تعمیر پرینتر اچ پی 404DN

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴DN قیمت پرینتر اچ پی ۴۰۴DN شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ۴۰۴DN انجام سرویس دوره ای پرینتر اچ پی ۴۰۴DN


تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴dn

تعمیر پرینتر اچ پی 404DN

مشخصات پرینتر اچ پی ۴۰۴dn:

کارکرد چاپ
سرعت چاپ سیاه -معمولی پیش فرض :حداکثر ۴۲ صفحه در دقیقه
صفحه اول (مشکی) با سرعت ۶٫۱ ثانیه
وضوح (مشکی) خطوط ظریف( نقطه در اینچ ۱۲۰۰x1200)
فناوری رزولوشن HP FastRes1200، HP ProRes1200، Economode
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰۰ صفحه
حجم صفحه ماهانه توصیه شده ۷۵۰ تا ۴۰۰۰۰
فناوری چاپ لیزر
نمایش دادن نمایشگر گرافیک خطی با نور پس زمینه LCD2
سرعت پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز
تعداد کارتریج ۱عدد(سیاه)
کارتریج های جایگزین ۵۹A
زبان های چاپ HP PCL 6، شبیه سازی HP postscript سطح ۳، PDF، URF، PWG Raster
سنسور کاغذ خودکار ندارد
سینی های کاغذ، استاندارد ۲ عدد
سینی کاغذ، حداکثر ۳عدد
قابلیت چاپ موبایل برنامه هوشمند HP؛ HP ePrint؛ Apple AirPrint™؛ Google Cloud Print™؛ برنامه های موبایل؛ دارای گواهینامه Mopria™ قابلیت ROAM برای چاپ آسان
قابلیت اتصال، استاندارد ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ میزبان USB در سمت عقب. شبکه Gigabit Ethernet 10/100/1000BASE-T; ۸۰۲٫۳az (EEE)
سیستم عامل های سازگار Windows 11; 10; 8; 7; Android; Mobile OS; macOS 10.12 Sierra; macOS 10.14 Mojave
حافظه، استاندارد ۲۵۶ مگابایت
حافظه، حداکثر ۲۵۶مگابایت
هارد دیسک ندارد
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ورودی ۲۵۰برگ، سینی چند منظوره ۱۰۰برگ
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
چاپ دورو دارد
اندازه رسانه، سفارشی Tray 1: 3 x 5 to 8.5 x 14 in; Tray 2, optional Tray 3: 3.94 x 5.83 to 8.5 x 14 in
قدرت ۱۱۰-volt input voltage: 110 to 127 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz); 220-volt input voltage: 220 to 240 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz) (Not dual voltage, product varies by part number with # Option code identifier). Not dual voltage, power supply varies by part number with # Option code identifier.
مصرف برق ۴۹۵ watts (active printing), 5.5 watts (ready), 0.5 watts (sleep), 0.5 watts (Auto Off/Wake on LAN, enabled at shipment), 0.05 watts (Auto-off/Manual-on), 0.05 (Manual Off)
بهره وری انرژی ENERGY STAR® واجد شرایط نقره ای EPEAT®; CECP
محدوده دمای عملیاتی ۵۹ تا۹۰٫۵ درجه فارینهایت
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
ابعاد (WXDXH) ۱۵ × ۱۴٫۰۶ × ۸٫۵ اینچ
حداکثر ابعاد (WXDXH) ۱۵ × ۲۵ × ۹٫۵ اینچ
وزن ۱۸٫۸۷ Ib
وزن بسته ۲۳٫۱ پوند
وسایل موجود در جعبه HP LaserJet Pro M404dn; کارتریج تونر از پیش نصب شده HP Black LaserJet (59A برای EMEA، ۵۸A برای AMS، ۷۶A برای AP، بازده ~۳۰۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ بروشور پشتیبانی راهنمای گارانتی؛ بروشور مقرراتی؛ سیم برق؛ کابل USB (فقط AP)
کابل گنجانده شده است بله،+A30:B37 1 کابل USB (فقط AP)؛ خیر، لطفاً کابل USB را جداگانه خریداری کنید (EMEA، آمریکا)

 

 

معرفی کوتاه پرینتر اچ پی ۴۰۴dn

 پرینتر اچ پی ۴۰۴dn یک پرینتر لیزری سیاه و سفید است و برگه‌های سیاه و سفید را با کیفیت بالا و قابل قبولی چاپ می‌کند. این پرینتر قادر است برگه‌ها را با رزولوشن ۱۲۰۰dpi چاپ کند که برای چاپ اسناد دولتی و اسنادی که دارای نمودار و تصاویر هستند عالی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات پرینتر HP 404DN جدول فوق را در ابتدای مطلب مطالعه نمایید.

 

کیفیت چاپ پرینتر اچ پی ۴۰۴dn

یکی از مزایای پرینتر اچ پی ۴۰۴dn این است که یک ویژگی امنیتی در آن وجود دارد که باعث می‌شود اسنادی که برای پرینت به این پرینتر ارسال می‌کنید قابل سرقت و رمزگشایی نباشد. این موضوع امنیت اسناد را در اداره‌ها و شرکت‌هایی که از پرینترهای اشتراکی (یعنی چند کاربر از یک پرینتر استفاده می کنند) افزایش می‌دهد.

اگر از جمله افرادی هستید که موضوعات زیست محیطی برایتان مهم و حائز اهمیت است، این پرینتر می‌تواند انتخاب خوبی باشد چرا که پرینتر HP404 dn تک کاره لیزری نسبت به مدل‌های قبلی خود، حدود ۱۸٫ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

علاوه بر این، به خاطر تکنولوژی پیشرفته‌تری که دارد، ضایعات کاغذی آن کمتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های پرینتر ۴۰۴dn سایز کوچک آن است که باعث می‌شود جای کمتری بگیرد و فضای کمتری را در محل کار یا خانه‌ی شما اشغال کند به همین دلیل در بیشتر دفاتر و شرکت ها از این پرینتر استفاده میشود.

 

 

تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران

در نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر اچ پی انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره هدف اصلی این نمایندگی است؛ به همین خاطر ضمن بکارگیری از زبده ترین مهندسان و متخصصان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر بخش های مختلف پرینتر اچ پی راه اندازی نموده است. تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، امکان انجام تعمیرات به شکل تخصصی و با کیفیت را برای تکنسین ها فراهم آورده است.

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP با داشتن تعمیرگاه مجهز با استفاده از ابزار های به روز برای تعمیر پرینتر اچ پی خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی اچ پی و انواع دستگاه های چند کاره به کاربران گرامی ارائه می دهد. تعمیرات هریک از محصولات اچ پی در واحدی مجزا به مشتریان ارائه می گردد و جهت تعمیرات هر محصول از متخصصین و مهندسین محصول مورد نظر بهره گرفته ایم.

 

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر hp 404dn

در صورتی که گیر کردن کاغذ در پرینتر به صورت متوالی و پشت سر هم اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در قسمت داخلی پرینتر (به ویژه در آن بخش که کاغذ به داخل کشیده میشود،) جا مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف پرینتر را مورد برسی قرار داد که اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید.

گیر کردن کاغذ داخل پرینتر اچ پی 404DN

بهتر است از برگه های سالم و تمیز و بدون هیچ گونه گیره و سوزن منگنه استفاده کنید و ازبرگه های خشک و بدون رطوبت استفاده کنید و انها را در جای خشک نگهداری کنید که مرطوب نشوند چون پرینتر های قدیمی رطوبت را جذب میکنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را در درون خود گیر بیاندازند. در صورت تداوم این اشکال با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و راهنمایی های لاذم را از متخصصان ما دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما