پرینتر لیزری HP m402n

تعمیر پرینتر لیزری HP m402n شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m402n تعمیر درام پرینتر لیزری HP m402n سرویس های دوره ای پرینتر لیزری HP m402n


تعمیر پرینتر لیزری HP m402n

پرینتر لیزری HP m402n

مشخصات پرینتر لیزری HP m402n:

نام محصول HP laser jet pro M402n Printer
کارکرد چاپ
سرعت چاپ سیاه ۴۰-۴ برگ در دقیقه
صفحه اول سیاه و سفید با سرعت ۵٫۶ ثانیه
چرخه کار ماهانه ۸۰۰۰۰برگ
حجم صفحه ماهانه توصیه شده ۷۵۰-۷۴۰۰۰برگ
کیفیت چاپ سیاه hp fastres 1200
زبان های چاپ HP PCL 5، HP PCL 6،
شبیه سازی HP PostScript سطح ۳
چاپ Direct PDF (v 1.7)، URF، PCLM، PWG
تکنولوژی چاپ لیزر
سیستم عامل های سازگار سیستم عامل ویندوز سازگار با درایور In-Box: ویندوز XP SP3 تمام نسخه های ۳۲ بیتی/ویندوز ۷ نسخه های ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی،
ویندوز ۸ / ۸٫۱ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی (به استثنای RT OS برای قرص)
ویندوز ۱۰ تمامی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی (به استثنای RT OS برای قرص ها)
قابلیت های شبکه ندارد
قابلیت بی سیم ندارد
دستگاه های قابل اتصال ویندوز ۱۰ (۳۲ بیتی / ۶۴ بیتی)/ ویندوز ۸ (۳۲ بیتی / ۶۴ بیتی)/ویندوز ۷ (۳۲ بیت / ۶۴ بیتی): ۱ گیگاهرتز پردازنده
نمایش دادن نمایشگر گرافیکی خطی با نور پس زمینه LCD2
سرعت پردازنده مگاهرترز۱۲۰۰
حداکثر حافظه ۱۲۸mb DRAM
حافظه ۱۲۸mb DRAM
حافظه داخلی ندارد
سیستم عامل موبایل ،درایورهای درون OS iOS، Android
ورودی  کاغذ استاندارد سینی ۱ چند منظوره ۱۰۰ برگ، سینی ورودی ۲۵۰ برگه ۲
خروجی کاغذ استاندارد  خروجی ۱۵۰ برگ
ورودی کاغذ اختیاری سینی ۵۵۰برگ
اندازه رسانه سینی ۱: ۳ x 5 تا ۸٫۵ x 14 in؛ سینی ۲ و ۳: ۴٫۱۳ x 5.85 تا ۸٫۵ x 14 in
مصرف برق ۴۹۵ watts (Active Printing), 5.5 watts (Ready), 0.5 watts (Sleep)
قدرت ۲۲۰-volt input voltage: 220 to 240 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz)
محدوده رطوبت عملیاتی   ۱۵ تا ۳۲٫۵ درجه سانتی گراد
محدوده رطوبت عملیاتی توصیه شده ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
محدوده دمای عملیاتی ۱۰ تا ۳۲٫۵ درجه سانتی گراد
حداقل ابعاد (W x D x H) ۱۵ x 14.06 x 8.5
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۱۵ x 25 x 9.5
وزن ۱۱٫۳۶ کیلوگرم
وسایل موجود در جعبه HP LaserJet Pro M304a; کارتریج تونر لیزر جت سیاه HP 59A از قبل نصب شده (بازده ۱۵۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ بروشور پشتیبانی؛ راهنمای گارانتی؛ بروشور نظارتی؛ سیم برق ۵
تعداد کارتریج چاپ ۱عدد
کارتریج های جایگزین ۲۶A

 

معرفی پرینتر لیزری HP m402n

پرینتر اچ پی M402n یکی از محصولات تولیدی کمپانی اچ پی میباشد که فروش بسیار بالایی در بین رقیبان خود دارد. این پرینتر برای چاپ از تکنولوژی لیزری بهره میبره و یکی از مدل های میان رده در بین دیگر پرینتر های اچ پی است . پرینتر اچ پی m402n بیشتر برای مصارف شخصی با حجم کاری بالا و یا سازمان ها و مراکز کاری طراحی شده. همانطور که اطلاع دارید پرینتر های مثل HP m402n به صورت سیاه و سفید چاپ میکنند و بیشتر برای چاپ اسناد و مدارک کاربرد دارند نه برای چاپ تصویر.

باتوجه به اینکه پرینتر لیزری hp m402n برای حجم کاری بالا ساخته و طراحی شده در ادارات و مراکز اداری مورد استفاده قرار میگیرد. پس اگر دچار خرابی یا اخلال شود موجب مختل شدن کار ادارات میشود و خیلی قابل تحمل نیست.

پس برای جلوگیری از این امر ناخوشایند باید پرینتر اچ پی m402n به صورت مرتب و در فاصله زمانی مرتب سرویس شود. سرویس دوره ای پرینتر HP m402n از اهمیت بالای برخوردار است که به صورت دقیق و در فاصله های زمانی مرتب انجام شود تا هم به افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی شدید ان کمک کند. برای انجام این خدمت نمایندگی پرینتر اچ پی در خدمت کاربران است تا با انجام سرویس های با کیفیت به کمک کاربران بیاید.

 

خدمات تعمیر پرینتر اچ پی M402n

از مهم ترین خدمات تعمیر پرینتر اچ پی M402n که در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در اختیار کاربران مختلف قرار میگیرد انجام خدمات تعمیر در محل، سرویس و تمیزسازی تجهیزات چاپ، تعویض کلیه ی قطعات داخلی با قطعات اورجینال و اصلی، به روز رسانی تمام نرم افزار های مختلف پرینترhp m402n ، عیب یابی و تشخیص دقیق مشکلات پرینتر اچ پی M402n  ، ارائه ی خدمات سخت افزاری، سوکت های شارژر و خروجی ها، ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری، تعمیرات حضوری پرینتر، شارژ انواع کارتریج، پشتیبانی و نگهداری از دستگاه، سرویس های دوره ای و میان دوره ای است.

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ در تهران با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت تمامی خدمات ذکرشده را انجام میدهد وپس از تعمیر این اطمینان را به مشتری میدهد که تا زمان مشخصی پرینتر اچ پی m402n بی نقص کار خواهد کرد و گارنتی پس از تعمیر به مشتری ارائه میدهد.

 

مشکلات مختلف پرینتر اچ پی M402n

تعمیر پرینتر اچ پی M402n موارد مختلفی دارد. این پرینتر ها ممکن است در طول عمر مفیدی که برای انها تعیین شده، با مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری روبرو شوند که به که تعدادی از انها اشاره خواهیم کرد:

۱٫روشن نشدن پرینتر hp m402n

۲٫خاموش شدن در حین کار

۳٫گیر کردن کاغذ در \پرینتر اچ پی m402n

۴٫تیره و تار شدن برگه های چاپ

۵٫تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی برگه

۶٫پاک شدن مطالب و تصاویر از روی برگه

۷٫بروز انواع خطاها و ارور ها

۸٫عدم تشخیص درایور در سیستم عامل

۹٫نکشیدن کاغذ به دستگاه

۱۰٫مشکل چاپ روی پاکت

 

چرا پرینتر اچ پی m402n کارتریج را شناسایی نمی‌کند؟

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر کاربران پرینتر HP m402n بعد از تعویض کارتریج این دستگاه با آن مواجه می‌شوند، شناخته نشدن کارتریج توسط پرینتر است؛ که خوشبختانه می‌توان این مشکل را با چند تکنیک کاربری برطرف کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ریست کردن حافظه داخلی پرینتر hp m402n  است؛ چراکه وقتی یک کارتریج جدید را درون پرینتر قرار می‌دهید، امکان دارد کارتریج جدید توسط حافظه داخلی پرینتر شناسایی نشود.

به همین دلیل اولین راه برطرف کردن این مشکل ریست کردن حافظه داخلی پرینتر است. اگر با ریست کردن حافظه داخلی پرینتر hp m402n نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، بهتر است یک بار هم Firmware پرینتر hp m402n را بروزرسانی کنید تا شاید مشکل عدم شناسایی کارتریج با این راه حل برطرف شود.

اگر مشکل به وجود اماده با این روش ها برطرف نشد، یک بار پرینتر را خاموش کرده و آن را از برق بکشید و سپس تمامی اتصالات آن را تمیز کنید. اگر این روش هم جواب نداد مطمئن باشید که کارتریج به صورت اصولی در پرینتر شما نصب نشده است. در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیرات پرینتر HP تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز کارتریج شما را به درستی در جای خود نصب کنند و اگر مشکل از جای دیگری بود آن را برطرف کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما