معرفی و بررسی معایب و مزایا پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M304a

فروش پرینتر لیرزی تک کاره M304A

تعمیر پرینتر لیرزی m304a, قیمت پرینتر لیرزی m304a, خرید پرینتر لیرزیm304a, فروش پرینتر لیرزی m304a, شارز کارتیج پرینتر لیرزی m304a, انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی m304a,


تعمیر پرینتر لیرزی M304A

معرفی و بررسی معایب و مزایا پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M304a

مدل پرینتر HP LaserJet Pro M304a متعلق به خانواده بزرگ پرینترهای برتر با توانایی فنی است که شامل فناوری چاپ لیزری می باشد . به طور مشابه، برخی دیگر از اعضای سری چاپگرها عبارتند از M305d، M305dn، M404d/n/dn/DW، M405d/n/dn M405dw. با توجه به مسئولیت های جابجایی کاغذ، سینی یک می تواند تا ۱۰۰ برگ کاغذ معمولی را در خود جای دهد.

در مقایسه، سینی دو می تواند ۲۵۰ برگ کاغذ معمولی را در خود جای دهد. سینی لوازم جانبی که می تواند ۵۵۰ برگ را در خود جای دهد اختیاری است در حالی که دارای قطعه چاپ دورو خودکار است. این درایور HP M304a ePrint برای چاپگرهای متصل به شبکه و بی‌سیم از هر دو سیستم عامل win 32 و ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند.

اچ پی مدل LaserJet Pro M304a

پرینتر اچ پی مدل M304a, از پرینترهای سری M و تولید شده توسط کمپانی مطرح HP است که به مانند پرینتر مدل M12a در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد و تنها قادر هستید که با آن عملیات چاپ را انجام دهید و با بهره مندی از کارآیی فقط پرینت و در اصطلاح تک کاره بودن، قابلیت چاپ اسناد و مدارک را فقط بصورت سیاه سفید با رزولوشن بالا را دارد.

پرینتر لیزری HP M304a یک پرینتر میان رده برای مصارف اداری و خانگی است که با توجه به قابلیت و امکانات خود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه میدهد. اگر روزانه حجم کاری متوسطی دارید، این دستگاه می‌تواند گزینه‌ی ایده آل برای شما باشد.

 

کارتریج

نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر hp m304a از نوع HP 59A است و قابلیت چاپ ۳۰۰۰ برگ کاغذ را دارد. در کنار کلیدهای کنترلی پنل کاربری آن یک صفحه نمایش از نوع LCD که غیرلمسی است تعبیه شده است و کاربری دستگاه را راحت تر کرده است. از طریق پورت اتصالی USB2.0 که در پشت دستگاه قرار گرفته است میتوانید پرینتر را به کامپیوتر و یا لپ تاپ وصل کنید. امکان اتصال از طریق WiFi را ندارد و برای تهیه نسخه چاپی از تصاویر و اشکال گرافیکی بهتر است که سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید, چرا که قابلیت چاپ بدون حاشیه را ندارد.

 

مزایا : 

  • سرعت چاپ عالی
  • کیفیت چاپ عالی
  • قیمت مناسب

معایب : 

  • گران بودن کارتریج
  • نداشتن سی دی درایور همراه محصول
  • نبود چیپ رو کارتریج

 

 

برای تعمیر پرینتر اچ پی لیرزی M304A با ما تماس بگیرید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما