پرینتر لیزری HP m227sdn

تعمیر پرینتر لیزری HP m227sdn فروش پرینتر لیزری HP m227sdn شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m227sdn تعمیر درام پرینتر لیزری HP m227sdn


تعمیر پرینتر لیزری HP m227sdn

 

پرینتر لیزری HP m227sdn

مشخصات پرینتر لیزری HP m227sdn:

نام محصول HP LaserJet Pro MFP M227sdn Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه HP LaserJet Pro MFP M227sdn; کارتریج تونر لیزر جت مشکی اچ پی; درام تصویربرداری HP LaserJet; سیم برق؛ راهنمای شروع؛ تنظیم پوستر؛ بروشور پشتیبانی؛ اسناد و نرم افزار چاپگر روی CD-ROM
پورت اتصال ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ اترنت ۱۰/۱۰۰Base-TX
قابلیت بی سیم ندارد
کپی دارد
تنظیمات دستگاه کپی تعداد کپی ها؛ روشن تر/تیره تر؛ بهینه سازی؛ کاغذ؛ کپی چند صفحه ای؛ گردآوری حالت پیش نویس
حداکثر تعداد کپی حداکثر ۹۹ نسخه
تنظیمات کاهش/بزرگنمایی را کپی کنید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
سرعت کپی (سیاه، معمولی) حداکثر ۳۰ cpm (حرفی)، ۲۸ cpm (A4)
وضوح کپی ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ
انتشار قدرت آکوستیک ۶٫۶ B(A) (چاپ در ۲۸ صفحه در دقیقه)
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
رطوبت ذخیره سازی ۱۰ تا ۹۰ درصد RH
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد
حافظه استاندارد ۲۵۶مگابایت
خدمات چاپ سیار HP ePrint؛ AirPrint 1.5 با سنسور حضور رسانه؛ Google Cloud Print 2.0
پروتکل های شبکه، پشتیبانی می شود TCP/IP: IPv4; IPv6؛ حالت IP مستقیم؛ LPD; SLP; Bonjour; WS-Discovery; BOOTP/DHCP/AutoIP؛ برنده می شود؛ SNMP نسخه ۱/۲/۳; HTTP/HTTPS
ظرفیت ورودی تا ۲۶۰برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۵۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده (متریک) A4
انواع رسانه ها کاغذ (لیزر، ساده، عکس، زبر، پوسته)، پاکت نامه، برچسب، مقوا، کارت پستال
پشتیبانی از وزن رسانه (متریک) ۶۰ تا ۱۶۳ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H، متریک) ۴۰۳ x 407.4 x 311.5 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W x D x H، استاندارد ایالات متحده) ۱۵٫۹ x 16 x 12.3 اینچ
وزن (متریک) ۹٫۴ کیلوگرم
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری HP Auto-On/Auto-Off
نوع منبع تغذیه درونی؛ داخلی
منبع تغذیه ولتاژ ورودی ۱۱۰ ولت: ۱۱۰ تا ۱۲۷ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۵٫۹ A. ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 10%)، ۶۰ هرتز/۵۰ هرتز، ۳٫۳ آمپر
مصرف برق ۴۷۵ وات (چاپ فعال)، ۴٫۵ وات (آماده)، ۱٫۰ وات (خواب)، ۰٫۸ وات (خاموش/بیدار شدن خودکار در USB، فعال در هنگام ارسال)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج های سازگار کارتریج تونر لیزر جت اصلی مشکی HP 30A
تکنولوژی چاپ لیزر
چاپ دو رو اتوماتیک (استاندارد)
وضوح چاپ (بهترین) تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
حداکثر مساحت چاپ (متریک) ۲۱۴ × ۳۵۶ میلی متر
چرخه کار ماهانه تا ۳۰۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCL5c; PCL6; PS; PCLm; PDF; URF؛ PWG
اسکن دارد
فناوری اسکن CIS
سرعت اسکن (معمولی) حداکثر ۱۵ ppm
وضوح اسکن، سخت افزار حداکثر ۳۰۰ x 300 نقطه در اینچ (رنگی و تک، ADF)؛ حداکثر ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ (رنگی، تخت)؛ حداکثر ۱۲۰۰ x 1200 نقطه در اینچ (مونو، تخت)
سطوح خاکستری ۲۵۶
عمق بیت ۲۴ بیتی
اسکن ADF دوبلکس خیر
حداکثر اندازه اسکن تخت (متریک) ۲۱۵٫۹ x 297 میلی‌متر
حداقل اندازه اسکن ADF (متریک) ۱۴۸٫۵ x 210 میلی متر
نسخه تواین نسخه ۱٫۹ (سیستم عامل قدیمی)؛ نسخه ۲٫۱ (ویندوز ۷ یا بالاتر)
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ویندوز: ۱۰، ۸، ۷ (۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک موجود، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر. ویندوز ویستا (فقط ۳۲ بیت): ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸٫ Windows XP SP3 یا بالاتر (فقط ۳۲ بیت): هر پردازنده Intel Pentium II، Celeron یا ۲۳۳ مگاهرتز سازگار، ۸۵۰ مگابایت فضای هارد دیسک در دسترس، درایو CD-ROM/DVD یا اتصال به اینترنت، پورت USB، اینترنت اکسپلورر ۸
شماره مدل نظارتی SHNGC-1503-00
مدیریت امنیت سرور وب تعبیه شده در شبکه محافظت شده با رمز عبور. فعال/غیرفعال کردن پورت های شبکه؛ تغییر رمز عبور انجمن SNMPv1

 

معرفی پرینتر لیزری چند کاره HP m227dfn

کمپانی اچ پی در بین شرکت‌های تولیدکننده پرینتر، یکی از برندهای محبوب و شناخته‌شده‌ای است که با درک نیاز مشتریان، محصولات خوش‌ساخت و کارآمد را روانه‌ی بازار می‌کند. پرینتر LaserJet Pro MFP M227sdn از مدل‌های لیزری چندکاره‌ی این شرکت است که ابعاد چاپ A4 دارد. این پرینتر می‌تواند در اماکن اداری کوچک برای چاپ سریع و باکیفیت اسناد بکار گرفته شود. پرینتر لیزری M227sdn از قابلیت چاپ دورو پشتیبانی می‌کند و دارای اتصال شبکه است.

 

طراحی پرینتر چندکاره اچ پی M227sdn

پرینتر لیزری m227sdn اچ پی با ابعاد ۴۰۳×۴۰۷٫۴×۳۱۱٫۵ میلی‌متر و وزن ۹٫۴ کیلوگرم طراحی شده است. مجهز به صفحه نمایش LCD دو خطی زاویه‌دار می‌باشد تا کاربران به راحتی بتوانند از اطلاعات چاپ و تنظیمات پرینتر مطلع شده و انها را تغییر دهند. در زیر صفحه‌نمایش LCD کلیدهایی برای مدیریت پرینتر قرار دارند. ADF آن در بالای دستگاه قرار دارد تا بتواند اسناد را بدون وقفه، اسکن یا کپی بگیرد.

ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری چندکاره hp m227sdn

پرینتر لیزری ۲۲۷sdn اچ پی دارای قابلیت چاپ دورو است و این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان و مصرف کاغذ می‌شود.

پرینتر لیزری M227sdn اچ پی دارای فناوری Auto On/Auto Off است؛ توسط این فناوری وقتی پرینتر در حال چاپ نیست، به حالت خواب می‌رود و بعد از ارسال دستور چاپ، روشن می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

 

پرینتر لیزری HP M227sdn از مدل‌های لیزری سیاه‌ و سفید است که در هر دقیقه ۲۸ برگ چاپ می‌کند. کیفیت چاپ با قطعات باکیفیت و رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi تضمین‌شده است. اسناد با مشکی عمیق چاپ می‌شوند و در چاپ متوالی شاهد افت کیفیت نخواهید بود. این پرینتر می‌تواند به‌صورت دورو اسناد را چاپ کند تا از اتلاف زمان جلوگیری شود. توان کار ماهانه‌ی‌ مدل M227sdn در حدود ۳۰۰۰۰ برگ است که نشان از کارکرد بالای این دستگاه دارد. البته از سوی دیگر هزینه‌ی نگه‌داری بالا از نقاط ضعف این دستگاه محسوب می‌شود؛ البته این نقطه ضعف در اکثر پرینترها مشترک است.

پرینتر لیزری HP m227sdn از مدل‌ های چندکاره است، یعنی می‌تواند درکنار چاپ، اسکن و کپی کند. سینی این پرینتر لیزری ظرفیت ۲۵۰ برگی دارد که برای محیط کاری کوچک مناسب است.

 

اسکنر پرینتر لیزری HP m227sdn

پرینتر LaserJet Pro MFP M227sdn به اسکنری از نوع تخت و ADF مجهز است . اسکنر تخت این دستگاه می‌تواند اسنادی که حداکثر ابعاد ۲۹۷ × ۲۱۵٫۹ میلی‌متری دارند را اسکن کند.

حداکثر سایز اسکن از تغذیه‌ی خودکار ۳۵۵٫۶ × ۲۱۵٫۹ میلی‌متر و حداقل ۲۱۰ × ۱۴۸٫۵ میلی‌متر است. هرچند استفاده از این سیستم، به امورات تسریع خواهد بخشید، اما حداکثر رزولوشن آن ۳۰۰ dpi است. سرعت اسکن در M227sdn در حدود ۱۵ برگ در دقیقه است و‌ در حالت کلی کیفیت اسکن متوسط است و برای استفاده‌های روزمره پیشنهاد می‌شود.

اسکنر تخت از اسکن رنگی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن ۶۰۰ dpi دارد.

شرکت اچ پی پرینتر لیزری HP M227sdn را به تغذیه‌ی خودکار (ADF) مجهز کرده است. با این سیستم می‌توانید اسناد را به‌صورت دسته‌ای و در کوتاه‌ترین زمان اسکن کنید.

 

جمع بندی پرینتر لیزری HP m227sdn

پرینتر LaserJet Pro MFP M227sdn محصولی خوش‌ساخت از شرکت اچ پی است که در کنار چاپ از قابلیت کپی و اسکن بهره می‌برد. این پرینتر با فناوری لیزری سرعت و کیفیت چاپ مناسبی دارد که با هم‌رده‌هایش برابری می‌کند. باقابلیت Duplex Printing، چاپ دورو امکان‌ پذیر شده است.

پرینتر لیزری M227sdn به تغذیه‌ی خودکار مجهز شده تا کاربران اسناد را به‌صورت یکجا کپی یا اسکن کنند. اگر به دنبال پرینتری هستید که بین کاربران به اشتراک بگذارید، این مدل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، چراکه در کنار درگاه USB به درگاه شبکه مجهز شده است. مدل LaserJet Pro MFP M227sdn تمامی قابلیت‌های کاربردی که یک کاربر در محیط کاری نیاز دارد را فراهم می‌کند.

برای تعمیر پرینتر لیزری HP m227sdn میتوانید به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما