پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

خرید پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 فروش پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 تعمیر هد پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 رفع مشکل کاغذ کشی پرینتر جوهرافشان اپسون L1110


پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

 

 

مشخصات پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

نام دستگاه Epson eco tank L1110
تکنولوژی چاپ جوهر افشان
کاربری تک کاره
سایز چاپ A4
سایز کاغذ قابل استفاده A4 (8.3 × ۱۱٫۷) inches [210 × ۲۹۷ mm [A6 (4.1 × ۵٫۸) inches [105 × ۱۴۸ mm [Letter (8.5 × ۱۱)
نوع کاغذ قابل استفاده Photo Paper Glossy,Premium Photo Paper Glossy,Ultra Premium Photo Paper Glossy
ظرفیت سینی کاغذ ۱۰۰ برگ استاندارد، ۲۰ برگ کاغذ عکس
قابلیت تغذیه خودکار ADF ندارد
سرعت چاپ با اندروید و IOS ۱۰ صفحه در دقیقه چاپ سیاه و سفید ، ۵ صفحه در دقیقه چاپ رنگی
سرعت چاپ سیاه و سفید ۳۳ صفحه در دقیقه
سرعت چاپ رنگی ۱۵ صفحه در دقیقه
رنگ های قابل استفاده ۴رنگ Magenta, Yellow, Cyan, Black
رزولوشن چاپ ۵,۷۶۰x1,440 dpi
قابلیت چاپ بروی CD ندارد
قابلیت چاپ دورو ندارد
نوع چاپ رنگی
اسکن ندارد
کپی ندارد
فکس ندارد
کارکرد جوهر مشکی ۸,۱۰۰ برگ
کارکرد جوهر رنگی ۶,۵۰۰ برگ
نحوه اتصال USB
قابلیت چاپ مستقیم ندارد
سیستم عامل های سازگار Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر، کابل برق، راهنمای نصب، CD نرم افزار و نصب و راه¬اندازی، ۴ عدد جوهر اورجینال ۷۰ سی سی اپسون در رنگ های چهار¬گانه: Black, Cyan, Yellow, Magenta, با یک جوهر مشکی اضافه
ابعاد چاپگر، کابل برق، راهنمای نصب، CD نرم افزار و نصب و راه¬اندازی، ۴ عدد جوهر اورجینال ۷۰ سی سی اپسون در رنگ های چهار¬گانه: Black, Cyan, Yellow, Magenta, با یک جوهر مشکی اضافه
وزن ۲٫۷ کیلو گرم

 

 

 

معرفی پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 یکی از آخرین پرینترهای اپسون است که از سیستم مخزن یکپارچه جوهر اصلی استفاده می کند. پرینتر جوهر افشان اپسون L1110 یک طراحی ساده دارد ولی بسیار زیبا می باشد و می تواند اتاق یا محل کار شما را منحصر به فرد کند.

پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

کارتریج پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 نیز از EcoTank استفاده می کند که مخزن جوهر آن در مقابل دستگاه نصب شده است . این طراحی جدید جمع و جور می باشد و دسترسی آسان برای پرکردن مجدد را فراهم می کند لذا سطوح آن به راحتی قابل بررسی است و مخزن جوهر را می توان به راحتی پر کرد.

از مزایای پرینتر «L1110» تکنولوژی Micro Piezo که در آن بکار برده شده است می باشد که کمک می کند تا چاپ با کیفیت بالا و سریع انجام شود و اپسون استور توصیه می کند که حتما از جوهر اصلی اپسون استفاده شود تا چاپ بسیار عالی برای اسناد و عکس ها داشته باشید . پرینتر جوهر افشان اپسون L1110 شامل چهار رنگ آبی«Cyan»، زرد«Yellow»، قرمز«Magenta»، مشکی«Black» و یک عدد جوهر اضافه مشکی ۶۵ میلی لیتری در داخل جعبه می باشد.

 

مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان اپسون L1110

مخزن کارتریج پرینتر اپسون L1110 از EcoTank در جلوی پرینتر نصب شده است. این طراحی مدرن دسترسی آسان را برای پر کردن مجدد کارتریج فراهم نموده که مخزن جوهر را می‌توان به راحتی پر کرد. این کارتریج‌ها شامل ۴ رنگ اصلی قرمز، آبی، زرد و مشکی با کارکرد ۸۱۰۰ برگ سیاه و سفید و ۶۵۰۰ برگ رنگی است.

 

جمع بندی ونتیجه گیری

از مزایای پرینتر جوهرافشان اپسون L1110  تکنولوژی Micro Piezo که در آن بکار برده شده است می باشد که کمک می کند تا چاپ با کیفیت بالا و سریع انجام شود و اپسون استور توصیه می کند که حتما از جوهر اصلی اپسون  استفاده شود تا چاپ بسیار عالی برای اسناد و عکس ها داشته باشید.

شما کاربران پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 میتوانید برای تعمیر این دستگاه به نمایندگی اپسون مراجعه کنید. تا کارشناسان ما با بروز ترین و کارامد ترین ابزار ها دستگاه شما را تعمیر کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما