پرینتر لیزری چهارکاره HP m227fdw

تعمیر پرینتر لیزری چهارکاره HP m227fdw شارژ کارتریج پرینتر لیزری چهارکاره HP m227fdw فروش پرینتر لیزری چهارکاره HP m227fdw


تعمیر پرینتر لیزری HP m227fdw

 

پرینتر لیزری چهارکاره HP m227fdw

مشخصات پرینتر لیزری HP m227fdw:

نام محصول HP LaserJet Pro MFP M227fdw Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه HP LaserJet Pro MFP M227fdw; کارتریج تونر لیزر جت مشکی اچ پی; درام تصویربرداری HP LaserJet; سیم برق؛ راهنمای شروع؛ تنظیم پوستر؛ اسناد و نرم افزار چاپگر روی CD-ROM
پورت اتصال ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ USB 2.0 با سرعت بالا (میزبان)؛ ۱ اترنت ۱۰/۱۰۰Base-TX؛ ۱ خط تلفن (در)؛ ۱ خط تلفن (خارج)
قابلیت بی سیم Wi-Fi داخلی ۸۰۲٫۱۱b/g/n
کپی دارد
تنظیمات دستگاه کپی تعداد کپی ها؛ روشن تر/تیره تر؛ بهینه سازی؛ کاغذ؛ کپی چند صفحه ای؛ گردآوری حالت پیش نویس
حداکثر تعداد کپی حداکثر ۹۹ نسخه
تنظیمات کاهش/بزرگنمایی را کپی کنید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
سرعت کپی (سیاه، معمولی) حداکثر ۳۰ cpm (حرفی)، ۲۸ cpm (A4)
وضوح کپی ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ
انتشار قدرت آکوستیک ۶٫۶ B(A) (چاپ در ۲۸ صفحه در دقیقه)
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
رطوبت ذخیره سازی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
فکس دارد
ویژگی های فکس دفترچه آدرس فکس؛ شماره گیری سریع؛ کدهای صورتحساب فکس؛ بایگانی و ارسال فکس؛ فکس های دریافتی را مسدود کنید
وضوح فکس حداکثر ۳۰۰ x 300 نقطه در اینچ (نیم‌تون فعال)
حافظه فکس تا ۱۰۰۰ صفحه
گوشی تلفن پشتیبانی می شود خیر
مودم ۳۳٫۶ کیلوبیت بر ثانیه
سرعت ارسال فکس ۳ ثانیه در هر صفحه
حافظه، استاندارد ۲۵۶ مگابایت
خدمات چاپ سیار HP ePrint؛ چاپ وای فای مستقیم؛ AirPrint 1.5 با سنسور حضور رسانه؛ Google Cloud Print 2.0; NFC لمسی برای چاپ فعال است
پروتکل های شبکه، پشتیبانی می شود TCP/IP: IPv4; IPv6؛ حالت IP مستقیم؛ LPD; SLP; Bonjour; WS-Discovery; BOOTP/DHCP/AutoIP؛ برنده می شود؛ SNMP نسخه ۱/۲/۳; HTTP/HTTPS
ظرفیت ورودی تا ۲۶۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۵۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4
انواع رسانه ها کاغذ (لیزر، ساده، عکس، خشن، پوسته)، پاکت نامه، برچسب، مقوا، کارت پستال
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
ظرفیت تغذیه خودکار اسناد ۳۵ ورق کاغذ معمولی ۷۵٫۲ گرم در متر مربع (۲۰ پوند).
پشتیبانی از وزن رسانه، ADF ۷۰ تا ۹۰ گرم در متر مربع
وزن رسانه توصیه شده، دوبلکس ۶۰ تا ۱۰۵ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد W x D x H ۴۰۳ x 407.4 x 311.5 میلی‌متر
وزن ۹٫۴ کیلوگرم
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری HP Auto-On/Auto-Off
نوع منبع تغذیه درونی؛ داخلی
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۵٫۹ A. ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۳٫۳ آمپر
مصرف برق ۴۷۵ وات (چاپ فعال)، ۴٫۵ وات (آماده)، ۱٫۰ وات (خواب)، ۰٫۸ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در USB، فعال در هنگام ارسال)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزر جت اصلی مشکی HP 30A
تکنولوژی چاپ لیزر
چاپ دو رو اتوماتیک (استاندارد)
 (بهترین)وضوح چاپ تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
حداکثر مساحت چاپ (متریک) ۲۱۴ × ۳۵۶ میلی متر
چرخه کار ماهانه تا ۳۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PDF; URF؛ PWG
اسکن دارد
ویژگی های پیشرفته اسکنر اسکن به پوشه های ایمیل و شبکه
فناوری اسکن CIS
سرعت اسکن حداکثر ۱۵ ppm
وضوح اسکن، سخت افزار حداکثر ۳۰۰ x 300 نقطه در اینچ (رنگی و تک، ADF)؛ حداکثر ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ (رنگی، تخت)؛ حداکثر ۱۲۰۰ x 1200 نقطه در اینچ (مونو، تخت)
سطوح خاکستری ۲۵۶
عمق بیت ۲۴ بیتی
حداکثر اندازه اسکن تخت ۲۱۵٫۹ x 297 میلی متر
حداقل اندازه اسکن ADF (متریک) ۱۴۸٫۵ x 210 میلی متر
حداکثر اندازه اسکن ADF (متریک) ۲۱۵٫۹ x 297 میلی متر
نسخه تواین نسخه ۱٫۹ (سیستم عامل قدیمی)؛ نسخه ۲٫۱ (ویندوز ۷ یا بالاتر)
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز: ۱۰، ۸، ۷ (۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک موجود، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. ویندوز ویستا (فقط ۳۲ بیت): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸٫ Windows XP SP3 یا بالاتر (فقط ۳۲ بیت): هر پردازنده Intel Pentium II، Celeron یا ۲۳۳ مگاهرتز سازگار، ۸۵۰ مگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸
مدیریت امنیت سرور وب تعبیه شده در شبکه محافظت شده با رمز عبور. فعال/غیرفعال کردن پورت های شبکه؛ تغییر رمز عبور انجمن SNMPv1

 

معرفی پرینتر لیزری HP m227fdw:

پرینتر چند کاره لیزری HP m227fdw با فناوری چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری مناسب است. این دستگاه قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند.

سینی کاغذ این پرینتر تا ۲۵۰ برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۳۰ برگ در دقیقه پرینت بگیرد. پرینتر لیزری HP m227fdw به تغذیه خودکار ADF نیز مجهز شده است و ۳۵ برگ ظرفیت دارد. پرینتر چند کاره اچ پی مدل M227fdw قابلیت چاپ دو رو دارد و از دیگر نکات مثبت ان میتوان به WIFI اشاره کرد که به‌وسیله وای-فای دایرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها قادر به اتصال و پرینت در کمترین زمان ممکن خواهند بود.

از دیگر حسن های پرینتر لیزری HP m227fdw قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار است که در مصرف برق و صرفه جویی ان به شما کمک میکند، یعنی هنگامی‌که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، پرینتر اچ پی m277fdw به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت گرفتن و یا ارسال فایلی از تلفن هوشمند روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند.

پرینتر لیزری چند کاره HP m277fdw داری یک صفحه نمایش LCD لمسی میباشد که در ابعاد ۶٫۹ سانتی متری است. درمجموع این پرینتر یک مجموعه‌ی کار‌آمد است که برای مصارف مختلف اداری می توان روی آن حساب کرد.

پرینتر چندکاره اچ پی m227fdw با حافظه ۲۵۶ مگابایت و حداکثر توان چاپ ماهانه ۳۰۰۰۰ صفحه، از جمله پرینتر های لیزری تک رنگ است که از امکانات به روز و کاملی برخوردار است.

کاغذ های سازگار برای چاپ با پرینتر HP m227fdw

Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, postcards

نوع طراحی پرینتر چندکاره اچ پی M227fdw

پرینتر چهارکاره لیزری hp 227fdw با ابعاد ۴۰۳٫۸۶×۴۰۶٫۴×۳۱۲٫۴۲ میلی‌‌متر و وزن ۹٫۳۸ کیلوگرم طراحی شده است. مجهز به صفحه نمایش LCD لمسی ۶٫۹ سانتی‌متری می‌باشد که کاربران می‌توانند به راحتی پرینتر را تنظیم و کنترل کنند و دستورات چاپ را مشاهده نمایند. ADF آن در بالای دستگاه قرار دارد تا بتواند اسناد را بدون وقفه، اسکن یا کپی بگیرد. در قسمت پایین ADF خروجی چاپ قرار دارد.

کارتریج پرینتر چندکاره اچ پی hp 227fdw

کارتریج پرینتر چهارکاره اچ پی HP 30A Original Black LaserJet Toner Cartridge می‌باشد. کارکرد آن ۱۶۰۰ صفحه می‌باشد. کارتریج موجود در بسته از نوع استارتر بوده و میزان کمتری را چاپ می‌کند.

 

جمع بندی کلی پرینتر اچ پی M227fdw

پرینتر لیزری hp 227fdw سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پرینترهای چندکاره با جای دادن چند قابلیت در خود نسبت به اینکه بخواهید برای هرکدام از امکانات فکس، اسکن و کپی دستگاه جداگانه‌ای تهیه کنید فضای کمتری را اشغال می‌کنند. اتصالات مختلف در این پرینتر ۴ کاره لیزری اچ پی ،دسترسی راحت و سرعت در کار را برای چاپ و کپی و فکس در اختیار شما می‌گذارد.

پرینتر اچ پی مدل ۲۲۷fdn نیز از محصولات چهار کاره دیگر اچ پی است که قابلیت اتصال بی‌سیم را در اختیار ندارد و شما در صورت نیاز نداشتن به این ویژگی می‌توانید این محصول را تهیه نمایید.

برای تعمیر هر گونه از قابلیت های پرینتر لیزری HP m227fdw مثل اسکن و کپی و حتی خود پرینتر و کارتریج و دیگر قطعات پرینتر m227fdw میتوانید به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کنید تا متخصصان و مهدسین کارکشته با کارامد ترین ابزار ها و قطعات یدکی اصلی پرینتر شما را تعمیر کنند.

این مرکز میکوشد تا با بهترین قطعات موجود در بازار پرینتر لیزری اچ پی M227fdw شما را تعمیر کند و پس از تعمیر به شما گارانتی تعمیر بدهد تا خیالتان از بابت تعمیر و قطعات استفاده در حین تعمیر راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما