تعمیر پرینتر اچ پی 404N

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴N در محل نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴N فروش پرینتر اچ پی ۴۰۴N انجام خدمات دوره ای پرینتر اچ پی ۴۰۴N


تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴N

 

تعمیر پرینتر اچ پی 404N

مشخصات پرینتر اچ پی ۴۰۴N

کارکرد چاپ
سرعت چاپ – سیاه (معمولی)  حداکثر در دقیقه(پیش فرض)۴۰برگ و حداکثر۴۲ برگ ppm
صحفه اول مشکی (اماده) با سرعت۶٫۱  ثانیه
وضوح (سیاه) خطوط ظریف(نقطه در اینچ ۱۲۰۰x1200)
فناوری رزولوشن HP FastRes1200، HP ProRes1200، Economode
چرخه کار ماهانه حداکثر ۸۰۰۰۰ صفحه
حجم صفحه ماهانه توصیه شده ۷۵۰-۴۰۰۰برگ
فناوری چاپ لیزر
نمایش دادن نمایشگر گرافیکی LCD 2 خطی با نور پس زمینه
سرعت پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز
تعداد کارتریج چاپ ۱ (سیاه)
کارتریج های جایگزین ۵۹A
زبان های چاپ HP PCL 6، شبیه سازی HP postscript سطح ۳، PDF، URF، PWG Raster
سنسور کاغذ خودکار ندارد
سینی های کاغذ، استاندارد ۲عدد
سینی کاغذ، حداکثر ۳عدد
کمترین سیستم مورد نیاز ۲ GB available hard drive space, Internet connection or USB port, OS hardware requirements see apple.com
سیستم عامل های سازگار Windows 11; 10; 8; 7; Windows Client OS; Android; Mobile OS; macOS 10.12 Sierra; macOS 10.14 Mojave
حافظه، استاندارد ۲۵۶ مگابایت
حافظه، حداکثر ۲۵۶ مگابایت
هارد دیسک ندارد
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ۱ چند منظوره ۱۰۰ برگ، سینی ورودی ۲۵۰ برگ
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
اندازه رسانه، سفارشی Tray 1: 3 x 5 to 8.5 x 14 in; Tray 2, optional Tray 3: 3.94 x 5.83 to 8.5 x 14 in
قدرت ۱۱۰-volt input voltage: 110 to 127 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz); 220-volt input voltage: 220 to 240 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz)
مصرف برق ۴۹۵ watts (active printing), 5.5 watts (ready), 0.5 watts (sleep), 0.5 watts (Auto Off/Wake on LAN, enabled at shipment), 0.05 watts (Auto-off/Manual-on), 0.05 (Manual Off)495 watts (active printing), 5.5 watts (ready), 0.5 watts (sleep), 0.5 watts (Auto Off/Wake on LAN, enabled at shipment), 0.05 watts (Auto-off/Manual-on), 0.05 (Manual Off)
محدوده دمای عملیاتی ۵۹ تا ۹۰٫۵ درجه فارنهایت
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
ابعاد (WXDXH) ۱۵ × ۱۴٫۰۶ × ۸٫۵ اینچ
حداکثر ابعاد (WXDXH) ۱۵ × ۲۵ × ۹٫۵ اینچ

 

 

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴N N در محل

تعمیر پرینتر اچ پی ۴۰۴N در محل برای ان دسته از کاربرانی مناسب است که نمیتوانند پرینتر اچ پی ۴۰۴n خود را حتی برای چند ساعت از محل کار دور کنند یا خود نمیتوانند برای تعمیر پرینتر اچ پی به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کنند. و نیازمند این هستند تا کارشناسان تعمیرات در محل مورد نظر حضور یابند. سرویس تعمیر در محل به ویژه در مورد دستگاه هایی اِعمال می گردد که دارای وزن و ابعاد بالایی هستند و حمل انها دشوار است.

بدیهی است جابجایی و حمل این دستگاه ها و انتقال آنها به تعمیرگاه امکانپذیر نیست و می بایست خدمات مرتبط با تعمیر آنها در محل انجام شود. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس نمایندگی تعمیر پرینترهای hp در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات پرینتر اچ پی ۴۰۴n در محل را ثبت کنید.

 

فیوزینگ چیست و چه نقشی در چاپ پرینتر اچ پی ۴۰۴n دارد؟

احتمالا شده که به سیکل پرینت گرفتن دستگاه خود دقت کرده باشید که شما از پشت رایانه خود دستور چاپ را برای پرینتر اچ پی ۴۰۴n خود ارسال میکند و پرینتر کاغذ را شروع به داخل کشیدن کرده و پس از انجام یکسری فعالیت ها برگه از دستگاه خارج میشود و متن یا تصویر مورد نظر شما به بهترین شکل و با کیفیت روی برگه چاپ شده است. پرینتر دستگاهی است که از قطعات و مجموعه های مختلف ساخته شده است. فیوزینگ پرینتر اچ پی ۴۰۴n نقش مهمی در فرآیند چاپ دارد. فیوزینگ پرینتر اچ پی 404N

فیوزینگ یکی از قطعات اصلی پرینتر اچ پی است و شامل قطعاتی است که باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند. اگر به مونتاژ فیوزینگ یک پرینتر نگاه کنید می بینید که از دو غلطک گرمایشی تشکیل شده. (بعضی از آنها ممکن است یک پوشش نازک فلزی قابل انعطاف نیز داشته باشند). به همین دلیل است که وقتی به کاغذهای چاپ شده که از سینی خارج میشود دست بزنید کمی گرما حس خواهید کرد. با این حال فیوزینگ بیشتر از آن مهم است که با چشم دیده می ‎شود.

عملکرد فیوزینگ یک فرآیند پیچیده و دقیق برای فشردن و نقش بستن تونر روی کاغذ است. فشردن تونر به کمک گرما و همراه با قطعات مکانیکی و الکتریکی دیگر انجام می ‎گیرد.مهمترین قطعه در سیستم فیوزینگ هیتر میباشد که نقش بسزایی را در فرایند چاپ ایفا میکند. در ادامه مطلب به ترتیب اهمیت قطعات فیوزینگ انها را شرح خواهیم داد.

۱-هیتر:که موظف است گرمایی فیوزینگ را تولید کند و با توجه به مدار داخلی میتواند دمای مورد نیاز فیوزینگ را ایجاد میکند این قطعه در فرایند تعمیر پرینتر کمتر نیاز به تعویض دارد.

هیتر پرینتر اچ پی 404N

۲-فیلم فیوزینگ:این قطعه نیز یکی از قطعات فیوزینگ میباشد که بعد از مدتی با ایجاد شیار و یا پارگی باید تعویض شود.

۳-پرس فیوزینگ:این قطعه نیز وظیفه پرس تونر بر روی کاغذ را بر عهده دارد وکمتر نیاز به تعویض دارد مگر اینکه توسط جسم خارجی مثل سوزن منگنه که به کاغذ گیر کرده دچار پارگی شده باشد.

۴-بوش پرس:که وظیفه فیکس کردن میله پرس را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما