پرینتر لیزری HP m203dw

تعمیر پرینتر لیزری HP m203dw شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m203dw تعمیر برد پرینتر لیزری HP m203dw


تعمیر پرینتر لیزری HP m203dw

 

پرینتر لیزری HP m203dw

مشخصات پرینتر لیزری HP m203dw:

نام محصول HP LaserJet Pro M203dw Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M203dw; کارتریج استارتر تونر لیزر جت مشکی اچ پی; درام تصویربرداری HP LaserJet; راه اندازی پوستر؛ راهنمای گارانتی؛ اسناد چاپگر و نرم افزار بر روی CD-ROM. درایورهای نرم افزار و مستندات روی سی دی رام. سیم برق؛ کابل یو اس بی
پورت اتصال ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ شبکه اترنت ۱۰/۱۰۰; بی سیم
قابلیت بی سیم بله، Wi-Fi داخلی ۸۰۲٫۱۱b/g/n
انتشار قدرت آکوستیک ۶٫۶ B(A)
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
رطوبت ذخیره سازی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
حافظه، استاندارد ۲۵۶ مگابایت
خدمات چاپ سیار HP ePrint؛ چاپ مستقیم وای فای؛ AirPrint1.5 با سنسور حضور رسانه؛ Google Cloud Print 2.0
ظرفیت ورودی تا ۲۵۰ برگ
ظرفیت ورودی، سینی اولویت (پاکت) تا ۱۰
ظرفیت خروجی تا ۱۵۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4
اندازه رسانه، سفارشی ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
وزن رسانه پشتیبانی شده ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
وزن رسانه توصیه شده، دوبلکس ۶۰ تا ۱۰۵ گرم در متر مربع
اندازه رسانه، دوبلکس A4
حداکثر ابعاد (W x D x H، متریک) ۳۷۰٫۵ x 407.4 x 223.9 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W x D x H، استاندارد ایالات متحده) ۱۴٫۶ x 16 x 8.8 اینچ
وزن ۶٫۹ کیلوگرم
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP
نوع منبع تغذیه درونی؛ داخلی
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۵٫۴ A. ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۳٫۱ A
مصرف برق ۴۸۰ وات (چاپ فعال)، ۱٫۹ وات (آماده)، ۰٫۵ وات (خواب)، ۰٫۸ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در USB، فعال در هنگام ارسال)، ۰٫۰۵ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۰۵ وات (دستی) خاموش)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 30A
تکنولوژی چاپ لیزر
چاپ دو رو اتوماتیک (استاندارد)
وضوح چاپ (بهترین) تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
چرخه کار ماهانه حداکثر ۳۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PDF; URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۱۰، ۸، ۷ (۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی): ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. ویندوز ویستا (فقط ۳۲ بیت): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸٫ Windows XP SP3 یا بالاتر (فقط ۳۲ بیت): هر پردازنده Intel Pentium II، Celeron یا ۲۳۳ مگاهرتز سازگار، ۸۵۰ مگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸
شماره مدل نظارتی SHNGC-1502-01
مدیریت امنیت سرور وب تعبیه شده در شبکه محافظت شده با رمز عبور. فعال/غیرفعال کردن پورت های شبکه؛ تغییر رمز عبور انجمن SNMPv1

 

معرفی پرینتر لیزری HP m203dw

اگر به دنبال پرینتری هستید که بتواند با استفاده از یک کارتریج کم هزینه، بیشترین تعداد صفحات و بالاترین کیفیت پرینت را تجربه کنید فقط پرینتر hp M203dw برای شما گزینه مناسبی است. چاپ ۲طرفه و ارتباط بیسیم با سرعت بالا را از ویژگیهای بارز و مطرح پرینتر لیزری hp M203dw است.

پرینتر لیزری hp M203dw با ارتباط بیسیم و سرعت پرینت ۳۰ صفحه در دقیقه که دارد به شما این امکان را میدهد که هر کجا باشید میتوانید دستورهای پرینت را ارسال کرده تا هنگامی که به دفتر کارتان میرسید برگه های پرینت شده آماده باشند قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک امکانی است که در مصرف بهینه برق می‌تواند هزینه های شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

ارتباط مستقیم از موبایل به راحتی با Iphone و یا Ipad هر آنچه لازم است را از طریق سیستم AirPrint به پرینتر Hp M203dw ارسال کنید تا بصورت اتوماتیک با ابعاد کاغذ شما سازگار گردد. همچنین Wifi Direct برای ارتباط مستقیم موبایل به پرینتر HP m203dw بدون استفاده از شبکه بیسیم داخلی طراحی شده است تا بیشترین استفاده را از پرینتر hp M203dw داشته باشید.

 

مشخصات پرینتر HP M203dw

پرینتر لیزری hp m203dw دارای تکنولوژی چاپ سیاه و سفید می باشد که اسناد و مدارک را با سرعت ۲۳ برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ dpi 1200*1200 به چاپ می رساند. میزان حافظه پرینتر ۲۵۶ مگابایت با پردازنده ۸۰۰ مگاهرتز بوده و موجب بالا رفتن سرعت و کیفیت دستگاه می شود. توان کار ماهانه پرینتر M203DW میانگین حدود ۳۰٫۰۰۰ برگ در ماه تعیین شده است. ظرفیت کاغذ ورودی  HP LaserJet M203dw برابر با دویست و پنجاه برگ کاغذ A4 است.

سرعت فوق العاده پرینتر اچ پی m203dw

سرعت عملکرد بالای پرینتر اچ پی لیزر جت مدل M203dw از دیگر ویژگی های جذاب آن است. سرعت چاپ اولین صفحه معادل ۶٫۷ ثانیه می باشد و دیگر نیازی نیست که برای چاپ یک برگ، زمان زیادی را برای گرم‌ شدن دستگاه منتظر بمانید. پرینتر لیزری hp M203dw با سرعت پرینت ۳۰ صفحه در دقیقه انتظار شما را از داشتن یک پرینتر سریع براورده میکند.

کارتریج پرینتر HP m203dw

استفاده از تونر JetIntelligence باعث بهینه سازی  نحوه چاپ و صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. این فناوری سطح تونر مورد استفاده هر کارتریج را تشخیص می دهد و عملکرد چاپگر را برای هرکاری تنظیم می کند. پرینتر لیزری اچ پی m203dw دارای کارتریج مشکی HP 30a با کارکردی معادل ۱۶۰۰ برگ می باشد.

لازم به ذکر است که در ماه این دستگاه تا ۳۰٫۰۰۰ برگ را می تواند چاپ کند. کارتریج و مواد مصرفی پرینتر HP Laserjet مدل M203dw به راحتی قابل شارژ است و مراکز زیادی این کار را انجام میدهند.

اما در نظر داشته باشید که کارتریج و پرینتر خود رابه یک مرکز تعمیر معتبر بسپارید تا از مواد و قطعات اصلی و مناسب برای پرینتر اچ پی m203dw استفاده کنند.نمایندگی پرینتر اچ پی با کادری مجرب و سابقه درخشان در تعمیر پرینتر های اچ پی این اطمینان را به کاربران عزیز میدهد که از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده و به بهترین نحوه انرا انجام میدهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما