.

 

کارتریج لیزری پرینتر کانن6000

مراحل شارژ کارتریج پرینتر کنون ۶۰۰۰

مرحله اول تعویض کارتریج پرینترcanon

در کارتریج پرینتر ۶۰۰۰ کانن را باز کنید و کارتریج قدیمی را درآورید.

احتیاط: توجه داشته باشید که کارتریج می بایست دور از تابش نور مستقیم آفتاب باشد و با یک تکه کاغذ پوشانده شود تا آسیب نبیند.

مرحله دوم تعویض کارتریج پرینتر ۶۰۰۰ canon

کارتریج جدید را از بسته بندی آن خود خارج نمایید.

توجه داشته باشید که هنگام خارج ساختن حتماً دو سر کارتریج را بگیرید.

مرحله سوم تعویض کارتریج پرینتر ۶۰۰۰ canon

اکنون زمان آن است که نوار را از کارتریج جدا سازید. تا زمانی که نوار کاملاً از کارتریج جدا شود آن را بکشید. نوار را بکشید و درون جعبه کارتریج قرار دهید تا برای بازیابی یا بازیافت به کارخانه بازگردد.

مرحله چهارم تعویض کارتریج پرینترcanon

کارتریج جوهر را به آرامی از جلو به عقب تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت در داخل کارتریج پخش شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما