پرینتر چندکاره 3110 کانن

خرید پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن فروش پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن تعمیر پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن شارژ کارتریج پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن تعویض درام پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن رفع مشکل کاغذ کشی پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن


پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن

 

مشخصات پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن:

نام محصول canon LASER SHOT MF3110
تایپ کنید دسکتاپ شخصی
پلاتن ثابت
مواد رسانای نوری رسانای حساس به نور آلی
وضوح تقریبا ۶۰۰ dpi x 600 dpi
تعداد تن ۲۵۶
اسناد قابل قبول برگه، کتاب و اشیاء سه بعدی تا اندازه A4
کپی دارد
اندازه های کپی A4 (210 mm x 279 mm)
زمان گرم کردن تقریبا ۲۶۰ ثانیه (دما: ۲۰ درجه سانتیگراد، رطوبت: ۶۵٪؛ از زمانی که دستگاه به برق وصل است تا زمانی که نمایشگر آماده به کار ظاهر شود)
زمان چاپ اولین کپی تقریبا ۱۳٫۸ ثانیه
سرعت کپی مستقیم: A4 20 cpm, LTR 21 cpm
سیستم تغذیه کاغذ تغذیه کاست: ۲۵۰ برگ ۶۴ گرم بر متر مربع
مصرف برق تقریبا ۰٫۷ کیلو وات (حداکثر)
ابعاد (W x D x H) ۴۴۹ × ۴۶۲ × ۳۶۹ میلی‌متر
وزن تقریبا ۱۲ کیلوگرم (شامل کارتریج)
نوع چاپ لیزر
سرعت چاپ ۲۰ صفحه در دقیقه (کاغذ در اندازه A4)
وضوح تقریبا ۶۰۰ dpi x 600 dpi
اندازه های کاغذ ۲۱۶ میلی متر x 356 میلی متر [حداکثر] تا ۷۶ میلی‌متر × ۱۲۷ میلی‌متر [دقیقه]
رابط میزبان usb
نرم افزار چاپ درایور پرینتر کانن برای MF3110
منطقه چاپ معتبر حداکثر ۵ میلی متر حاشیه خالی در هر لبه
نرم افزار سیستم عامل Microsoft Windows 98، Microsoft Windows Me، Microsoft Windows 2000 Professional یا Microsoft Windows XP.
کارتریج سازگار canon725 toner
اسکن دارد
عمق اسکن رنگی ۲۴ بیت
رزولوشن دیجیتال اسکنر ۹۶۰۰x۹۶۰۰
نوع‌ اسکنر Color Contact Image Sensor
ویژگی‌های دستگاه صفحه نمایش LCD
زبان چاپ UFR II LT
توان کار ماهانه ۸۰۰۰ برگ
حافظه داخلی ۶۴ مگابایت
رزولوشن چاپ ۶۰۰x۴۰۰ dpi
ظرفیت ورودی کاغذ ۱۵۰ برگ
کاربری ۳ کاره (پرینت، اسکن، کپی)

 

 

معرفی پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن:

پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن ساخت شرکت کانن با قیمتی مناسب فضای کمتری را بر روی میز کاری‌تان در مقایسه با بیشتر پرینترهای جوهرافشان اشغال خواهد کرد و می‌توان گفت که این دستگاه برای استفاده‌های شخصی طراحی شده است. نکته‌ی بسیار مهم در خرید پرینتر توجه به طراحی و کاربری دستگاه است چراکه عدم توجه به این موضوع می‌تواند سبب خرید کالایی شود که نیازهای کاربر را برآورده نکرده و یا خیلی بیش‌ازحد نیاز وی باشد. ویژگی‌هایی که این محصول را مناسب مصارف خانگی کرده‌اند عبارت‌اند از اتصال محدود به USB و ظرفیت سینی کاغذ ۱۵۰ برگی و فقدان قابلیت چاپ دورو (Duplexer).

پرینتر چندکاره 3110 کانن

راه اندازی و نصب پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن

نصب و راه‌اندازی پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن آسان بوده و در نوع خود استاندارد محسوب می‌شود. بدین معنا که برای راه‌اندازی آن نیاز به دانش خاصی نداشته و آشنایی ابتدایی با محصول در این زمینه کافی است. تنها کافی است تا کارتریج دستگاه را در آن قرار دهید و سپس CD دستگاه را در رایانه قرار دهید تا عملیات نصب نرم‌ افزارها و درایورهای آن انجام شود و در پایان پرینتر را با کابل USB به رایانه متصل کنید تا عملیات شناسایی توسط رایانه صورت گرفته و فرآیند نصب کامل شود.

سرعت چاپ در پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن کمی عجیب است و شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. شرکت کانن سرعت این دستگاه را برای چاپ برابر با ۱۹ صفحه در دقیقه اعلام می‌کند. بااین‌حال سرعت این پرینتر از تمامی پرینترهای هم‌رده و هم قیمت خود که به‌صورت چندکاره‌ طراحی شده‌اند بیشتر است. در عمل توانستیم سرعتی برابر با ۱۰ صفحه در دقیقه از این پرینتر سرعت چاپ بگیریم.

البته فراموش نکنید که کسی که پرینتر سیاه‌ و‌ سفید لیزری اعم از تک‌کاره و یا چندکاره خریداری می‌کند به دنبال چاپ عکس نیست. درست است که این پرینترها می‌توانند عکس هم چاپ کنند اما نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشته باشید. پرینترهای لیزری و سیاه‌سفید در درجه‌ی اول برای چاپ متن به کار می‌روند. کیفت چاپ متن در این مدل برای تمامی استفاده‌های تجاری مناسب است و حتی فونت‌هایی به کوچکی ۵ در این پرینتر بعد از چاپ خوانا هستند. برخی از پرینترهای دیگر در چاپ فونت‌های ریز مانند کمتر از ۹ ضعیف عمل می‌کنند.

 

نتیجه‌گیری و جمع بندی کلی

پرینتر چندکاره و لیزری MF3010 ساخت شرکت کانن دستگاهی ارزان‌ قیمت، کم‌حجم و سریع است که به‌راحتی بر روی میز کاریتان جا می‌شود. سرعت این پرینتر نسبت به مدل‌های رقیب خود بسیار مناسب است. از سوی دیگر قابلیت‌هایی مانند فکس، چاپ دورو و افزایش میزان کاغذ سینی ورودی در این مدل وجود ندارد و اتصال به رایانه تنها از طریق USB صورت می‌گیرد و امکان استفاده از آن به‌صورت مستقیم در شبکه و یا اتصال WiFi در آن وجود ندارد. این دستگاه قطعاً دستگاهی برای استفاده‌های خانگی و شخصی است و استفاده از آن در محیط‌های کاری و تجاری توصیه نمی‌شود.

شما کاربران عزیز پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن در صورت بروز هر گونه مشکل یا خرابی برای دستگاهتان میتوانید از کارشناسان ما در نمایندگی پرینتر کانن کمک بگیرید تا مشکل شما را در ابتدا از طریق مشاوره تلفنی و سپس اگر حل نشد از طریق تعمیر در محل یا ارسال پرینتر چندکاره ۳۱۱۰ کانن به نمایندگی حل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما