پرینتر لیزری HP m501n

تعمیر پرینتر لیزری HP m501n شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m501n تعویض درام پرینتر لیزری HP m501n فروش پرینتر لیزری HP m501n


تعمیر پرینتر لیزری HP m501n

 

پرینتر لیزری HP m501n

مشخصات پرینتر لیزری HP m501n:

نام محصول HP laser jet pro M501n Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه کارتریج HP (6000برگ) اسناد مربوط به پرینتر مثل دفترچه راهنما ظمانت نامه و… CDحاوی نرم افزار دستگاه سیم برق کابلUSB
صفحه اول سیاه (A4، خواب) با سرعت ۷٫۲ ثانیه
صفحه اول سیاه (حروف، آماده) با سرعت ۵٫۷ ثانیه
صفحه اول سیاه و سفید (A4، آماده) با سرعت ۵٫۸ ثانیه
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری خاموش شدن خودکار HP؛ فناوری روشن/خاموش خودکار HP؛ فناوری فوری؛ حالت خواب کم مصرف
ویژگی های نرم افزار هوشمند چاپگر چاپ دوطرفه دستی، چاپ N-up، دسته بندی، HP ePrint، Apple AirPrint™، Google Cloud Print، دارای گواهی Mopria، روشن/خاموش خودکار HP، صفحه کنترل LCD 2 خطی، فضای ذخیره سازی داخلی، کارتریج JetIntelligence فن آوری
ظرفیت خروجی تا ۲۵۰ برگ
نوع و ظرفیت رسانه، سینی ۳ ۵۵۰ ورق کاغذ برش ۲۰ پوندی
ظرفیت خروجی استاندارد (شفافیت) تا ۷۵ برگ
نوع و ظرفیت رسانه، سینی ۱ ۱۰۰ برگ کاغذ برش ۲۰ پوندی، ۱۰ پاکت
نوع و ظرفیت رسانه، سینی ۲ ۵۵۰ ورق کاغذ برش ۲۰ پوندی
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی چند منظوره ۱۰۰ برگ و کاست اصلی ۵۵۰ برگ
ورودی دستکاری کاغذ، اختیاری سینی کاست ۵۵۰ برگ اختیاری (سینی ۳)
ظرفیت ورودی ۶۵۰
حداکثر ظرفیت ورودی (ورق) ۱۲۰۰
نمایش دادن ال سی دی ۲ خطی (متن)
منطقه نمایش (متریک) ۴۶ × ۱۲٫۵ میلی متر
ناظر انتشار فشار آکوستیک (فعال، چاپی) ۵۴ دسی بل (A)
محدوده رطوبت غیر عملیاتی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده رطوبت عملیاتی ۱۰ تا ۸۰ درصد RH
محدوده دمای ذخیره سازی -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
محدوده دمای عملیاتی ۱۵ تا ۳۲٫۵ درجه سانتیگراد
انتشار قدرت آکوستیک ۶٫۸ B(A)
محدوده دمای عملیاتی توصیه شده ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
فن آوری لیزر
تعداد کارتریج ۲عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزر جت اصلی مشکی HP 87A ، کارتریج تونر لیزر جت اصلی مشکی HP 87X
قدرت ولتاژ ورودی: ۱۰۰ تا ۱۲۷ VAC، ۶۰ هرتز. ولتاژ ورودی: ۲۰۰ تا ۲۴۰ VAC، ۵۰ هرتز (ولتاژ دوگانه نیست، منبع تغذیه بر اساس شماره قطعه با شناسه کد #گزینه متفاوت است)
مصرف برق ۶۶۰ وات (چاپ فعال)، ۶٫۱ وات (آماده)، ۱٫۳ (خواب)، ۰٫۷ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در اتصال USB، غیرفعال در هنگام ارسال) ۰٫۱ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۱ وات (دستی) -خاموش)
نوع منبع تغذیه داخلی (توکار)
چرخه کار ماهانه تا ۱۰۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ HP PCL 5، HP PCL 6، شبیه سازی HP postscript سطح ۳، چاپ مستقیم PDF (نسخه ۱٫۷)، URF، PCLM، PWG
چرخه وظیفه (ماهانه، A4) تا ۱۰۰۰۰۰ صفحه
تکنولوژی چاپ لیزر
سنسور کاغذ خودکار ندارد
پورت ها پورت های میزبان/دستگاه USB 2.0 با سرعت بالا؛ Fast Ethernet 10Base-T/100Base-Tx, Gigabit Ethernet 1000Base-T
قابلیت بی سیم ندارد
قابلیت چاپ موبایل HP ePrint؛ Apple AirPrint™؛ دارای گواهینامه Mopria™
ابعاد بدون پایه (W X D X H) ۴۱۸ x 376 x 289 میلی‌متر
ابعاد بسته (W X D X H) ۴۹۷ x 398 x 466 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W X D X H) ۴۱۸ x 639 x 289 میلی‌متر
وزن ۱۱٫۴ کیلوگرم
سرعت پردازنده ۱۵۰۰ مگاهرتز
حافظه ۲۵۶ مگابایت
وزن رسانه، پشتیبانی می شود سینی ۱: ۶۰ تا ۲۰۰ گرم در متر مربع؛ سینی ۲ و سینی ۳: ۶۰ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
کمترین سیستم مورد نیاز سیستم عامل سازگار (به “سیستم عامل های سازگار” مراجعه کنید). درایو CD-ROM یا اتصال به اینترنت (برای نصب نرم افزار)؛ اتصال USB اختصاصی یا اتصال شبکه (سیمی یا بی سیم)؛ ۱ گیگابایت فضای موجود در هارددیسک؛ (برای حداقل سخت افزار مورد نیاز سیستم عامل، به سازنده سیستم عامل مانند microsoft.com مراجعه کنید)
کیفیت چاپ سیاه (معمولی) ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، حداکثر ۴۸۰۰ x 600 نقطه در اینچ پیشرفته
وضوح چاپ سیاه تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
تعداد کاربران ۵الی۱۵ کاربر
مدیریت امنیت وب سرور جاسازی شده: محافظت از رمز عبور، مرور ایمن از طریق SSL/TLS. شبکه: فعال/غیرفعال کردن پورت ها و ویژگی های شبکه، تغییر رمز عبور جامعه SNMPv1 و SNMPv2. HP ePrint: HTTPS با اعتبار گواهی، احراز هویت اولیه دسترسی HTTP، احراز هویت SASL. فایروال و ACL؛ SNMPv3، ۸۰۲٫۱X، بوت امن

 

معرفی پرینتر لیزری HP m501n

پرینتر لیزری تک کاره HP m501n از سری پرینترهای اداری HP با توان چاپ بالا و حافظه داخلی مناسب برای کاربران اداری و سازمانی به شمار میرود. سرعت چاپ در پرینتر لیزری اچ پی M501n حدودا ۴۰ برگ در دقیقه و امکاناتی چون اترنت سبب شده تا این محصول اچ پی HP محبوب کاربران پراستفاده شود.

پرینتر لیزری HP m501n در کنار سرعت بالایی که به کاربران خود ارائه میدهد کیفیت ساخت بالای  نیز دارد. سایز چاپ این پرینتر A4 است و فناوری چاپ پرینتر اچ پی M501n لیزری است. این دستگاه به عنوان یک دستگاه همه فن حریف معرفی می‌شود که به خوبی می‌تواند پاسخگوی امور کاربران باشد

ابعاد ظاهری پرینتر لیزری HP M501n

پرینتر HP LaserJet Pro M501n دارای ابعاد ۲۸۹*۳۷۶*۴۱۸ میلی‌ متر است که با وزن ۱۱.۴ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود. وزن پرینتر لیزری HP m501n یک مقدار بالاست و کاربران را برای جابجای به زحمت می اندازد. در خصوص حجم پرینتر نیز باید بگوییم، از آنجا که پرینتر لیزری HP m501n فضای زیادی را اشغال می‌کند، لازم است تا فضایی مناسب برای تهویه هوا تعبیه گردد تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد.

از دیگر ویژگی های پرینتر لیزری HP m501n میتوان به صفحه نمایش LCD اشاره کرد که در جلوی دستگاه به صورت زیبای طراحی شده است. همچنین در زیر صفحه‌ نمایش کلید‌ های ضروری دستگاه وجود دارد که با لمس آرام کار می‌کند و در سهولت کارکرد پرینتر لیزری HP m501n نقش قابل توجهی دارند. پرینتر HP m501n دارای دوام و طول عمر بالایی است که در کنار یک سینی مقاوم با ظرفیت نگهداری ۵۵۰ برگ ارائه می‌شود.

 

ویژگی های قابل توجه پرینتر لیزری HP m501n

پرینتر لیزری تک کاره hp 501n یک چاپگر صنعتی و سرعتی است که فضای کمی را در محیط اشغال می کند و از سرعت مناسب چاپ برخوردار است. پرینتر لیزری اچ پی M501n قابلیت تحت شبکه با سرعت ۱۰۰۰ مگابایت در ثانیه را دارد.

پرینتر لیزری HP m501n به دلیل پشتیبانی از اپلیکیشن های مفید Airprint، Eprint و Mforia به راحتی اشتراک گذاری می شود. با استفاده از نرم افزار این دستگاه می توان به کیفیت ممتاز ۴۸۰۰*۶۰۰ dpi دست پیدا کرد. از دیگر قابلیت های آن به Auto on/off اشاره می کنیم که وقتی دستگاه در حالت Stand by قرار دارد و کاری انجام نمی دهد به صورت اتوماتیک آن را روشن و خاموش می کند و در صورت آمدن پرینت آماده به کار می شود.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری HP M501n می توان به سرعت چاپ آن اشاره نمود که از سرعت متوسط چاپ به میزان ۱۹ برگ در دقیقه برخوردار می باشد که از حافظه ۲۵۶ مگابایت نیز بهره برده است. در چاپ A5 پرینتر لیزری اچ پی M501n تا ۶۵ صفحه در دقیقه قابلیت پرینت دارد که سرعت منحصر به فردی حساب می شود.

هرگاه پرینتر لیزری HP m501n دچار ایراد و اخلال شد شما میتوانید به نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه کنید تا متخصصان ما برای تعمیر پرینتر شما اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما