پرینتر لیزری HP m102a

تعمیر پرینتر لیزری HP m102a شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m102a تعمیر درام پرینتر لیزری HP m102a تعمیر برد پرینتر لیزری HP m102a


تعمیر پرینتر لیزری HP m102a

پرینتر لیزری HP m102a

مشخصات پرینتر لیزری HP m102a:

نام محصول HP LaserJet Pro M102a Printer
لوازم جانبی داخل جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M102a; کارتریج تونر لیزر جت مشکی اچ پی; درام تصویربرداری HP LaserJet; راهنمای شروع، پوستر راه اندازی، بروشور پشتیبانی. بروشور راهنمای گارانتی، اشتباه در برخی کشورها؛ اسناد چاپگر و نرم افزار بر روی CD-ROM. درایورهای نرم افزار و مستندات روی سی دی رام. سی دی های حاوی نرم افزار و اسناد الکترونیکی. سیم برق؛ کابل USB (فقط آسیا و اقیانوسیه و ژاپن)
قابلیت اتصال بی سیم wifi ندارد
پورت ها ۱ USB 2.0 با سرعت بالا
انتشار قدرت آکوستیک (فعال، چاپ) ۶٫۵ دسی بل
محدوده رطوبت عملیاتی توصیه شده ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
محدوده رطوبت غیر عملیاتی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۱۲۸ مگابایت
حداکثر حافظه ۱۲۸ مگابایت
قابلیت چاپ با موبایل Apple AirPrint
ظرفیت ورودی تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده (متریک) A4; A5; A6; B5 (JIS)
اندازه رسانه، سفارشی ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ (لیزر، ساده، عکس، خشن، پوسته)، پاکت نامه، برچسب، مقوا، کارت پستال
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
چاپ دو رو دوبلکس دستی
حداکثر ابعاد (W x D x H، متریک) ۳۶۴٫۷ x 466.6 x 332.4 میلی‌متر
وزن ۴٫۷ کیلوگرم
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP
نوع منبع تغذیه درونی؛ داخلی
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۴٫۶ A
مصرف برق ۳۸۰ وات (چاپ فعال)، ۱٫۷ وات (آماده)، ۰٫۵ وات (خواب)، ۰٫۵ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در USB، فعال در هنگام ارسال)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزراصلی مشکی HP 17a
تکنولوژی چاپ لیزر
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، HP FastRes 1200 (کیفیت ۱۲۰۰ نقطه در اینچ)
چرخه کار ماهانه تا ۱۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLmS، URF، PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۱۰، ۸، ۷ (۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی): ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. ویندوز ویستا (فقط ۳۲ بیت): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸٫ Windows XP SP3 یا بالاتر (فقط ۳۲ بیت): هر پردازنده Intel Pentium II، Celeron یا ۲۳۳ مگاهرتز سازگار، ۸۵۰ مگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸
شماره مدل نظارتی SHNGC-1500-00

 

معرفی پرینتر لیزری HP m102a

پرینتر لیزری HP m102a برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری کم گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. ابعاد این دستگاه جمع‌ و جور است و بدون اشغال فضای زیاد می‌توانید آن را کنار مانیتور کامپیوتر قرار دهید. به نسبت ابعاد، این پرینتر وزن مناسبی دارد و جابه‌ جایی آن به‌تنهایی امکان‌ پذیر است. سرعت و کیفیت پرینتر HP m102a در سطح متوسطی قرار دارد و در مدت‌ زمان یک دقیقه، می‌تواند ۲۲ برگ را چاپ کند. این چاپ با کیفیت ۶۰۰ dpi همراه است.

البته با فناوری HP FastRes این رزولوشن به ۱۲۰۰ dpi نیز می‌رسد. در سینی LaserJet Pro M102a می‌توان ۱۵۰ برگ را قرار داد که برای حجم کاری متوسط، مناسب به نظر می‌رسد. اولین برگ فقط در ۷٫۳ ثانیه چاپ می‌شود و دیگر نیازی نیست که برای چاپ یک برگ، زمان زیادی را برای گرم‌شدن دستگاه منتظر بمانید.

کارتریج پرینتر اچ پی m102a تا ۱۶۰۰ برگ را چاپ می‌کند. در حالت بی‌کاری، دستگاه به لطف فناوری HP On/Off به حالت استندبای رفته و با ارسال پرینت، شروع به کار می‌کند. این فناوری تاثیر بسزایی در مصرف انرژی دارد. پورت USB تنها درگاه ارتباطی پرینتر hp m102a شرکت اچ‌ پی است.

 

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر HP m102a

در صورتی که گیر کردن کاغذ در پرینتر hp m102a به صورت متوالی و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در جایی از پرینتر اچ پی m102a (به ویژه در آن بخش که کاغذ به داخل کشیده میشود،) جا مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف پرینتر را بررسی کرد. اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید.

بهتر است برگه هایی را که جهت چاپ استفاده می نمایید در جای خشک نگه دارید زیرا پرینتر‌های قدیمی می‌توانند رطوبت را جذب کنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ ها را در درون خود گیر بیاندازند. در صورت تداوم این اشکال با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنایی های لازم را دریافت کنید.

 

رفع مشکل سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی

سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی m102a دلایل متعددی دارد از اتمام شارژ کارتریج گرفته تا فرارسیدن زمان تعویض کارتریج، خراب شدن درام و … . همانطور که می‌دانید کارتریج و درام نقش بسزایی را در پروسه چاپ بازی می‌کنند. به گونه‌ای که کارتریج به عنوان محفظه نگهدارنده جوهر یا تونر، جوهر را به درام منتقل کرده و درام نیز جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند. سپس فیوزینگ با حرارت دادن به جوهر انتقال داده شده بر روی کاغذ موجب حک شدن آن بر روی کاغذ شده و به این شکل پروسه چاپ انجام می‌شود.

بنابراین اتمام جوهر کارتریج و خرابی هر یک از قطعاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، موجب سفید چاپ کردن پرینتر لیزری hp m102a می‌شود. بنابراین بروز چنین مشکلی در پرینتر به عیب‌یابی دقیق نیاز دارد. به همین دلیل به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم که برای شارژ و تعمیر پرینتر اچ پی خود به یک مرکز معتبر مثل نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما