پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn

 

پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn

مشخصات پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn:

سرعت چاپ – سیاه (معمولی) حداکثر ۴۰ ppm (پیش‌فرض)؛ حداکثر ۴۲ صفحه در دقیقه (HP High Speed)
صفحه اول (مشکی) با سرعت ۶٫۱ ثانیه
وضوح خطوط ظریف(نقطه در اینچ ۱۲۰۰x1200)
فناوری رزولوشن HP FastRes 1200، HP ProRes1200، Economode
چرخه کار ماهانه ۸۰۰۰۰ برگ
چرخه کار ماهانه توصیه شده ۷۵۰-۴۰۰۰برگ
فناوری چاپ لیزر
نمایش دادن صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی (۶٫۸۶ سانتی متر) (CGD)
تعداد کارتریج چاپ ۱عدد
کارتریج های جایگزین ۵۹A
زبان های چاپ HP PCL 6, HP postscript level 3 emulation, PDF, URF, Native Office, PWG Raster
سنسور کاغذ خودکار ندارد
سینی های کاغذ، استاندارد ۲عدد
سینی کاغذ، حداکثر ۳عدد
کمترین سیستم مورد نیاز ۲ GB available hard drive space, Internet connection or USB port, OS hardware requirements see apple.com;2 GB available hard disk space, Internet connection, USB port
سیستم عامل های سازگار Windows 11/ Windows 10/ Windows 8/  Windows 7
حافظه، استاندارد ۵۱۲ مگابایت
حافظه، حداکثر ۵۱۲ مگابایت
هارد دیسک ندارد
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ۱۰۰ برگه ۱، سینی ورودی ۲۵۰ برگه ۲; تغذیه کننده خودکار اسناد ۵۰ برگ (ADF)
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
چاپ دورو دارد
ظرفیت ورودی پاکت تا ۱۰ پاکت
اندازه رسانه، سفارشی سینی ۱: ۳ × ۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ، سینی ۲، ۳: ۴٫۱۳ × ۵٫۸۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ
انواع رسانه ها کاغذ (ساده، EcoEFFICIENT، سبک، سنگین، باند، رنگی، سربرگ، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافت شده، خشن)؛ پاکت نامه برچسب ها؛
وزن رسانه پشتیبانی شده سینی ۱: ۱۶ تا ۴۶٫۶ پوند؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۱۶ تا ۳۲ پوند
وزن رسانه بر اساس مسیر کاغذ سینی ۱: ۶۰ تا ۲۰۰ گرم در متر مربع؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۶۰ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
قدرت ۱۱۰-volt input voltage: 110 to 127 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz); 220-volt input voltage
مصرف برق ۵۱۰ watts (active printing), 7.5 watts (ready), 0.9 watts (sleep), 0.9 watts (Auto Off/Wake on LAN
محدوده دمای عملیاتی ۵۰ تا ۹۰٫۵ درجه فارنهایت
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۵۴ x 15.35 x 12.72 اینچ
حداکثر ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۹۳ x 25 x 12.8 اینچ
وزن  بسته ۳۴٫۱ پوند
وسایل موجود در جعبه HP LaserJet Pro M428; تونر کارتریج از پیش نصب شده HP Black LaserJet (58A برای AMS، بازده ~۳۰۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ بروشور پشتیبانی راهنمای گارانتی؛ بروشور مقرراتی؛ سیم برق؛ سیم تلفن. نرم افزار چاپگر HP موجود است
اسکن دارد
کپی دارد
فکس دارد

 

معرفی پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn:

پرینتر چهار کاره لیزری HP M428fdn، در واقع یک دستگاه کپی سایز A4 بسیار مناسب با قابلیت پرینت و اسکن و فکس است که در کنار اتصال به شبکه وای فای، قابلیت چاپ و اسکن و کپی دورو را دارد. امکانات دیگری مانند چاپ فایل‌های فلش مموری از طریق USB پورت تعبیه شده در جلوی دستگاه، کپی از دو طرف کارت شناسایی در یک روی صفحه در کنار چاپ کم مصرف و اقتصادی، این دستگاه را درجایگاهی منحصر بفرد و بی رقیب در بین مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این محصول از سرعت و بازدهی بالایی برخوردار است. پرینتر لیزری اچ پی M428fdn برای مصارف سازمانی و اداری که نیاز به فکس داشته باشند بسیار مناسب است.

این پرینتر از صفحه نمایش LCD رنگی برخوردار است. پرینتر لیزری HP M428fdn، می‌تواند به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی اداری روی میز کار قرار گیرد. این پرینتر مجهز به پورت شبکه و وای فای است و با سرعت ۳۸ برگ در دقیقه با رزولوشن ۱۲۰۰x1200 dpi پرینت می‌گیرد. این پرینتر چهارکاره دارای دو ورودی کاغذ که اولی چند منظوره و با ظرفیت ۱۰۰ برگ و دومی کاست کاغذ ۲۵۰ برگی است که برای پرینتر hp m 428dn با این مشخصات بسیار مناسب است و ایده ال است.

 

چرا پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn می‌تواند به دلایل ساده‌ای مانند: خرابی پریز برق و اختلال در کابل برق پرینتر باشد که به راحتی با اتصال پرینتر به یک پریز دیگر یا تعویض کابل آن می‌توانید متوجه شوید که مشکل از کجا نشعات میگیرد. اما گاهی اوقات دلیل روشن نشدن پرینتر اچ پی خیلی جدی‌تر از موارد ذکر شده است برخی مواقع خرابی برد پاور یا منبع تغذیه پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn  یا خرابی مین برد این دستگاه موجب روشن نشدن آن می‌شود اما خرابی این دو قطعه یک دلیل مشترک دارد که آن هم نوسان جریان برق در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn است.

مین برد چیست و چه نقشی در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn دارد

مین برد را با نام برد اصلی هم می‌شناسند که در همه دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد. نقش اصلی مین برد در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn برقراری ارتباط بین اجزاء و قطعات پرینتر hp 428dn و همچنین انتقال دستورات کاربر به هر یک از آن‌ها می‌باشد. با این وجود بدیهی است که خرابی این قطعه موجب قطع شدن ارتباط بین تمامی اجزاء پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn با یکدیگر بشود و این دستگاه ناگهان خاموش شده و دیگر هم روشن نشود. برد پاور هم که به آن منبع تغذیه گفته می‌شود وظیفه تامین برق مورد نیاز پرینتر را برعهده دارد تا این دستگاه روشن شده و شروع به کار کند.

مین برد پرینتر اچ پی 428fdw

بنابراین اگر برد پاور بر اثر نوسان برق آسیب ببیند و بسوزد، برق مورد نیاز برای روشن شدن و کار کردن پرینتر اچ پی ۴۲۸fdn فراهم نمی‌شود. از این‌رو به شما توصیه می‌کنیم که حتماً دستگاه پرینتر اچ پی خود را به محافظ برق متصل کنید تا دچار نوسان برق و خرابی برد پاور یا مین برد نشود.

درضمن اگر پس از روشن نشدن پرینتر اچ پی ۴۲۸dn از سالم بودن کابل برق آن و همچنین پریز مطمئن شدید با نمایندگی تعمیر پرینتر hp تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز در محل مورد نظر حاضر شده و با عیب‌یابی دقیق تشخیص دهند که آیا مشکل از خرابی برد پاور پرینتر اچ پی۴۲۸fdn  است یا مین برد آن و درصورت خرابی هر یک از این قطعات آن را به صورت تخصصی تعمیر کنند. البته اکثر اوقات امکان تعمیر برد پاور وجود ندارد چراکه این قطعه پس از چندین بار مواجه شدن با نوسان برق دچار سوختگی می‌شود و نیاز به تعویض دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما