پرینتر لیزری HP m111a

تعمیر پرینتر لیزری HP m111a شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m111a تعویض درام پرینتر لیزری HP m111a انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیزری HP m111a فروش پرینتر لیزری HP m111a


تعمیر پرینتر لیزری HP m111a

 

پرینتر لیزری HP m111a

 

مشخصات پرینتر لیزری HP m111a:

نام محصول HP LaserJet M111a Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet M111a; سیم برق؛ کارتریج تونر (~۵۰۰ صفحه)؛ راه اندازی پوستر؛ راهنمای مرجع؛ راهنمای گارانتی؛ فلایر؛
پورت اتصال ۱ USB با سرعت بالا (سازگار با مشخصات USB 2.0)
قابلیت اتصال با wifi ندارد
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
انتشار قدرت آکوستیک (فعال، چاپ) ۶٫۰ B(A)
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۱۶ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی فلش رام ۱۶ مگابایتی; ۱۶ مگابایت SDRAM; 32 کیلوبایت NVRAM
قابلیت چاپ با موبایل یو اس بی
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4; A5; A6; پاکت نامه (C5، DL)؛ سفارشی
اندازه رسانه، سفارشی ۱۰۵ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ تا ۳۵۵٫۶ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال، برچسب
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۴۶٫۳ x 360 x 280 میلی‌متر
وزن ۳٫۷۹ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار
نوع منبع تغذیه برق مورد نیاز بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای عملیاتی را تبدیل نکنید. این به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را باطل می کند.
منبع تغذیه ۱۱۰ ولت – ۱۲۷ ولت اسمی @ +/-۱۰٪ (دقیقه ۹۹ ولت، حداکثر ۱۴۰ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)، ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت، حداکثر ۲۹ ولت (حداکثر ۱۹ ولت) ، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (حداقل ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز). ولتاژ دوگانه نیست، منبع تغذیه براساس شماره قطعه با شناسه کد # گزینه متفاوت است.
مصرف برق چاپ فعال: ۳۰۰ وات، آماده: ۳۸ وات، خواب: ۱٫۹ وات، خاموش شدن دستی: ۰٫۲ وات، خاموش شدن خودکار/روشن دستی: ۰٫۲ وات
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 150A (~975)، W1500A
تکنولوژی چاپ لیزر
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
چاپ دورو ندارد
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLm/PCLmS، URF، PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز Microsoft® Windows® ۱۰, ۷ SP1: 32 بیتی یا ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، اتصال به اینترنت، پورت USB، Microsoft® Internet Explorer
شماره مدل نظارتی SHNGC-1700-00

 

معرفی پرینتر لیزری HP m111a

پرینتر لیزری HP m111a تک کاره است که قابلیت چاپ آن تک رنگ می باشد. پرینتر های لیزری بیشتر برای چاپ متن و استاد طراحی شده اند و برای چاپ تصاویر و عکس توصیه نمیشوند.  تکنولوژی چاپ این مدل لیزری وتوان کار آن ۸۰۰۰ برگ در ماه است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد که پرینتر لیزری HP m111a دارد سرعت بالای آن است که در هر دقیقه ۲۰ برگ را به چاپ می رساند.

ابعاد پرینتر لیزری HP m111a برابر با  ۱۵۹*۱۸۹*۳۴۶ میلی متر و وزن ۳٫۸ کیلوگرم است که می توانید آن را به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید و حجم زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند.

کمپانی HP برای پرینتر تک کاره لیزری HP m111a یک سینی کاغذ قرار داده است که می توایند در آن ۱۵۰ برگ کاغذ در سایز A4 را قرار دهید. حافظه داخلی پرینتر لیزری اچ پی m111a دارای ۳۲ مگابایت است تا کاربران بتواند در صورت عدم دسترسی به کاغذ اطلاعات را در آن ذخیره کنند و با قرار دادن کاغذ در دستگاه اسناد مورد نظر را چاپ نمایند.

طراحی بدنه پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet M111a Printer از موادی استفاده شده است که در برابر ضربات و آسیب های احتمالی مقاومت بالای دارد .

پرینتر لیزری HP m111a  آنقدر کوچک است که به راحتی میتوانید آن را هرکجای میز کارتان قرار دهید و با سرعت ۱۹ صفحه در دقیقه صفحات و مقالات را از طریق موبایل و تبلت خود پرینت کنید.

 

تعویض درام پرینتر HP m111a

یکی از قطعات مهم پرینتر لیزری HP m111a درام است. این قطعه ضمن همکاری با کارتریج، فرایند چاپ را انجام می دهد و بار الکتریکی لازم برای چاپ را به تونر منتقل می کند. برخی افراد ممکن است ماهیت و نوع عملکرد درام و کارتریج را با هم اشتباه بگیرند. این در حالی است که درام در مقایسه با کارتریج از عمر بیشتری برخوردار بوده و حدودا در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به تعویض دارد.

درام تونر های مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل کرده و به این ترتیب باعث می شود که تونر با فشار و حرارت روی کاغذ ذوب شود. پس میتوان نتیجه گرفت که خرابی درام تاثیر مستقیم روی عملکرد جاپ و پرینت میگذارد و باید فورا تعویض شود. نکته ای که وجود دارد این است که درام معمولا قابل تعمیر نیست.

تعویض درام در نمایندگی پرینتر اچ پی توسط متخصصان کاربلد با قطعات اصلی و ابزار های بروز انجام میشود و خیال کاربران را در کوتاه ترین زمان از تعمیر پرینتر لیزری HP m111a راحت میکند. چون تمتمی تعمیرات با گارنتی تعمیر به کاربران ارائه میشود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما