فروش پرینتر لیرزی اپسون L310

تعمیر پرینتر لیرزی اپسون L310, قیمت پرینتر لیرزی اپسون L310, خرید پرینتر لیرزی اپسون L310, فروش پرینتر لیرزی اپسون L310, شارز پرینتر لیرزی اپسون L310, انجام سرویس های دوره ای پرینتر لیرزی اپسون L310,


 

چرا باید  پرینتر اپسون l310 را به صورت دوره ای سرویس کنیم؟

پرینتر ها از جمله دستگاه های اداری پرمصرفی هستند که حتی جدایه از ادارات در بیمارستانها نیز دارای کاربرد هایی هستند و گاها به دلایل مختلف به درستی عمل نمیکنند که میتواند باعث مشکلات فراوان و از دست رفتن زمان شود.

بنابراین پرینتر شما نیاز به تعمیر دارد که میتواند این تعمیرات در نوع خود هزینه سنگینی باشد.اما اگر شما قبل از بروز مشکل یا خرابی پرینتر خود را سرویس و چک کنید به صورت دوره ای نتنها دیگرنیازی به تعمیرات اصولی و سنگین نیس بلکه باعث افزایش عمر مفید چاپگر خود نیز میشوید.

 

تعمیر پرینتر اپسون l310

پرینتر اپسون l310 یکی از محصولات برند اپسون میباشد.این پرینتر قدرت چاپ متن و عکس و کارهای گرافیگی دارا میباشدکه در دفاتر فنی مورد استفاده قرار میگیرد.پرینتر اپسون l310میتواند عکس با کیفیت پرینت بگیرد.تعمیرات را به ما بسپارید.

سیستم تانک در اپسون l310 !

در پرینتر اپسون l310مانند بقیه سری Lاپسون از سیستم تانک یا مخزن سر خود استفاده میکنداین تانکر از بدنه جدا شده و با باز کردن آن می‌توانید جوهر آن را مجدداً پر کنید. که این قضیه باعث استفاده اسان از مخزن و پرکردن جوهر اشاره کرد.

فناوری Micro piezo در پرینتر اپسون l310

سیستم هد پرینتر Micro Piezoپشتیبانی میکند. فناوری Micro Piezo درواقع ستون فقرات پرینترهای جوهرافشان اپسون و یکی از فناوری‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود.

موارد قابل توجه کاربران این محصول!

فقط این مورد را در نظر بگیرید که پرینتر اپسون l310چاپ بدون حاشیه انجام نمیدهد.

پرینتر اپسون l310برای کسانی که نیازمند پرینتر هستندکه تعداد برگ زیادی پرینت بگیرندگزینه مناسبی میباشد.

سرعت چاپ متن این پرینتر خیلی پایین میباشد اگر قصد خرید این پرینتر برای چاپ متن میباشد پرینتر لیزری تهیه کنید خیلی بهتر است.

البته این پرینتر برای چاپ کارهای رنگی و کاتالوک بسیار مناسب میباشد.

این پرینتر قادر است به‌راحتی صفحاتی شامل اشکال گرافیکی مانند جدول، نمودار و موارد مشابه را چاپ کند.

چاپ را با وضوح ۱۴۴۰ × ۵۷۶۰ پیکسل انجام دهد.

این پرینتر مناسب با جوهر dyeمی باشد.

سیستم هد این پرینتر برای چاپ سابلی میشن و چاپ با جوهر پیکمنت مناسب نمیباشد.

پرینتر اپسون l310 دارای چهار رنگ اصلی میباشد. کیفیت چاپ این مدل مشابه مدل های قبلی خود که l110/l120/l130میباشد.

نکته ای در مورد جوهر اپسون l310 برای کاربران

در این پرینتر شما میتوانید هم از جوهر فابریک خود اپسون استفاده کنید که جوهر فابریک اپسون اورجینال ساخت اندونزی می باشد.

 سرویس دوره ای پرینتر چیست؟

بعضا دستگاه پرینتر خراب نیست و بدون اختلال کار می‌کند. اما امکان دارد یک مشکل در پرینتر به‌وجود امده باشد که شما متوجه آن نشده باشید. اگر این مشکل اگرچه کوچک بررسی و رفع اشکال نشود، دستگاه دچار مشکلات اساسی تری خواهد شد. اینجاست که اصطلاح سرویس پرینتر و یا در واقع چکاب پرینتر معنا پیدا می‌کند. سرویس دوره‌ای پرینتر شامل تمیز کردن و رفع و شناسایی ایراد و حتی تعویض قطعات آسیب دیده و معیوب دستگاه میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما