پرینتر لیزری HP m107a

تعمیر پرینتر لیزری HP m107a شارز کارتریج پرینتر لیزری HP m107a تعمیر برد پرینتر لیزری HP m107a فروش پرینتر لیزری HP m107a


تعمیر پرینتر لیزری HP m107a

 

 

پرینتر لیزری HP m107a

 

 

مشخصات پرینتر لیزری HP m107a:

نام محصول HP LaserJet Pro 107A
لوازم جانبی موجود در جعبه کارتریج های چاپ اولیه HP LaserJet Black از پیش نصب شده (~۰٫۵K صفحه، WW)؛ راهنمای راه اندازی؛ راهنمای مرجع؛ بروشور بیانیه های نظارتی; سیم برق؛ کابل یو اس بی
پورت اتصال پورت پرسرعت USB 2.0
اتصال به wifi ندارد
انتشار قدرت آکوستیک (فعال، چاپ) ۶٫۵ B(A)
محدوده رطوبت عملیاتی ۲۰ تا ۷۰ درصد RH (غیر متراکم)
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۵ تا ۲۷ درجه سانتی گراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۶۴ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی ۶۴ مگابایت
پروتکل های شبکه، پشتیبانی می شود از طریق راه حل شبکه داخلی: TCP/IP، IPv4، IPv6. چاپ: پورت TCP-IP 9100 حالت مستقیم، LPD (فقط پشتیبانی از صف خام)، چاپ خدمات وب. کشف: SLP، Bonjour، Web Services Discovery. پیکربندی IP: IPv4 (BootP، DHCP، AutoIP، دستی)، IPv6 (Stateless Link-Local و از طریق روتر، Stateful از طریق DHCPv6). مدیریت: SNMPv1/v2/v3، HTTP
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4; A5; A5 (LEF)؛ B5 (JIS)؛ اوفیسیو پاکت نامه (DL، C5)؛ ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
اندازه رسانه، سفارشی ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
انواع رسانه ها ساده، ضخیم، نازک، پنبه، رنگی، از پیش چاپ شده، بازیافت شده، برچسب، کارت، باند، آرشیو، پاکت نامه
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۳۱ x 350 x 248 میلی‌متر
وزن ۴٫۱۶ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP؛ ذخیره انرژی
نوع منبع تغذیه منبع تغذیه داخلی (توکار).
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC، ۵۰/۶۰ هرتز و ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC، ۵۰/۶۰ هرتز
مصرف برق ۳۲۰ وات (چاپ فعال)، ۳۳ وات (آماده)، ۱٫۱ وات (خواب)، ۰٫۲ وات (خاموش دستی)، ۰٫۲ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)
تعداد کارتریج ۱ (سیاه)
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر لیزری اصلی مشکی HP 105A (بازده ۱۰۰۰)
تکنولوژی چاپ لیزر
وضوح چاپ حداکثر ۱۲۰۰ x 1200 نقطه در اینچ
حداکثر مساحت چاپ ۲۱۶ x 356 میلی متر
چرخه کار ماهانه تا ۱۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ SPL
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز ۷ یا جدیدتر، پردازنده Intel® Pentium® IV 1 گیگاهرتز ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی یا بالاتر، ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت هارد دیسک
سیستم عامل های شبکه سازگار Windows®: ۷ (۳۲/۶۴ بیت)، سرور ۲۰۰۸ R2، ۸ (۳۲/۶۴ بیت)، ۱۰ (۳۲/۶۴ بیت)، سرور ۲۰۱۲، سرور ۲۰۱۶
قابلیت کپی ندارد
قابلیت اسکن ندارد
فکس ندارد
شماره مدل نظارتی SEOLA-1802-00

 

معرفی پرینتر لیزری HP m107a

پرینتر لیزری HP m107a جهت کار با کامپیوتر های فقط با سیستم عامل ویندوز ۷ و یا نسخه های جدیدتر سازگار است و با سیستم عاملهای دیگر سازگاری ندارد پس هنگام سفارش دقت لازم را جهت سازگاری این دستگاه با سیستم عامل کامپیوتر مورد نظرتان بفرمایید.

پرینتر لیزری HP m107a با تکنولوژی چاپ لیزری محصول تک رنگ شرکت قدرتمند HP است. این دستگاه یک پرینتر تک کاره لیزری با قابلیت پرینت با سرعت ۲۰ برگ در دقیقه است که برای انجام کارهای تجاری و اداری با حجم کاری سبک و مصارف خانگی مناسب است. پرینتر لیزری HP m107a با حافظه ۶۴ مگابایت، حداکثر توان چاپ ماهانه ۱۰۰۰۰ صفحه و پردازنده ۴۰۰ مگاهرتز از جمله پرینتر های لیزری تک رنگ با کیفیت چاپ بالای شرکت اچ پی است.

رزولوشن چاپ این پرینتر لیزری ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi است و در هر دقیقه ۲۰ برگ را به چاپ می‌رساند و متون را با مشکی عمیق و کیفیت مطلوب به چاپ می‌رساند. پرینتر لیزری HP m107a فاثد قابلیت چاپ دورو میباشد و کاربران عزیز برای چاپ دورو باید به صورت دستی عمل کنند.

 

طراحی پرینتر لیزری HP m107a

پرینتر لیزری اچ پی M107a از بدنه پلاستیکی و شکل مستطیل ساخته شده است و فاقد صفحه نمایش LCD است، کلیدهای کنترلی این پرینتر بر روی آن تعبیه شده است. سینی کاغذ در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

پرینتر لیزری HP m107a برای چاپ متن و اسناد بسیار مناسب هستند و سرعت بسیار خوبی در این زمینه دارند ولی این پرینتر و دیگر پرینتر های لیزری برای چاپ عکس مناسب نیستند و اگرچه این پرینتر ها می‌توانند عکس چاپ کنند اما کیفیت آن‌ها هیچ‌ گاه مانند پرینتر های جوهرافشان نمی‌باشد. در نتیجه پرینتر HP Laser 107a برای مصارف اداری و خانگی با حجم کاری کم، گزینه مناسبی می باشد.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP m107a

کارتریج پرینتر لیزری HP m107a، کارتریج HP a105 مشکی میباشد. که کارکرد آن ۱۰۰۰ صفحه است. البته کارکرد کارتریج تونر استارتر آن ۵۰۰ برگ می‌باشد.

 

جمع بندی

پرینتر لیزری HP m107a از سرعت خوب و کیفیت چاپ بالا برخوردار است و از محصولات تک کاره مقرون به صرفه کمپانی اچ پی به شمار می‌رود. این دستگاه با وزن کم به راحتی قابل جابه جایی است و با ابعاد مناسب فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. و شما کاربران عزیز میتوانید از ان در محل کار و روی میز کامپیوتر خود استفاده کنید.

هرگاه پرینتر لیزری اچ پی m107a دچار خرابی با ابراد شد شما میتوانید برای تعمیر ان به نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه کنید تا از نحوه تعمیر و قطعات مصرفی در تعمیر ان خیالتان راحت باشد چون این مرکز از کاربلد ترین و ذبده ترین متخصصان این رشته دعوت به همکاری کرده و از ابزار های بروز برای تعمیر پرینتر لیزری HP m107 شما استفاده خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما