تعمیر پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw

پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw

مشخصات پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw

سرعت چاپ – سیاه (معمولی) حداکثر ۴۰ ppm (پیش‌فرض)؛ حداکثر ۴۲ صفحه در دقیقه (HP High Speed)
صفحه اول (مشکی) با سرعت ۶٫۱ ثانیه
وضوح خطوط ظریف(نقطه در اینچ ۱۲۰۰x1200)
فناوری رزولوشن HP FastRes 1200، HP ProRes1200، Economode
چرخه کار ماهانه ۸۰۰۰۰ برگ
چرخه کار ماهانه توصیه شده ۷۵۰-۴۰۰۰برگ
فناوری چاپ لیزر
نمایش دادن صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی (۶٫۸۶ سانتی متر) (CGD)
تعداد کارتریج چاپ ۱عدد
کارتریج های جایگزین ۵۹A
زبان های چاپ HP PCL 6, HP postscript level 3 emulation, PDF, URF, Native Office, PWG Raster
سنسور کاغذ خودکار ندارد
سینی های کاغذ، استاندارد ۲عدد
سینی کاغذ، حداکثر ۳عدد
کمترین سیستم مورد نیاز ۲ GB available hard drive space, Internet connection or USB port, OS hardware requirements see apple.com;2 GB available hard disk space, Internet connection, USB port
سیستم عامل های سازگار Windows 11; Windows 10; Windows 8; Windows 8.1; Windows 7
حافظه، استاندارد ۵۱۲ مگابایت
حافظه، حداکثر ۵۱۲ مگابایت
هارد دیسک ندارد
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ۱۰۰ برگه ۱، سینی ورودی ۲۵۰ برگه ۲; تغذیه کننده خودکار اسناد ۵۰ برگ (ADF)
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
چاپ دورو پیش فرض (خودکار)
ظرفیت ورودی پاکت تا ۱۰ پاکت
اندازه رسانه، سفارشی سینی ۱: ۳ × ۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ، سینی ۲، ۳: ۴٫۱۳ × ۵٫۸۵ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ
انواع رسانه ها کاغذ (ساده، EcoEFFICIENT، سبک، سنگین، باند، رنگی، سربرگ، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافت شده، خشن)؛ پاکت نامه برچسب ها؛
وزن رسانه پشتیبانی شده سینی ۱: ۱۶ تا ۴۶٫۶ پوند؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۱۶ تا ۳۲ پوند
وزن رسانه بر اساس مسیر کاغذ سینی ۱: ۶۰ تا ۲۰۰ گرم در متر مربع؛ سینی ۲، سینی ۵۵۰ برگ اختیاری ۳: ۶۰ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
قدرت ۱۱۰-volt input voltage: 110 to 127 VAC (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 2 Hz); 220-volt input voltage
مصرف برق ۵۱۰ watts (active printing), 7.5 watts (ready), 0.9 watts (sleep), 0.9 watts (Auto Off/Wake on LAN
محدوده دمای عملیاتی ۵۰ تا ۹۰٫۵ درجه فارنهایت
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۵۴ x 15.35 x 12.72 اینچ
حداکثر ابعاد (WXDXH) ۱۶٫۹۳ x 25 x 12.8 اینچ
وزن  بسته ۳۴٫۱ پوند
وسایل موجود در جعبه HP LaserJet Pro M428; تونر کارتریج از پیش نصب شده HP Black LaserJet (58A برای AMS، بازده ~۳۰۰۰ صفحه)؛ راهنمای شروع؛ بروشور پشتیبانی راهنمای گارانتی؛ بروشور مقرراتی؛ سیم برق؛ سیم تلفن. نرم افزار چاپگر HP موجود است
قابلیت اتصال به wifi دارد
اسکن دارد
کپی دارد
فکس دارد

 

 

معرفی پرینتر HP LaserJet Pro MFP M428fdw

پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw از چهار قابلیت پرینت، کپی، فکس و اسکن برخوردار است که این محصول را به یک دستگاه منحصر به فرد تبدیل می کند و در کنار آن، راه انداز ایمن دستگاه باعث جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز می شود که امنیت دستگاه شما را بالا میبرد. همچنین سرعت اسکن فوق العاده ای دارد که بسته به شرایطی مانند وضوح اسکن، شرایط شبکه، عملکرد رایانه و نرم افزار کاربردی ممکن است کمی متفاوت باشد.

برای این دستگاه از کارتریج های اصلی HP استفاده کنید تا از حداکثر کارایی آن بهره ببرید. همچنین با خرید این چاپگر می توانید پرونده ها را مستقیماً در Microsoft® SharePoint، ایمیل، USB و پوشه های شبکه اسکن کنید و با خیال راحت تقریباً در هر نقطه و از هر دستگاهی برای دسترسی به پرینتر ۴۲۸fdw HP استفاده نمایید.

یکی از ویژگی هایی که پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  HP LaserJet Pro MFP M428fdw را از لحاظ امنیت قوی تر می کند، استفاده از مدیر امنیت HP JetAdvantage است که به شما این امکان را می دهد تا الزامات امنیتی را تنظیم کنید. شناسایی تهدید، نظارت خودکار و اعتبارسنجی نرم افزار برای شناسایی و متوقف کردن حمله از دیگر خصوصیات پرینتر اچ پی M428fdw است.

سرعت چاپ این دستگاه تا ۳۸ برگه A4 در دقیقه است و از ویژگی پرینت لیزری اتوماتیک دوطرفه بهره می برد. طبیعتا شما به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید آن را در هر مکانی استفاده کنید و با کمترین زحمت کارهای دفتری خود از جمله اسکن، پرینت، فکس و کپی را انجام دهید که خوشبختانه این دستگاه میتواند نیاز شما را به خوبی فراهم کند و حتی لازم نیست که برای انجام کارهای خود به سمت پرینتر بروید چون قابلیت ارسال فایل ها از تمامی دستگاه ها امکان پذیر است و پرینتر به صورت اتوماتیک برگه ها را برای چاپ دوطرفه پشت و رو می کند.

سرعت فکس پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  HP LaserJet Pro MFP M428fdw برابر با ۳۳٫۶ کیلوبیت بر ثانیه است و حافظه آن ۴۰۰ صفحه می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول را از سایرین متمایز می کند، بهره گیری از Apple AirPrint،  Google Cloud Print، HP ePrint، برنامه هوشمند HP، برنامه های تلفن همراه و موپریا است و برای ورود کاربر، احراز هویت از طریق WEP ، WPA / WPA2 ، انجام خواهد شد.

 

دلیل چاپ خطوط عمودی بر روی برگه پرینت شده در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw چیست؟

اصلی ترین دلیلی که موجب چاپ خطوط عمودی بر روی برگه چاپ شده در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw می‌شود خرابی درام این دستگاه است البته خرابی درام نشانه‌های دیگری مانند: چاپ نقاط متناوب بر روی صفحه را به دنبال دارد. درام یکی از مهم‌ترین قطعات پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw است چراکه نقش کلیدی در پروسه چاپ دارد؛ این قطعه در کارتریج پرینتر قرار گرفته است که وظیفه آن انتقال جوهر یا تونر کارتریج اچ پی بر روی کاغذ است.

 

درام پرینتر اچ پی 428fdw

درام چیست؟

درام یک قطعه مصرفی است به این معنا که پس از گذشت مدتی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض دارد از این‌ رو زمانی که طول عمر این قطعه به پایان می‌رسد مشکلاتی در پروسه چاپ به وجود می‌آید که به دو مورد از رایج‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم با چنین مشکلاتی در پرینتر اچ پی ۴۲۸fdw خود مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌ های ما به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی این دستگاه بپردازند تا درصورتی که درام آن با مشکل مواجه شده بود و نیاز به تعویض داشت آن را با یک نمونه اورجینال و استاندارد تعویض کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما