بررسی معایب و مزایا پرینتر لیزری HP 1005

فروش پرینتر لیرزی HP1005

تعمیر پرینتر لیرزی hp1005, قیمت پرینتر لیرزی hp1005, خرید پرینتر لیرزیhp1005, فروش پرینتر لیرزی hp1005, شارز کارتیج پرینتر لیرزی hp1005, انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی hp1005,


تعمیر پرینتر لیرزی HP1005

بررسی معایب و مزایا پرینتر لیزری HP 1005

پرینتر لیزری hp 1005 با چاپ تک رنگ از تولیدات شرکت پرطرفدار hp ( اچ پی ) است. پرینترهای لیزری به خصوص پرینترهای سیاه و سفید بیشتر برای چاپ متون طراحی شده‌اند و سرعت و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهند. این محصول، با ویژگی‌های پیشرفته و کارتریج هوشمند، چاپی واضح و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 از مشخصه‌های دیگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از USB 2.0 پرسرعت و قابلیت اتصال به شبکه اشاره کرد.ویدئوی آموزشی چه پرینتری بخریم؟ اختصاصی دیجی کالا  برای مشاهده ویدئوی آموزشی چه پرینتری بخریم، میتوانید به این صفحه مراجعه و یا بر روی عکس بالا کلیک نمایید.

ویژگی های این دستگاه : 

  • سرعت چاپ : ۱۴ برگ در دقیقه
  • کیفیت چاپ : ۶۰۰*۶۰۰
  • توان چاپ ماهانه : ۵٫۰۰۰ برگ
  • ورودی کاغذ : ۱۵۰ برگ
  • تونر کارتریج : HP 35A
  • ظرفیت تونر : حدود ۱۵۰۰ برگ A4

بررسی معایب و مزایا پرینتر لیزری HP 1005

تقریبا بیشتر کاربران در حوضه چاپ با پرینتر HP P1005 آشنایی کامل دارند. شارژ تونر آن بسیار آسان است و یک پرینتر کاملا کاربردی می‌باشد. کارتریج این نوع پرینتر نسبت به پرینترهای مشابه و مدل‌ هایی که جدیدا وارد بازار شده است ظرفیت بالاتری دارد و دفعات شارژ کمتری نیاز دارد. قطعات جانبی و لوازم مصرفی این پرینتر را می‌توانید در صورت لزوم با هزینه کمتر و راحت تر از مابقی محصولات مشابه در بازار تهیه کنید و از این بایت دچار مشکل نخواهید شد.

پردازنده HP LaserJet P1005 Printer یک پردازنده با قدرت خروجی ۲۶۶ مگاهرتز است که برای این پرینتر عالی طراحی شده است. توان ماهیانه پرینتر HP P1005  بطور عددی ۵۰۰۰ برگ در ماه است اما بطور حقیقی تا حدود ۴۰۰۰ برگ می‌باشد. از مشخصه‌ های دیگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از USB 2.0 پر سرعت اشاره کرد.

 

 

برای تعمیر پرینتر لیرزی HP1005 با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما