تعمیر پرینتر چندکاره اپسون L3150

پرینتر چندکاره اپسون L3150

خرید پرینتر چندکاره اپسون L3150 فروش پرینتر چندکاره اپسون L3150 تعمیر پرینتر چندکاره اپسون L3150 انجام سرویس های دوره ای پرینتر چندکاره اپسون L3150 رفع گرفتگی هد پرینتر چندکاره اپسون L3150


پرینتر چندکاره اپسون L3150

 

مشخصات پرینتر چندکاره اپسون L3150:

نام دستگاه EPSON L3150 Multi-function
تکنولوژی چاپ جوهر افشان
سرعت چاپ رنگی ۱۵ برگ در دقیقه
سرعت چاپ سیاه و سفید ۳۳ برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ ۵۷۶۰x1400 dpi
قابلیت چاپ روی CD ندارد
چاپ دو رو ندارد
سایز کاغذ مورد استفاده A4, A6, A5, B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 16:9, DL (Envelope), No. 10 (Envelope), C6 (Envelope), Letter, User defined, Legal
ظرفیت سینی کاغذ ۱۰۰برگ
قابلیت تغذیه خودکارADF ندارد
ابعاد پرینتر ۱۷۹ × ۳۴۷ × ۳۷۵ میلی‌متر
وزن ۳٫۹ کیلوگرم
کاربری ۳ کاره (پرینت، اسکن، کپی)
سایز چاپ a4
قابلیت اسکن دارد
نوع اسکنر تخت CIS
رزولوشن اپتیکال اسکنر ۱۲۰۰x600 dpi
قابلیت کپی دارد
قابلیت فکس ندارد
کارتریج سازگار (تونر) دارای تونر Black103, Yellow103, Magenta103, Cyan103
کارکرد کارتریج مشکی ۸۱۰۰ برگ
صفحه نمایش LCD ندارد
نوع اتصال پورت USB 2.0
قابلیت چاپ مستقیم دارد
WIFI دارد
کارکرد کارتریج رنگی ۶۵۰۰ برگ

 

 

معرفی پرینتر چندکاره اپسون L3150

پرینتر چندکاره اپسون L3150 پرینتر سه کاره (پرینتر، کپی، اسکنر) مخزن دار در اندازه A4، یکی از جدیدترین پرینترهای EcoTank می باشد که با توجه به طراحی ایده آل مخزن جوهر آن که در مقابل دستگاه نصب شده است موجب یکپارچه شدن این چاپگر قدرتمند شده است. از مزایای این چاپگر ایده آل دارا بودن مخزن-تانک اورجینال و قابلیت شارژ آسان مخزن ها می باشد.

پرینتر چندکاره اپسون L3150

پرینتر چندکاره اپسون L3150 علاوه بر قابلیت های خوب شبکه بیسیم (Wi-Fi) و چاپ بدون حاشیه Bordless که در مدل جایگزین «EcoTank L3050» بسیار کارآمد بود به قابلیت جدید شبکه مستقیم Wi-Fi Direct مجهز شده است که از طریق نصب نرم افزار iPrint بروی تلفن های هوشمند و تبلت قادر به چاپ مستقیم خواهید بود.

به لطف طراحی جمع وجور و تکنولوژی کارآمد توسط شرکت اپسون این چاپگر قابل اعتماد بدون در نظر گرفتن پرینتر دارای یک سیستم پیشرفته برای پرکردن جوهر و استفاده آسان از بطری های جوهر است که شما می توانید تا ۹۰% در هزینه جوهر صرفه جویی کنید.

قابلیت های پرینتر چندکاره اپسون L3150

همچنین از دیگر قابلیت های پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3150  عملکرد بالای جوهر آن است که قابلیت چاپ ۸۱۰۰ صفحه سیاه و سفید و ۶۵۰۰ صفحه رنگی را دارا می باشد و با توجه به اینکه مخزن جوهر در مقابل پرینتر نصب شده است سطوح آن براحتی قابل مشاهده است و امکان دسترسی آسان برای پرکردن مجدد را فراهم می کند و بطری های جدید یک مکانیزم را تضمین می کند که تانک پرینتر L3150 فقط با بطری های مناسب آن پر می شوند.

پرینتر چندکاره اپسون L3150 با سرعت چاپ ۱۵ صفحه در دقیقه چاپ رنگی و ۳۳ صفجه در دقیقه چاپ سیاه و سفید و با کیفیت چاپ ۵,۷۶۰x1,440dpi روند کار کاربران را سرعت می بخشد. این دستگاه شامل چهار رنگ آبی، زرد، قرمز، مشکی و یک عدد جوهر اضافه مشکی ۶۵ میلی لیتری در داخل جعبه می باشد و می توانید بدون نگرانی در هزینه جوهر صرفه جویی کنید.

حداکثر اندازه کاغذی که می‌توانید با این دستگاه استفاده کنید ۲۱۵٫۹ در ۱۲۰۰ میلی‌متر است. دیگر کاغذهایی که این پرینتر پشتیبانی می‌کند، در ادامه معرفی می‌شوند.

جمع بندی کلی

پرینتر چندکاره اپسون L3150 قادر به انجام سه عمل اساسی پرینت، کپی و اسکن است. این کار را با هم با کیفیت و هم سرعتِ خوبی انجام می‌دهد. در کنار این موارد قابلیت استفاده از پرینت مستقیم Wi-Fi Direct و چاپ روی کاغذ گلاسه بدون حاشیه با رزولوشن ۵۷۶۰ x 1440 dpi از مزیت‌های اساسی این پرینتر به شمار می‌آیند.

از معایب پرینتر چندکاره اپسون L3150 نداشتن صفحه نمایش LCD و فکس اشاره کرد.

شما کاربران پرینتر  اپسون L3150 میتوانید در صورتی که پرینتر شما دچار ایراد یا خرابی شد به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن مراجعه کنید تا کارشناسان ما مشکل شما را حل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما