پرینتر لیزری HP m111w

تعمیر پرینتر لیزری HP m111w شارژ کارتریج پرینتر لیزری HP m111w فروش پرینتر لیزری HP m111w انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیزری HP m111w


تعمیر پرینتر لیزری HP m111w

 

پرینتر لیزری HP m111w

 

مشخصات پرینتر لیزری HP m111w:

نام محصول HP LaserJet M111w Printer
لوازم جانبی موجود در جعبه چاپگر HP LaserJet Pro M12w; کارتریج تونر لیزر جت مشکی اصلی HP از پیش نصب شده؛ راهنمای شروع، پوستر راه اندازی، بروشور پشتیبانی، راهنمای گارانتی. درایورهای نرم افزار و مستندات روی CD-ROM. سیم برق؛ کابل یو اس بی
پورت اتصال ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۲٫۴ گیگاهرتز بی سیم ۸۰۲٫۱۱b/g/n با بلوتوث®️ کم انرژی
قابلیت اتصال با wifi دارد
محدوده رطوبت عملیاتی ۳۰ تا ۷۰ درصد RH
انتشار قدرت آکوستیک (فعال، چاپ) ۶٫۰ B(A)
محدوده دمای کاری توصیه شده (سانتیگراد) ۱۷٫۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی (سانتیگراد) -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد
حافظه ۳۲ مگابایت
حداکثر حافظه داخلی فلش رام ۱۶ مگابایتی; ۳۲ مگابایت SDRAM; ۳۲ کیلوبایت NVRAM
قابلیت چاپ با موبایل برنامه هوشمند HP؛ Apple AirPrint™؛ چاپ مستقیم Wi-Fi®؛ دارای گواهینامه Mopria™
ظرفیت ورودی کاغذ به دستگاه تا ۱۵۰ برگ
ظرفیت خروجی تا ۱۰۰ برگ
اندازه های رسانه پشتیبانی شده A4; A5; A6; پاکت نامه (C5، DL)؛ سفارشی
اندازه رسانه، سفارشی ۱۰۵ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ تا ۳۵۵٫۶ میلی متر
انواع رسانه ها کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال، برچسب
پشتیبانی از وزن رسانه ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۳۴۶ x 360 x 280 میلی‌متر
وزن ۳٫۸ کیلوگرم
فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP
نوع منبع تغذیه برق مورد نیاز بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای عملیاتی را تبدیل نکنید. این به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را باطل می کند.
منبع تغذیه ۱۱۰ ولت – ۱۲۷ ولت اسمی @ +/-۱۰٪ (دقیقه ۹۹ ولت، حداکثر ۱۴۰ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)، ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت اسمی @ +/-۱۰ ولت، حداکثر ۲۹ ولت (حداکثر ۱۹ ولت) ، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (حداقل ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز). ولتاژ دوگانه نیست، منبع تغذیه براساس شماره قطعه با شناسه کد # گزینه متفاوت است.
مصرف برق ۳۶۱ وات (چاپ فعال)، ۲٫۳ وات (آماده)، ۱٫۰ وات (خواب)، ۰٫۰۵ وات (خاموش دستی)، ۰٫۰۵ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۱٫۰ وات (خاموش خودکار/بیدار شدن در USB)
تعداد کارتریج ۱عدد مشکی
کارتریج سازگار با دستگاه کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 150A
تکنولوژی چاپ لیزر
وضوح چاپ حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
چاپ دورو ندارد
چرخه کار ماهانه تا ۸۰۰۰ صفحه
زبان های چاپ PCLm/PCLmS؛ URF؛ PWG
حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز Microsoft® Windows® ۱۱, ۱۰, ۷ SP1: 32 بیتی یا ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت فضای موجود در هارد دیسک، اتصال به اینترنت، Microsoft® Internet Explorer یا Edge.
شماره مدل نظارتی SHNGC-1700-01

 

معرفی پرینتر لیزری HP m111w

 

پرینتر لیزری HP m111w یکی از جدیدترین پرینتر های تک کاره مجهز به تکنولوژی چاپ لیزری تولیدی کمپانی اچ پی است که از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ساختاری مقاوم و مستحکم در ابعاد ۳۴۶x189x59 میلی متر و وزن ۳٫۸ کیلوگرم بوده و فضای تقریبا کم حجمی از محیط کاری شما را اشغال خواهد کرد.

پرینتر لیزری HP m111w مناسب برای استفاده در دفاتر و ادارات دولتی و منازل با حجم کاری متوسط بهترین گزینه است. پرینتر لیزری HP m111w با اتکا بر تکنولوژی چاپ لیزری مخصوص چاپ تک رنگ یا سیاه سفید اسناد و مدارک شما طراحی و تولید شده است که با سرعت ۲۰ برگ در دقیقه و با رزولوشن ۶۰۰x600 dpi و همچنین با صرف مدت زمان ۸٫۵ ثانیه برای اولین چاپ خروجی به عنوان یکی از مدل های پرسرعت در بین دستگاه های سری مشابه خود شناخته می شود.

پرینتر تک کاره لیزری HP m111w با پردازنده ای ۵۰۰ مگاهرتزی، دارای حافظه ای به میزان ۳۲ مگابایت است که همین موضوع سرعت و کیفیت بالای این چاپگر را تضمین می کند، توان کار ماهانه پرینتر لیزری اچ پی m111w به ظرفیت ۸ هزار برگ تعیین شده و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن به میزان ۱۵۰ برگ و خروجی به میزان ۱۰۰ برگ برآورد و تعیین شده است.

مواد مصرفی پرینتر لیزری HP m111w، کارتریج تونر مشکی اچ پی مدل ۱۵۰A با کارکرد چاپی ۱۰۰۰ برگ بوده و سایز کاغذ قابل استفاده آن حداکثر تا اندازه A4 تعیین شده و از مهمترین قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره HP m111w داشت اتصال بی سیم WI-FI است.

یکی از سیستم هوشمند بکار گرفته شده در پرینتر لیزری اچ پی m111w این است که میتواند کارتریج های اورجینال hp را از محصولات تقلبی و کارتریج طرح hp تشخیص داده و به واسطه آن میتوانید با اطمینان از محصولات اصل و اورجینال hp استفاده کنید. پرینتر hp M111w آنقدر کوچک است که به راحتی میتوانید آن را هرکجای میز کارتان قرار دهید و از ان استفاده کنید.

 

تعمیر پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M111w

پرینتر لیزری HP m111w همانند دیگر محصولات کمپانی HP دچار مشکل و ایراد خواهد شد.

ایراداتی مثل: گیر کردن کاغذ داخل پرینتر، چاپ سفید و کمرنگ، خاموش شدن پرینتر حین چاپ، خرابی برد، نکشید کاغذ به داخل دستگاه، تمام شدن تونر کارتریج و …. که برای رفع این ایرادات باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. که پرینتر لیزری HP m111w شما را به بهترین شکل تعمیر کنند.

شما کاربران عزیز میتوانید برای رفع و تعمیر ایراداتی که در فوق به انها اشاره شد به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کنید تا متخصصان ما با بروز ترین ابزار ها و قطعات اصلی و اورجینال پرینتر لیزری HP m111w شما را تعمیر کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما