پرینتر لیزری HP m203dn

تعمیر پرینتر لیزری HP m203dn شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m203dn رفع کاغذ کشی پرینتر لیزری HP m203dn


تعمیر پرینتر لیزری HP m203dn

پرینتر لیزری HP m203dn

مشخصات پرینتر لیزری HP m203dn:

نام محصول HP LaserJet Pro M203dn Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M203dn; کارتریج استارتر تونر لیزر جت مشکی اچ پی; درام تصویربرداری HP LaserJet; راه اندازی پوستر؛ راهنمای گارانتی؛ اسناد چاپگر و نرم افزار بر روی CD-ROM. درایورهای نرم افزار و مستندات روی سی دی رام. سیم برق؛ کابل USB (فقط آسیا و اقیانوسیه)
پورت اتصال ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ شبکه اترنت ۱۰/۱۰۰
انتشار قدرت آکوستیک ۶٫۶ B(A)
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
رطوبت ذخیره سازی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
حافظه، استاندارد ۲۵۶ مگابایت
خدمات چاپ سیار HP ePrint؛ AirPrint1.5 با سنسور حضور رسانه؛ Google Cloud Print 2.0
پروتکل های شبکه، پشتیبانی می شود TCP/IP: IPv4; IPv6؛ حالت مستقیم IP؛ LPD; SLP; Bonjour; WS-Discovery; BOOTP/ DHCP/ AutoIP; برنده می شود؛ SNMP نسخه ۱/۲/۳; و HTTP/HTTPS
ظرفیت ورودی تا ۲۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۵۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده (متریک) A4
اندازه رسانه، سفارشی (متریک) ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ (لیزر، ساده، عکس، زبر، پوسته)، پاکت نامه، برچسب، مقوا، کارت پستال
وزن رسانه پشتیبانی شده (متریک) ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
وزن رسانه توصیه شده، دوبلکس (متریک) ۶۰ تا ۱۰۵ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H، متریک) ۳۷۰٫۵ x 407.4 x 223.9 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W x D x H، استاندارد ایالات متحده) ۱۴٫۶ x 16 x 8.8 اینچ
وزن ۶٫۹ کیلوگرم
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP
نوع منبع تغذیه درونی؛ داخلی
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۵٫۴ A. ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۳٫۱ A
مصرف برق ۴۸۰ وات (چاپ فعال)، ۱٫۹ وات (آماده)، ۰٫۵ وات (خواب)، ۰٫۸ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در USB، فعال در هنگام ارسال)، ۰٫۰۵ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۰۵ وات (دستی) خاموش)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 30A
تکنولوژی چاپ لیزر
چاپ دو رو اتوماتیک (استاندارد)
وضوح چاپ (بهترین) تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
چرخه کار ماهانه حداکثر ۳۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PDF; URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۱۰، ۸، ۷ (۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی): ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. ویندوز ویستا (فقط ۳۲ بیت): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸٫ Windows XP SP3 یا بالاتر (فقط ۳۲ بیت): هر پردازنده Intel Pentium II، Celeron یا ۲۳۳ مگاهرتز سازگار، ۸۵۰ مگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸
شماره مدل نظارتی SHNGC-1502-00
مدیریت امنیت سرور وب تعبیه شده در شبکه محافظت شده با رمز عبور. فعال/غیرفعال کردن پورت های شبکه؛ تغییر رمز عبور انجمن SNMPv1

 

معرفی پرینتر لیزری HP m203dn

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند با استفاده از یک کارتریج کم هزینه، بیشترین تعداد صفحات و بالاترین کیفیت پرینت را تجربه کنید فقط پرینتر hp M203dn برای شما گزینه مناسبی است. چاپ ۲طرفه و ارتباط از طریق شبکه از ویژگی های بارز و مطرح پرینتر لیزری hp M203dn است. پرینتر لیزری hp M203dn با سرعت پرینت ۲۸ صفحه در دقیقه در میان دیگر پرینتر های لیزری دارای سرعت مناسب و خوبی می باشد. قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک امکانی است که در مصرف بهینه برق می‌تواند هزینه های شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

 

نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی m203dn

پرینتر LaserJet Pro M203dn از شرکت اچ‌ پی برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری کم گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. ابعاد این دستگاه جمع‌ و جور است و بدون اشغال فضای زیاد می‌توانید آن را کنار مانیتور کامپیوتر و روی میز کار خود قرار دهید. به نسبت ابعاد، پرینتر اچ پی m203dn وزن مناسبی دارد و جا به‌ جایی آن بسیار راحت و انجام پذیر است. سرعت و کیفیت این پرینتر در سطح متوسطی قرار دارد و در مدت‌ زمان یک دقیقه، می‌تواند ۲۸ برگ را چاپ کند.

کیفیت چاپ پرینتر HP m203dn برابر با ۶۰۰ dbi است؛ البته با فناوری HP FastRes این رزولوشن به ۱۲۰۰ dpi نیز می‌رسد. در سینی LaserJet Pro M203dn می‌توان ۲۵۰ برگ را قرار داد که برای حجم کاری متوسط، مناسب به نظر می‌رسد. اولین برگ فقط در ۶٫۴ ثانیه چاپ می‌شود و دیگر نیازی نیست که برای چاپ یک برگ، زمان زیادی را برای گرم‌ شدن دستگاه منتظر بمانید.

کارتریج این دستگاه تا ۲۵۰۰ برگ را چاپ می‌کند. در حالت بی‌کاری، دستگاه به لطف فناوری HP On/Off به حالت استندبای رفته و با ارسال پرینت، شروع به کار می‌کند. این فناوری تاثیر بسزایی در مصرف انرژی دارد. پورت USB تنها درگاه ارتباطی پرینتر لیزری HP m203dn است.

طراحی و ساخت پرینتر لیزری اچ پی M203dn

پرینتر لیزری LaserJet Pro M203dn از مدل‌های جمع‌ و جور شرکت اچ پی است. این پرینتر با وزن ۶٫۹ کیلوگرمی به‌ راحتی به‌ وسیله‌ی یک نفر قابل‌ حمل است. این محصول با ابعاد ۳۷۰٫۵×۶۲۴٫۴×۳۵۹٫۵ میلی‌ متری در کنار میز کار و کامپیوتر قرار می‌گیرد و فضای چندانی را اشغال نمی‌کند. همانند اکثر پرینترهای تک کاربره، پرینتر LaserJet Pro M203dn فاقد صفحه‌ نمایش و کلیدهای کنترلی متعدد است.

 

انواع قابلیت های چاپ پرینتر لیزری HP m203dn

مدل LaserJet Pro M203dn از تکنولوژی لیزر برای چاپ استفاده می‌کند. پرینتر اچ پی m203dn ابعاد چاپ A4 دارد و برخلاف ظاهر کوچک و جمع‌ و جوری که دارد، عملکرد قابل‌ ملاحظه‌ای ارائه می‌کند. این پرینتر لیزری برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری بسیار پایین طراحی‌شده است. پرینتر M203dn ظرفیت سینی ۱۵۰ برگی دارد که می‌تواند برای کاربری تک نفره کافی باشد.

متون چاپ‌ شده توسط پرینتر اچ پی m203dn، کیفیت خوبی دارند و حتی در کوچک‌ ترین فونت نیز شاهد عملکرد خوب این پرینتر هستیم. از سوی دیگر، کیفیت چاپ تصاویر گرافیکی پرینتر M203dn چندان جای تعریف ندارد. این پرینتر با مشکی عمیق متون را چاپ می‌کند و با تونر ۳۰A ، در چاپ‌ های پی‌ در پی نیز دچار افت کیفیت نمی‌شود.

بنا به گفته‌ی شرکت اچ پی کاربران می‌توانند با این پرینتر ماهانه حداکثر ۳۰۰۰۰ برگ به چاپ برسانند؛ البته مقدار ۲۵۰ تا ۲۵۰۰ برگ را پیشنهاد کرده است.

 

نوع اتصلات پرینتر لیزری hp m203dn

نحوه اتصال و درگاه‌ها در پرینتر hp m203dn همانند کیفیت و سرعت چاپ از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت اچ پی پرینتر لیزری LaserJet Pro M203dn را به درگاه استاندارد USB مجهز کرده است. این پرینتر دارای درگاه شبکه بوده و امکان اشتراک‌ گذاری آن وجود دارد؛ البته به یاد داشته باشید که پرینتر طراحی تک کاربره دارد و با سینی ۲۵۰ برگی، در حالت کلی مناسب اشتراک‌ گذاری بین چند کاربر نیست. پرینتر M203dn از اتصال بی‌ سیم بی‌ بهره است و کاربران تنها از طریق ارتباط USB و پورت شبکه قادر به چاپ فایل‌ هایشان خواهند بود.

اگر روزی پرینتر اچ پی m203dn شما درچار اختلال در عملکرد شد یا به هر نحوی از کار کردن ایستاد شما میتوانید برای تعمیر یا درفات مشاوره و راهنمایی با کارشناسان مجرب ما در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کرده و اقدام به تعمیر ان کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما